Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KPP Żagań
Numer ogłoszenia: 34725 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KPP Żagań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a)Laptop - 43 szt. b)Zestaw PC - 10 szt. c)Zestaw PC GRAFIKA+Skaner - 4 szt. d)Drukarka laserowa kolor - 4 szt. e)Drukarka sieciowa - 20 szt. Wykaz wymaganego sprzętu informatycznego - sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Specyfikacja wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne. Wykonawca musi zapewnić minimum 24 m-czny okres gwarancji dla urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia-z wyjątkiem: - dla zestawu PC wymagany okres gwarancji 3 lata tj. 36 m-cy on-site - dla monitora LCD, wchodzącego w skład zestawu PC, wymagany okres gwarancji 36 m-cy - dla zestawu PC GRAFIKA wymagany okres gwarancji 3 lata tj. 36 m-cy on-site (bez skanera) - dla monitora LCD, wchodzącego w skład zestawu PC GRAFIKA, wymagany okres gwarancji 36 m-cy Okres gwarancji liczony jest od momentu podpisania protokołu odbioru dostawy. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji dostaw i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wyspecyfikowanych systemów operacyjnych, pakietów oprogramowania biurowego, systemów antywirusowych nie dopuszcza się oferowania rozwiązań równoważnych ze względu na ujednolicenie platformy systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego i pakietu antywirusowego zastosowanych w jednostkach terenowych Policji województwa lubuskiego. Wyspecyfikowane oprogramowanie współpracuje z funkcjonującym w całej Polsce (w tym woj. lubuskim) Krajowym Systemem Informacji Policji. Wprowadzenie zamienników może spowodować błędne działanie wyżej wymienionego systemu. W związku ze strukturą posiadanych systemów informatycznych, w której aplikacje użytkownika końcowego pracują w oparciu o aplikacje Microsoft oferowany przez wykonawców system operacyjny i oprogramowanie biurowe musi zagwarantować użytkownikowi końcowemu bezawaryjną obsługę aplikacji poprzez unifikacje i kompatybilność proponowanych rozwiązań. Oprogramowanie, o którym mowa powyżej jest powszechnie dostępne u różnych dostawców przez co wskazanie konkretnego oprogramowania nie narusza zasad równego traktowania Wykonawców oraz zasad uczciwej konkurencji. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawą odpowiadającą rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości min. 200.000,00 zł brutto,. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia o wartości minimum 200.000,00 zł brutto d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w SIWZ (dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl.) 4)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/ Spółka Cywilna) warunki wymienione w pkt 20 ppkt 1) lit a) i d) niniejszego ogłoszenia - muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum osobno/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej, natomiast warunki wymienione w pkt 20 ppkt 1) lit b),c) niniejszego ogłoszenia członkowie Konsorcjum/Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.). b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej.; c)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz dokumenty (np. listy referencyjne) potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw; Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt 20 ppkt 1 lit b niniejszego ogłoszenia. d)Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej realizacje przedmiotu zamówienia. Z dokumentów musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego pkt 20 ppkt 1 lit c niniejszego ogłoszenia. e)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 21 ppkt 1 lit. b, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2009r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego adres: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp.Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych; fax 095 7211435; e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1)Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty: a)Oświadczenie Wykonawcy - w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych - zgodnie ze wzorem który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz wymaganego sprzętu informatycznego b)Oświadczenie producenta o min. 2 letnim okresie gwarancji o którym mowa w Tabeli 1 Lp.16 załącznika nr 8 do SIWZ c)Certyfikat jakości ISO 9001 i 14001 na projektowanie, produkcje i sprzedaż, o którym mowa w Tabeli 1 Lp.20 załącznika nr 8 do SIWZ d)Wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft potwierdzający zgodność z systemem operacyjnym MS Vista Business x86 i x64 lub Windows XP Professional x86, o którym mowa w Tabeli 1 Lp.20 załącznika nr 8 do SIWZ e)Oświadczenie producenta o 3 letnim okresie gwarancji on-site z maksymalny, czasem reakcji serwisu - drugi dzień roboczy, o którym mowa w Tabeli 2 LP. 18 i w Tabeli 3 LP 18 załącznika nr 8 do SIWZ f)Wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft. Zgodność z DMI 2.0 (Desktop Management Interface), WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation ) potwierdzajacy kompatybilności z systemem operacyjnym MS VISTA lub MS WIN XP PRO, o którym mowa Tabeli 2 LP 19 i Tabeli 3 LP 19 załącznika nr 8 do SIWZ g)Deklaracja zgodności CE, oraz zgodność z normą Ergonomii ISO 9241. o którym mowa w Tabeli 2 LP 19 i Tabeli 3 LP 19 załącznika nr 8 do SIWZ h)Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 o którym mowa w Tabeli 2 LP 19 i Tabeli 3 LP 19 załącznika nr 8 do SIWZ i)Potwierdzenie Zgodności z normą energooszczędności Energy Star 4.0 i obecności na liście: http:www.energystar.gov_ia_products_prod_lists_computers_prod_list.xls, lub załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej ENERGY STAR w wersji, co najmniej 4.0., o których mowa w Tabeli 2 LP 19 i Tabeli 3 LP 19 załącznika nr 8 do SIWZ j)Raport badawczy wykonany przez notyfikowane laboratorium potwierdzając, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 22dB, o którym mowa w Tabeli 2 LP 19 i Tabeli 3 LP 19 załącznika nr 8 do SIWZ k)Oświadczenie producenta sprzętu o dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres min. 2 lat, o którym mowa w o którym mowa w Tabeli 2 LP 22 i Tabeli 3 LP 22 załącznika nr 8 do SIWZ l)Deklaracja zgodności CE i Certyfikat jakości ISO 9001 dla Monitora LCD, o których mowa w o którym mowa w Tabeli 2 LP 48 i Tabeli 3 LP 49 załącznika nr 8 do SIWZ 2) Oferta wykonawcy musi ponadto zawierać: a)Formularz Ofertowy; b)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c)oświadczenie o podwykonawcach d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, 3) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIV SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również są dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, warunki zmiany: -omyłka pisarska, omyłka rachunkowa, zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, zmiana wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT..
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





