Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Gryfice: Roboty geodezyjne świadczone w Nadleśnictwie Gryfice na 2010 r. - Przetarg III
Numer ogłoszenia: 346892 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa PGL LP Nadleśnictwo Gryfice nieposiadające osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty geodezyjne świadczone w Nadleśnictwie Gryfice na 2010 r. - Przetarg III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - dostosowania zapisów ewidencji gruntów i budynków do rozporządzenia MRiRiB z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów budynków. Pakiet nr 2 - wznowieniu i okazaniu granic działek lub ich części wraz z podaniem położenia geograficznego graniczników. Pakiet nr 3 - podział działek w celu wydzielenia wody płynącej w osobną działkę ewidencyjną w trybie rozprawy wodno prawnej. Pakiet nr 4 - podział działki ewidencyjnej na dwie nowe działki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Nadleśnictwo Gryfice przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości 50 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium dla poszczególnych pakietów do dnia 2010-11-04 do godziny 08:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się wniesione prawidłowo jeżeli do terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na w/w rachunku Zamawiającego. Wadia wnoszone w formach niepieniężnych należy załączyć do oferty Wadia wnoszone w formach niepieniężnych jako beneficjenta gwarancji powinny wskazywać Nadleśnictwo Gryfice. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice
Osada Zdrój 1
72-300 Gryfice
pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowania zapisów ewidencji gruntów i budynków do rozporządzenia MRiRiB z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów budynków: Czaplin Mały działka nr 1/5 aktualizacja z Ł VI (0,2488 ha ) na Ls Pogorzelica działka nr 51/21 aktualizacja z Ls (3,6598 ha ) na Bz Mrzeżyno - 2 działka nr 1/110 aktualizacja z Ls (0,1076 ha ) na Bi Pogorzelica działka nr 261 aktualizacja z Ls (0,4258 ha ) na Bi Łukęcin - 2 działka nr 529/11 aktualizacja z Ls (0,0775 ha ) na Bz Pogorzelica działka nr 55/4 aktualizacja z Ls (0,5372 ha ) na Bz Łukęcin - 2 działka nr 530/4 aktualizacja z Ls (0,7049 ha ) na Bz Łukęcin - 2 działka nr 530/5 aktualizacja z Ls (1,2403 ha ) na Bz Pogorzelica działka nr 53/24 aktualizacja z Ls (0,5444 ha ) na Bz Pobierowo działka nr 509/3 aktualizacja z Ls (0,5978 ha ) na Bz Pogorzelica działka nr 53/25 aktualizacja z Ls (0,3450 ha ) na Bz Pogorzelica działka nr 51/24 aktualizacja z Ls (0,8820 ha ) na Bz Mrzeżyno - 3 działka nr 375/1 aktualizacja z Ls (0,1103 ha ) na Dr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie i okazanie granic działek lub ich części wraz z podaniem położenia geograficznego graniczników: Obręb ewidencyjny: Pogorzelica działka nr 57/8 - 6 pkt. Pogorzelica działka nr 56/5 - 5 pkt. Paliczyno działka nr 96/5 - 4 pkt. Raduń działka nr 233 - 7 pkt. Wlewo działka nr 188 - 3 pkt. Prusinowo działka nr 255 - 3 pkt. Rzęskowo działka nr 420/5 - 5 pkt. Dziadowo działka nr 6 - 7 pkt. Przybiernówko działka nr 251/1 - 10 pkt. Grądy działka nr 91/1 - 4 pkt. Grądy działka nr 286/1 - 4 pkt. Przybiernówko działka nr 247/3 - 5 pkt. Grądy działki nr 242, 241/2 - 18 pkt. Dziadowo działka nr 76/2 - 3 pkt. Dziadowo działka nr 281/1 - 3 pkt. Mechowo działki nr 232/2, 360 - 4 pkt. Mechowo działka nr 361 - 6 pkt. Rzęsin działka nr 317 - 4 pkt. Niedźwiedziska działka nr 325/4 - 9 pkt. Rybokarty działka nr 339/1 - 3 pkt. Rybokarty działka nr 340/2 - 3 pkt. Pobierowo działka nr 505/13 - 6 pkt. Pobierowo działka nr 505/15 - 4 pkt. Pobierowo działka nr 508/7 - 2 pkt. Pobierowo działka nr 509/3 - 2 pkt. Łukęcin - 2 działka nr 515/8 - 4 pkt. Łukęcin - 2 działka nr 516/2 - 6 pkt. Pobierowo działka nr 952 - 6 pkt. Gostyniec działka nr 603/1 - 3 pkt. Świerzno działka nr 637/11 - 4 pkt. Benice działka nr 754 - 4 pkt. Łukęcin - 2 działka 522/2 - 4 pkt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działek w celu wydzielenia wody płynącej w osobną działkę ewidencyjną w trybie rozprawy wodno prawnej: Obręb ewidencyjny: Wyszobór działka 392/1 - wydzielenie części Rzeka Lubieszawa (Wp ) na długości około 510 mb. W wyniku czego powstaną dwie działki, Kołomąć działka 465/3 - wydzielenie Kanału Jasiel (Wp ) na długości około 250 mb. W wyniku czego powstaną trzy działki, Kołomąć działka 463 - wydzielenie Kanału Jasiel (Wp ) na długości około 350 mb. W wyniku czego powstaną trzy działki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki ewidencyjnej na dwie nowe działki: Brodniki działka 440/11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu - samochód ciężarowy o DMC do 18T z zabudową skrzyniową tzn. wywrotka
- Dostawa Optycznego Koherentnego Tomografu do przedniego odcinka oka dla SPZZOZ w Gryficach
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych powstałych w instalacji termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych przy SPZZOZ w Gryficach
- Wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowanymi obwodami zasilającymi 230V w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska , Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Budowa awaryjnego ujęcia wody na działce nr 503/1 w miejscowości Anonin, gmina Stanin" realizacja zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym przy ul. Konstytucji 3-go Maja 28/4 w Świnoujściu
- DZP.26.208.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,,Doposażenie placu zabaw w żłobku w Zespole Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze,,
- Zaproj. i wyk. robót bud. w ramach inwestycji pn.: Budowa dwóch szybów windowych oraz montaż wind osobowych w PANS w Chełmie w ramach projektu pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0" - II edycja
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórki istniejącego i budowy nowego mostu na potoku Smolnik w miejscowości Marcinkowice (Łazy)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.