To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347215 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Tarnów: Roboty brukarskie dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o.
w Tarnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323881-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
12283026000000, ul.
Ul. Komunalna
31,
33100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 625 82 09, faks
, e-mail
p.sumara@puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty brukarskie dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PUK.PR/ZP/01/11/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu robót brukarskich dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie. 2. Wykaz robót: - rozbiórka krawężnika wraz z ławą wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka obrzeża wraz z ławą wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka nawierzchni betonowej gr. 5-15 wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 5 wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka mechaniczna kostki wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka kostki wraz z ponownym ułożeniem - rozbiórka mechaniczna płytek chodnikowych wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka mechaniczna trylinki wraz z odwozem do 5 km - korytowanie wraz z odwozem do 5 km - rozbiórka płyt drogowych wraz z odwozem do 5 km - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - ułożenie obrzeża na ławie betonowej - ułożenie kostki przemysłowej na grysie lub podsypce piask-cem 1:4 - ułożenie płyt ażurowych 50x50 na grysie z zasypką grysową - ułożenie ścieku przykrawężnikowego (20 cm) na ławie betonowej - ułożenie korytek betonowych (mulda, trójkątne) na ławie betonowej - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych - regulacja pionowa kratek ściekowych -regulacja pionowa zaworów (wod-kan, gaz) - regulacja pionowa studni teletechnicznych - przygotowanie i profilowanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne wraz zagęszczeniem -wykonanie podbudów z kruszywa łamanego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem Zakres prac obejmował będzie remonty chodników zlokalizowanych między innymi przy ulicach: Widok, Wiśniowa, Racławicka, Żwirowa, Zamkowa, Powstańców Warszawy, Piłsudskiego, Boznańskiej, Ćwiklińskiej. Szczegółowy zakres robót omówiony zostanie w trakcie wizji lokalnej. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA ZAWARTY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 3 do SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania w przedmiotowym postępowaniu z prawa opcji w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na roboty brukarskie okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia). Prawo opcji polega na zwiększeniu ilości zamawianych robót tj. maksymalnie do ilości wskazanej w kol. 5 tabeli w załączniku nr 3 (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 4. Materiały do realizacji zamówienia takie jak: krawężniki, obrzeża, kostka brukowa, kruszywa dostarcza Zamawiający. 5. Do Wykonawcy należeć będzie: robocizna, transport, sprzęt, materiały pomocnicze takie jak: beton B15 na ławy betonowe, grys lub posypka piaskowo- cementowa. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 6. Sposób rozliczenia: forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę na podstawie okresowego zestawienia robót zatwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym. Rozliczenie robót nastąpi po końcowym odbiorze przez inwestora (ZDiK). Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 28 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. 7. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem ofert do dokonania obowiązkowej wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym, co Wykonawcy potwierdzą pisemnym oświadczeniem Zamawiającego i Wykonawcy dołączonym do oferty. W celu umówienia spotkania należy kontaktować się z panem Krzysztofem Jurczakiem pod numerem telefonu: 603115842 lub mailowo pod adresem: k.jurczak@puk.tarnow.pl 9. Wykonawca do prawidłowej realizacji zamówienia musi posiadać min. 6 brygad 5-osobowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 11. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 12. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje i ze szczególną starannością oznakuje teren prowadzenia robót oraz zabezpieczy mienie Zamawiającego. 13. Wszystkie prace prowadzone będą przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz ppoż. 14. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod prowadzone roboty. 15. Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (roboty brukarskie), licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 16. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 17. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2 lata (24 miesiące) rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. Zamawiający informuje, że rozszerzenie terminu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 18. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi na wykonane roboty. 19. Koszt załadowania, wyładowania i transportu odpadów (np. gruz, materiały z rozbiórek, itp.) do Zakładu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. przy ul. Komunalna 31 w Tarnowie należy wliczyć do ceny oferty. Wykonawca nie ponosi kosztów przyjęcia odpadów do PUK. 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym za szkody wynikłe na skutek działania lub zaniechania Podwykonawców w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów istniejącej infrastruktury za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w terminie (14 dni) wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 21. Do realizacji przedmiotu zamówienia wymaga się 6 brygad po 5 osób. Jednocześnie stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 19.1.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane 19.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób, a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 19.3.Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia 19.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób zostały określone we wzorze umowy. W przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 19 ppkt 19.2 lub w ust.3 pkt 19 ppkt 19.3 niniejszego rozdziału wykonawca każdorazowo zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233253-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT499740 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 613923,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 30.06.2025 - 19.12.2025 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- Remont i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Woli Rzędzińskiej
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Organizacja i przeprowadzenie półkolonii letnich pn. "Poszukiwacze emocji - wakacyjna ekspedycja po świecie uczuć "
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.