eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WędrzynUSUWANIE ELEMENTÓW BETONOWYCH Z ZIEMI I KRUSZENIE POWSTAŁEGO GRUZU ORAZ GRUZU ZGROMADZONEGO NA TERENIE M. WĘDRZYN I SKWIERZYNA I ZŁOŻENIE ROZKRUSZONEGO GRUZU W PRYZMĘ W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Wędrzyn: USUWANIE ELEMENTÓW BETONOWYCH Z ZIEMI I KRUSZENIE POWSTAŁEGO GRUZU ORAZ GRUZU ZGROMADZONEGO NA TERENIE M. WĘDRZYN I SKWIERZYNA I ZŁOŻENIE ROZKRUSZONEGO GRUZU W PRYZMĘ W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 346844 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE ELEMENTÓW BETONOWYCH Z ZIEMI I KRUSZENIE POWSTAŁEGO GRUZU ORAZ GRUZU ZGROMADZONEGO NA TERENIE M. WĘDRZYN I SKWIERZYNA I ZŁOŻENIE ROZKRUSZONEGO GRUZU W PRYZMĘ W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Usuwaniu elementów betonowych z ziemi i kruszenie powstałego gruzu oraz gruzu zgromadzonego na terenie m. Wędrzyn i Skwierzyna i złożenie rozkruszonego gruzu w pryzmę w miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady podlegające rozkruszeniu to: cegły, kostka brukowa, płyty i kręgi betonowe zbrojone, płyty chodnikowe, słupki ogrodzeniowe i oświetleniowe, dachówki i inne odpady wykonane z betonu. Wykaz miejsc i ilości szacunkowych elementów betonowych a) Wędrzyn -usuwanie elementów betonowych z ziemi znajdujących się na Obozowisku nr 4 -26,96m3 -usuwanie elementów betonowych z ziemi znajdujących się na PST2-52,643m3 -usuwanie elementów betonowych z ziemi znajdujących się na terenie Obozowiska nr 1 -19,00m3 i przy garażu 66-68 PST1 -19,55m3 -wywiezienie gruzu z terenu usuwania z ziemi na PST2 przy mechanicznym załadowaniu i rozładowaniu samochodem samowyładowczym (przewiezienie na odległość do 1,0 km ) - przy garażu 66-68 -19,55 m3, -przy garażu 66-68 -10m3 (w pryzmie) , - usuwanie elementów betonowych (podłoża gruzowego o grubości do 10cm) z ziemi znajdujących się na Obozowisku nr 4 - 31,044m3 -wywiezienie gruzu z terenu usuwania z ziemi na PST2 przy mechanicznym załadowaniu i rozładowaniu samochodem samowyładowczym (przewiezienie na odległość do 2,5 km ) z obozowiska nr 1 -12m3+7,00 m3, z obozowiska nr 4 -26,96m3 + 31,044 m3(z podłoża) - kruszenie elementów betonowych kruszarką mechaniczną 1423,55 Mg, - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych w gruncie na odległość 10m-756m - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych w gruncie na odległość do 40m-756m. b) Skwierzyna -usuwanie elementów betonowych z ziemi- słupków ogrodzeniowych żelbetonowych prefabrykowanych (226szt.) oraz słupów energetycznych (9szt.) obsadzonych w gruncie 235 szt, - kruszenie elementów betonowych kruszarką mechaniczną, -wykonanie wykopów liniowych ścianach pionowych pod fundamenty na gł.1,5m i szer.0,8-1,5m,-1m3 -usuwanie elementów rurociągu stalowgo z ziemi- fi 400 mm-1,3 m, - zaślepienie otworu po obciętej rurze fi 400mm poprzez wspawanie kołnierzy fi 400 (jeden kołnierz pełny)-1szt. - zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruncie gł. 1,5m szer 0,8-1,5m-1m3 W ramach usługi Wykonawca wykona rozkruszenie gruzu do granulacji 30-50 mm, a następnie spryzmuje gruz w miejsce wskazane przez zamawiającego. Wykonawca sporządzi zestawienie ilości gruzu i innych materiałów na druku : protokół odzysku stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca ma obowiązek rozliczenia rozkruszonego gruzu i innych odpadów np. złomu z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymogami ochrony środowiska - określonymi w aktualnych przepisach prawa w tym również w aktualnie obowiązujących przepisach prawa miejscowego, Odpady podlegające utylizacji tj. drewno, szmaty, folia, liście, suche gałęzie, plastiki, szkło, i tym podobne odpady wysegregowane z gruzu należy przekazać do najbliższego wysypiska odpadów komunalnych zgodnie z regulaminem czystości i porządku w gminie m. Skwierzyna i m. Sulęcin. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię karty przekazania odpadu na przekazane do utylizacji odpady komunalne (zgodnie ze wzorem Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie określenia wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U.2010 nr 249 poz. 1673). Zamawiający wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia niniejszej usługi tj. gruz. Wykonawca wykona rozkruszenie gruzu rozdrabniarką posiadającą możliwość segregacji gruzu od prętów zbrojeniowych. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i wyposażyć teren prowadzenia robót własnym staraniem i na koszt własny. Wykonawca w usłudze uwzględni wszystkie czynności występujące podczas realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty segregacji i utylizacji odpadów. Teren wykonywania prac związany z realizacją niniejszej umowy zostanie przekazany Wykonawcy stosownym protokołem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Pzp (zał. nr 2).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złożą oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędne osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złożą oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży: opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości 80 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1; 2. Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn bud. 33, pok. 211- Kancelaria Jawana.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.