eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 347396 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283816 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: a) dla zadania I - obejmuje dostawę komputerów przenośnych i stacjonarnych tj. : 1) Komputer przenośny - 37 szt., 2) Komputer przenośny - 20 szt., 3) Komputer przenośny - 8 szt., 4) Komputer All-in-one - 14 szt. b) dla zadania II - obejmuje dostawę drobnego sprzętu komputerowego tj. : 1) Zasilacz awaryjny do komputera - 3 szt., 2) Dyski twarde SSD - 10 szt., 3) Dyski twarde zewnętrzne - 30 szt., 4) Dyski twarde zewnętrzne - 5 szt., 5) Dyski twarde - 10 szt., 6) Akumulator do laptopa HP ProBook 4535s - 5 szt., 7) Płyta główna z procesorem i obudową, pamięcią RAM - 3 szt., 8) Zasilacz komputerowy kompatybilny z wyżej wyspecyfikowaną płytą główną - 3 szt., 9) Serwer plików - 1 szt., 10) Modem zewnętrzny - 8 szt. c) dla zadania III - obejmuje dostawę skanera - 2 szt. d) dla zadania IV - obejmuje udzielenie licencji oprogramowania tj.: 1) Licencja pakietu oprogramowania biurowego, z których każda zawiera następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej - Microsoft Office w wersji polskiej standard 2013 lub równoważne - 75 szt., 2 ) Licencja pakietu oprogramowania biurowego, z których każda zawiera następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, baza danych, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej - Microsoft Office w wersji polskiej Professional 2013 lub równoważny - 4 szt., 3) Licencja oprogramowania Microsoft Windows 2012 - 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane w części ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu POPT 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOKOMP Andrzej Salamon, ul. Powstańców Śląskich 6, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20552,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22867,32 / Oferta z najwyższą ceną: 28728,02

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INNOVATION IN TECHNOLOGY Sp. z o. o., ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65345,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69679,50

  • Oferta z najniższą ceną: 69679,50 / Oferta z najwyższą ceną: 122120,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.