eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do procedur wysokospecjalistycznych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP - ZP/44/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-16

Łódź: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do procedur wysokospecjalistycznych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP - ZP/44/2016
Numer ogłoszenia: 34734 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do procedur wysokospecjalistycznych dla Kliniki Kardiochirurgii Instytutu CZMP - ZP/44/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pozycja nr 1 - KASETA DO APARATU GAME PREMIER - 5 szt.
Pozycja nr 2 - CEWNIKI CENTRALNE TRÓJŚWIATŁOWE- 5,5F/8 cm - 50 szt.
Pozycja nr 3 - CEWNIKI CENTRALNE TRÓJŚWIATŁOWE -5,5F/13 CM - 20 szt.
Pozycja nr 4 - CEWNIKI CENTRALNE TRÓJŚWIATŁOWE 7F/14-16cm - 20 szt.
Pozycja nr 5 - CEWNIKI CENTRALNE DWUŚWIATŁOWE 5F/8cm Z POWŁOKA ANTYBAKTERYJNĄ - 10 szt.
Pozycja nr 6 - HEMOFILTRY Z ZESTAWEM DRENÓW - 50 szt.
Pozycja nr 7 - SSAWKI PERIKARDIALNE SILIKONOWE ZAKOŃCZONE SPRĘŻYNKĄ - 100 szt.
Pozycja nr 8 - ŁĄCZNIK DO DRENÓW - TRÓJNIK , W RÓŻNYCH ROZMIARACH W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB BEZ PRZYŁĄCZA LUER-LOK - 20 szt.
Pozycja nr 9 - ŁĄCZNIKI DO DRENÓW PROSTE, POJEDYNCZE W RÓŻNYCH ROZMIARACH Z PRZYŁACZEM LUER-LOCK LUB BEZ W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB - 70 szt.
Pozycja nr 10 - ZESTAW DO DRENAŻU ŚRÓDPIERSIA NOWORODKOWO- NIEMOWLĘCY - 100 szt.
Pozycja nr 11 - LINIE DO PODŁĄCZENIA DRENAŻU POOPERACYJNEGO DLA PACJENTÓW OPEROWANYCH BEZ UŻYCIA KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO ROZMIAR 1/4cala×3/32cala/220mm - 10 szt.
Pozycja nr 12 - KANIULE AORTALNE PROSTE Z KOŁNIERZEM/ PIERŚCIENIEM MOCUJĄCYM , ZBROJONE LUB NIEZBROJONE W ROZMIARACH OD 8 Fr DO 24 Fr - 100 szt.
Pozycja nr 13 - KANIULE ŻYLNE PROSTE POJEDYŃCZE ZBROJONE Z MARKEREM GŁĘBOKOŚCI WPROWADZENIA w rozmiarach od 12Fr do 36 F - 100 szt.
Pozycja nr 14 - KANIULE ŻYLNE ZAKZYWIONE POJEDYŃCZE ZBROJONE Z METALOWA KOŃCÓWKĄ w rozmiarach od 12Fr do 31Fr - 20 szt.
Pozycja nr 15 - ZESTAW DRENÓW DO PROCEDURY ECMO/ECLS POWLEKANE POWŁOKĄ BIOKOMPATYBILNĄ ZE ZBIORNIKIEM KARDIOTOMIJNYM NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIA KONFIGURACJI Z UŻYTKOWNIKIEM - W ZALEŻNOŚCI OD AKTUALNYCH POTRZEB - 3 szt.
Pozycja nr 16 - OKSYGENATORY MEMBRANOWE, DYFUZYJNE, SILIKONOWE DO PROCEDURY ECMO/ECLS DLA PACJENTÓW O MASIE CIAŁA DO 20KG. - 3 szt.
Pozycja nr 17 - OKSYGENATORY NOWORODKOWE Z ZESTAWEM DRENÓW DLA PACJENTÓW O MASIE CIAŁA DO 10 KG - 60 szt.
Pozycja nr 18 - ZESTAW DRENÓW DO PODAWANIA KARDIOPLEGINY Z TERMOWYMIENNKIEM - 10 szt.
Pozycja nr 19 - ZESTAW DRENÓW NOWORODKOWYCH DLA PACJENTÓW O MASIE CIAŁA DO 10 kg. - 60 szt.
Pozycja nr 20 - OKSYGENATORY NIEMOWLĘCE DLA PACJENTÓW O MASIE CIAŁA OD 10 KG-20 KG - 10 szt.
Pozycja nr 21 - ZESTAWEM DRENÓW DO HEMOFILTRÓW - 30 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie wykonawcy
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Katalog lub ulotki - dotyczy pozycji 1-21

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty netto określonej w umowie.
7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.