eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawy paliw płynnych, olejów silnikowych i smarów do pojazdów i maszyn Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34714

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy paliw płynnych, olejów silnikowych i smarów do pojazdów i maszyn Zamawiającego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dział Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia SGGW, do kontaktów: W sprawach merytorycznych: p. Antoni Krzyżanowski; W sprawach dot. procedur zamówień publicznych: p. Karolina Paszko, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8470342, e-mail: wrzesinskam@alpha.sggw.waw.pl, www.sggw.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Sekretariat Dyrektora Administracyjnego - Rektorat SGGW, p. Antoni Krzyżanowski, ul. Nowoursynowska 166,, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 (22) 847-03-42, fax +48 (022) 847-87-11, e-mail: wrzesinskam@alpha.sggw.waw.pl, www.sggw.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy paliw płynnych, olejów silnikowych i smarów do pojazdów i maszyn Zamawiającego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa paliw płynnych: a)oleju napędowego Ekodiesel Plus 50 (PN-93/C-04030)140 000 litrów, b)benzyny Pb-95 (PN EN 228)80 000 litrów, c)benzyny Pb-98 (PN EN 228)10 000 litrów 1)dostawa olejów silnikowych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn Zamawiającego, 2)dostawa akcesoriów i kosmetyków samochodowych, 3)świadczenie usług mycia i odkurzania samochodów służbowych. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia w stacjach paliw (punktach sprzedaży) na terenie całego kraju, umożliwiając realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami SIWZ oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą, przy czym co najmniej dwie stacje paliw (punkty sprzedaży) powinny być zlokalizowane w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien umożliwić Zamawiającemu dokonywanie bezgotówkowych zakupów, z zastosowaniem kart paliwowych, paliw płynnych, a o ile jest to możliwe również olejów silnikowych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn oraz akcesoriów i kosmetyków samochodowych, a także wskazanych w ofercie usług np.: usługi mycia i odkurzania samochodów służbowych bądź też tankowania oleju napędowego bezpośrednio do zbiornika, o pojemności 3000 litrów, w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie karty paliwowe powinny spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i powinny być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany jedynie ich użytkownikom. Karty paliwowe powinny być wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu lub imiennie na kierowcę. Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów oraz wprowadzanych limitów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. Podstawą do dokonywania rozliczeń będzie ilość zakupionego paliwa oraz pozostałych towarów i usług zgodnie z cenami obowiązującymi na danej stacji w dniu dokonania transakcji. System rozliczeń bezgotówkowych winien umożliwić otrzymanie przez Zamawiającego zbiorczej faktury obejmującej wszystkie transakcje dokonane za pośrednictwem kart paliwowych w okresie rozliczeniowym. Zamawiający wymaga by okres rozliczeniowy, o którym mowa powyżej wynosił 15 dni i umożliwiał ustalenie stanu należności na koniec okresu rozliczeniowego. Ponadto system powinien umożliwić dostarczenie wraz z fakturą zbiorczego wykazu (raportu) wszystkich dokonanych transakcji w okresie, jaki obejmuje faktura (na życzenie Zamawiającego również w formie elektronicznej). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawy produktów będą się odbywać poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w sieci paliw oznaczonych emblematami Wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 24.60.00.00 - Wybuchowe i wysokowartościowe produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.60.00.00 - Materiały wybuchowe Oryginalny kod CPV: 24.80.00.00 - Różne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podstawą dokonania płatności będą wystawione, na koniec okresu rozrachunkowego, faktury VAT. Termin płatności faktur VAT, wystawionych przez Wykonawcę, za transakcje dokonane za pośrednictwem kart paliwowych w okresie rozliczeniowym wskazanym w złożonej ofercie, winien wynosić, co najmniej 21 dni licząc od ostatniego dnia okresu rozrachunkowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnych oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub złożenia do ewidencji działalności gospodarczej 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., tj. potwierdzającego odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a.osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b.spółką jawną - wspólnika; c.spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d.spółką komandytową - komplementariusza; e.osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Koncesja lub inne odpowiednie zezwolenie na sprzedaż paliw na terenie Polski. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80 % dostępność usługi - 10 % usługi dodatkowe - 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 135/DOOiZ/SGGW/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 11:00, Rektorat SGGW - Sala Konferencyjna, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.