eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony p.poż. (przebudowa drzwi przeciwpożarowych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Łódź: Modernizacja budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony p.poż. (przebudowa drzwi przeciwpożarowych)
Numer ogłoszenia: 347390 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6382740, 42 638 29 65, faks 42 6382665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony p.poż. (przebudowa drzwi przeciwpożarowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony p.poż. polegająca na przebudowie drzwi przeciwpożarowych, według zakresu określonego w IV części SIWZ, na którą składają się dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Postępowanie oznaczone nr sprawy: 210000/370/5/2010/TR/NA-14. 2. Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie lub faksem o gotowości do odbioru etapu robót (I etap - po przebudowie 15 szt. drzwi na drugiej klatce schodowej, II etap - po przebudowie 16 szt. drzwi na pierwszej klatce schodowej) lub o gotowości do odbioru końcowego zadania. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązany jest do regulacji i konserwacji drzwi oraz do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych (faksem lub pisemnie) przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez strony terminie. Konserwacja drzwi odbywać się będzie z częstotliwością określoną w karcie gwarancyjnej, a regulacja drzwi na wezwanie Zamawiającego. 4. Przedmiotowe zamówienie o wartości 88 015,47 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2 o łącznej wartości zamówienia 666 311,75 euro. 5. Termin wykonania zamówienia: 60 dni roboczych od daty podpisania protokołu wprowadzenia na teren robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie został sprecyzowany, gdyż przepisy prawa nie nakładają na Wykonawców obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówienia lub wykazać doświadczenie innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b uPzp, w postaci należytego wykonania, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na montażu drzwi, o wartości min. 100.000,00 zł brutto. Wymagana wartość odnosi się do roboty budowlanej wykonanej w jednym obiekcie budowlanym. Robota winna być wykonana w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez należyte wykonanie zamówienia należy rozumieć wykonanie roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i jej prawidłowe ukończenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 3.7. II części SIWZ tj. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z określeniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. referencje, rekomendacje, protokół odbioru robót) potwierdzającymi, że robota(-y) została(-y) wykonana(-e) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona(-e). W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b uPzp, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dodatkowo winni oni przedłożyć także dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udziału w realizacji zamówienia i oddania do dyspozycji Wykonawcy wymaganej wiedzy i doświadczenia oraz dokumenty określone w pkt 3.7 . II części SIWZ dotyczące tego podmiotu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek spełni 1 z nich. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że dysponują lub zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, będą dysponować osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje do nadzorowania robót wchodzących w zakres zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (może być w ograniczonym zakresie) w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b uPzp, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dodatkowo winni oni przedłożyć także dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy osoby(-ób) posiadającej(-ych) niezbędne kwalifikacje. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek spełni 1 z nich. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja ...), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest: 1) zainicjowanie zmiany umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 2) przedstawienie opisu proponowanej zmiany, 3) uzasadnienie zmiany umowy, 4) zaistnienie sytuacji określonej w ust. 2. 2. Aneks do umowy można sporządzić jedynie w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy spowodowanej: a) wystąpieniem okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, b) odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami wykonania przedmiotu umowy, c) przyczynami nie leżącymi po stronie Wykonawcy np. koniecznością wyjaśnienia niejasności zapisów dokumentacji projektowej, wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiającego. Zmiana terminu realizacji umowy będzie skutkowała obowiązkiem przedłużenia ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy nie powodującej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy polegającej na: a) zmianie rodzajów dokumentów wymaganych od Wykonawcy przy protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy, b) zmianie zasad dokonywania odbiorów, c) ustanowieniu podwykonawcy, zmianie podwykonawcy, zmianie zakresu robót powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem że zapewni to prawidłową realizację umowy. 3) nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, piętro XI, pok. 1114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Forma elektroniczna jest dopuszczalna na wniosek Wykonawcy wyłącznie w zakresie przekazywania przez Zamawiającego SIWZ, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez niego sporządzonych. W tym przypadku Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. 2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Bartosz Dziadecki tel. 42/ 638 29 65 i Elżbieta Kubiak, tel. 42/ 638 27 40, faks 42/ 638 26 65. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B dnia 15.11.2010 r. o godz. 12.30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.