Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Wędrzyn: USUWANIE ELEMENTÓW BETONOWYCH Z ZIEMI I KRUSZENIE POWSTAŁEGO GRUZU ORAZ GRUZU ZGROMADZONEGO NA TERENIE M. WĘDRZYN I SKWIERZYNA I ZŁOŻENIE ROZKRUSZONEGO GRUZU W PRYZMĘ W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 346844 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE ELEMENTÓW BETONOWYCH Z ZIEMI I KRUSZENIE POWSTAŁEGO GRUZU ORAZ GRUZU ZGROMADZONEGO NA TERENIE M. WĘDRZYN I SKWIERZYNA I ZŁOŻENIE ROZKRUSZONEGO GRUZU W PRYZMĘ W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Usuwaniu elementów betonowych z ziemi i kruszenie powstałego gruzu oraz gruzu zgromadzonego na terenie m. Wędrzyn i Skwierzyna i złożenie rozkruszonego gruzu w pryzmę w miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady podlegające rozkruszeniu to: cegły, kostka brukowa, płyty i kręgi betonowe zbrojone, płyty chodnikowe, słupki ogrodzeniowe i oświetleniowe, dachówki i inne odpady wykonane z betonu. Wykaz miejsc i ilości szacunkowych elementów betonowych a) Wędrzyn -usuwanie elementów betonowych z ziemi znajdujących się na Obozowisku nr 4 -26,96m3 -usuwanie elementów betonowych z ziemi znajdujących się na PST2-52,643m3 -usuwanie elementów betonowych z ziemi znajdujących się na terenie Obozowiska nr 1 -19,00m3 i przy garażu 66-68 PST1 -19,55m3 -wywiezienie gruzu z terenu usuwania z ziemi na PST2 przy mechanicznym załadowaniu i rozładowaniu samochodem samowyładowczym (przewiezienie na odległość do 1,0 km ) - przy garażu 66-68 -19,55 m3, -przy garażu 66-68 -10m3 (w pryzmie) , - usuwanie elementów betonowych (podłoża gruzowego o grubości do 10cm) z ziemi znajdujących się na Obozowisku nr 4 - 31,044m3 -wywiezienie gruzu z terenu usuwania z ziemi na PST2 przy mechanicznym załadowaniu i rozładowaniu samochodem samowyładowczym (przewiezienie na odległość do 2,5 km ) z obozowiska nr 1 -12m3+7,00 m3, z obozowiska nr 4 -26,96m3 + 31,044 m3(z podłoża) - kruszenie elementów betonowych kruszarką mechaniczną 1423,55 Mg, - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych w gruncie na odległość 10m-756m - przemieszczanie spycharkami mas ziemnych w gruncie na odległość do 40m-756m. b) Skwierzyna -usuwanie elementów betonowych z ziemi- słupków ogrodzeniowych żelbetonowych prefabrykowanych (226szt.) oraz słupów energetycznych (9szt.) obsadzonych w gruncie 235 szt, - kruszenie elementów betonowych kruszarką mechaniczną, -wykonanie wykopów liniowych ścianach pionowych pod fundamenty na gł.1,5m i szer.0,8-1,5m,-1m3 -usuwanie elementów rurociągu stalowgo z ziemi- fi 400 mm-1,3 m, - zaślepienie otworu po obciętej rurze fi 400mm poprzez wspawanie kołnierzy fi 400 (jeden kołnierz pełny)-1szt. - zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruncie gł. 1,5m szer 0,8-1,5m-1m3 W ramach usługi Wykonawca wykona rozkruszenie gruzu do granulacji 30-50 mm, a następnie spryzmuje gruz w miejsce wskazane przez zamawiającego. Wykonawca sporządzi zestawienie ilości gruzu i innych materiałów na druku : protokół odzysku stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca ma obowiązek rozliczenia rozkruszonego gruzu i innych odpadów np. złomu z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymogami ochrony środowiska - określonymi w aktualnych przepisach prawa w tym również w aktualnie obowiązujących przepisach prawa miejscowego, Odpady podlegające utylizacji tj. drewno, szmaty, folia, liście, suche gałęzie, plastiki, szkło, i tym podobne odpady wysegregowane z gruzu należy przekazać do najbliższego wysypiska odpadów komunalnych zgodnie z regulaminem czystości i porządku w gminie m. Skwierzyna i m. Sulęcin. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię karty przekazania odpadu na przekazane do utylizacji odpady komunalne (zgodnie ze wzorem Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie określenia wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U.2010 nr 249 poz. 1673). Zamawiający wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia niniejszej usługi tj. gruz. Wykonawca wykona rozkruszenie gruzu rozdrabniarką posiadającą możliwość segregacji gruzu od prętów zbrojeniowych. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i wyposażyć teren prowadzenia robót własnym staraniem i na koszt własny. Wykonawca w usłudze uwzględni wszystkie czynności występujące podczas realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty segregacji i utylizacji odpadów. Teren wykonywania prac związany z realizacją niniejszej umowy zostanie przekazany Wykonawcy stosownym protokołem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Pzp (zał. nr 2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złożą oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędne osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złożą oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży: opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości 80 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1; 2. Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn bud. 33, pok. 211- Kancelaria Jawana.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, woj. lubelskie" - Etap III
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.