Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Rzeszów: Świadczenie usług ochrony mienia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Rejon w Nisku, ul. Nowa 40
Numer ogłoszenia: 347435 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Rejon w Nisku, ul. Nowa 40.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ochrony mienia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Rejon w Nisku, ul. Nowa 40.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA. 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2.1.Posiadanie koncesji MSWiA Wykonawca musi wykazać posiadanie koncesji zgodnie z ustawą o Ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późń. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej - usługi ochrony mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2.2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum 4 przeszkolonych i w pełni sprawnych psychofizycznie pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. Podany stan etatowy zawiera rezerwę na urlopy i zwolnienia lekarskie pracowników ochrony. Podane limity czasu pracy określone są w art. 129-131 KP. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia (dozorcy) muszą zostać zatrudnieni w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. 2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował (zakończył) - co najmniej 1 zadanie trwające nieprzerwanie minimum 1 rok o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. dozór mienia), potwierdzone, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt.2 ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5 ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 5.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.3. Koncesję zgodną z ustawą o Ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późń. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej - usługi ochrony mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 5.2Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt .2 ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 5.2.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt .2.2. ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.2.3. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 5.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 5.1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.5.Dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. i 5.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 5.1.2. 5.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 5.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 5.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 5.3. i 5.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze
strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w GDDKiA O/ Rzeszów - Rejon w Nisku - więcej informacji w punkcie IV.3.13) ogłoszenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku 37-400 Nisko, ul. Nowa 40 pok. nr 3 do godz. 09:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia 01 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. 2. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w GDDKiA O/ Rzeszów - Rejon w Nisku 37-400 Nisko, ul. Nowa 40 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 3,66 zł + koszty przesyłki..
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie ekspertyz technicznych mostów: 1. przez rz. Szufnarówka w m. Szufnarowa w ciągu DW Nr 986 Tuszyma - Wiśniowa 2. przez pot. Sowina w m. Lubla w ciągu DW Nr 988 Babica - Warzyce
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 870 relacji Sieniawa - Jarosław w miejscowości Wiązownica
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie"
- Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Politechniki Rzeszowskiej
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Głogowie Młp. - II PRZETARG" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.