Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Hodowla owiec z uwzględnieniem ras rodzimych i przetwórstwa mleka.
Numer ogłoszenia: 347082 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Hodowla owiec z uwzględnieniem ras rodzimych i przetwórstwa mleka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Hodowla owiec z uwzględnieniem ras rodzimych i przetwórstwa mleka, zwanego dalej Projektem. Celem projektu jest pokazanie dobrych praktyk związanych z chowem owiec ras rodzimych oraz przetwórstwem mleka owczego, promowanie przedsiębiorczości na obszarach wiejskich oraz zwiększanie świadomości dotyczącej znaczenia zachowania rodzimych ras owiec. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych; Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja i realizacja dwóch trzydniowych szkoleń. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) realizację programu szkolenia, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - program zostanie zrealizowany podczas dwóch trzydniowych szkoleń, które zostaną przeprowadzone w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. w miejscach wybranych przez Wykonawcę, - wykładowcy muszą być ekspertami w dziedzinach objętych programem szkolenia i posiadać wykształcenie co najmniej wyższe o profilu zgodnym z tematyką szkolenia, Listę wykładowców Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. b) nabór uczestników dwóch trzydniowych szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - w każdym ze szkoleń weźmie udział 40 osób, - do udziału w szkoleniach zaproszone zostaną osoby wykonujące zawód doradcy rolniczego, Listę osób zaproszonych do uczestnictwa w każdym ze szkoleń, wraz z podaniem podstawy zaproszenia do uczestnictwa, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. c) sale konferencyjne oraz gospodarstwa rolnicze, w których odbędą się szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - miejsce: każdorazowo w miejscu szkoleń, - termin: każdorazowo w terminie szkoleń, - minimalne wymagania: liczba miejsc siedzących każdorazowo odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, sprzęt do prezentacji multimedialnych (co najmniej komputer, rzutnik oraz ekran) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o miejscu realizacji każdego ze szkoleń najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. d) noclegi dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: każdorazowo w nocy pomiędzy pierwszym i drugim oraz drugim i trzecim dniem każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, - ilość osób: każdorazowo liczba osób odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej dwugwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. e) wyżywienie dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdego ze szkoleń, - termin: każdorazowo termin realizacji każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, śniadania oraz kolacje zostaną zapewnione każdorazowo w miejscu zakwaterowania, - zakres usługi - podczas każdego ze szkoleń Wykonawca zapewni: pierwszego dnia: obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; kolacja w formie bufetu składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; serwis kawowy podczas trwania szkolenia składający się z co najmniej kawy, herbaty oraz ciasteczek; drugiego dnia: śniadanie składające w formie bufetu się z co najmniej składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; kolacja w formie bufetu składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; trzeciego dnia: śniadanie składające w formie bufetu się z co najmniej składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; f) transport wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, w zakresie niezbędnym do realizacji ich programu, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - transport będzie realizowany autokarem wyposażonym w klimatyzację, wyposażonym każdorazowo w liczbę miejsc odpowiadającej liczbie uczestników każdego ze szkoleń, g) pełna obsługa administracyjna i techniczna każdego ze szkoleń, h) jednorazowe ubiory ochronne dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, w zakresie niezbędnym do realizacji ich programu. Podczas każdego ze szkoleń Wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 listopada 2012 r.. 2. Promocja projektu. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) opracowanie graficzne, druk oraz dystrybucję programu szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - forma: broszura w pełnym kolorze, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym egzemplarzu programu szkolenia podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, b) notesy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format: A5, - liczba kartek: od 50 do 96, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym notesie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, c) długopisy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym długopisie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, Każdy materiał promocyjny, o którym mowa w niniejszym punkcie, musi zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Długopisy, z uwagi na ich mały rozmiar, mogą zawierać wyłącznie logotypy określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. 3. Wykonawca zrealizuje projekt w porozumieniu z partnerami projektu. Partnerami projektu są: a) Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, b) Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, c) Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na zapewnieniu kompleksowej organizacji szkolenia dla przedstawicieli sektora rolniczego, obejmującej łącznie co najmniej wyżywienie oraz zakwaterowanie uczestników i każda z tych usług organizowana była dla co najmniej 50 osób. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej trzyletnie doświadczenie w organizacji szkoleń skierowanych do przedstawicieli sektora rolniczego. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
www.fapa.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa sekretariat - pok. 253.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





