eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZakup jednego używanego samochodu - ciągnika siodłowego do naczepy cysterny wodnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Jelenia Góra: Zakup jednego używanego samochodu - ciągnika siodłowego do naczepy cysterny wodnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 346798 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze , ul. Sudecka 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7647450, faks 075 7647418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazjg.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup jednego używanego samochodu - ciągnika siodłowego do naczepy cysterny wodnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup jednego używanego samochodu - ciągnika siodłowego do naczepy cysterny wodnej. Wartość zamówienia mniejsza od progów unijnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie w wyznaczonym terminie Formularza oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w niniejszej specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do materiałów przetargowych. 2. Oferent winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1ustawy oraz spełniać warunki określone w art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Oferta powinna być sporządzona na piśmie, na Formularzu oferty w języku polskim. 4. Oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 5. Oferta powinna być zgodna w kwestii jej sposobu sporządzania, ofertowego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszym postępowaniu. 6. Ocena spełniania warunków na zasadzie : spełnia-niespełnia. 7. Kryteria oceny oferty: Cena - 100% W = (Cmin : Cn) x 100 gdzie: W - wartość punktowa Cmin - najniższa cena spośród oferowanych Cn - cena oferty badanej Uznana za najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć aktualne informacje Krajowego Rejestru Karnego dla każdego z podmiotów. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 8. W przypadku oferentów, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską Zamawiający żąda dokumentów określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z 2006r. poz.605 z późn. zm.). 9. Formularz oferty wraz z załącznikami. 10. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (druk)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazjg.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze /p.8/ ul.Sudecka 2 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze /sekretariat/ ul.Sudecka 2 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.