Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Żagań: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych.
Numer ogłoszenia: 34677 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żelazna 1a, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771200, fax 068 3772625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług pralniczych na rzecz SP ZOZ w Żaganiu polegających na: odebraniu od zamawiającego brudnej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów zgodnie z zapotrzebowaniem SP ZOZ w Żaganiu. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do nieodpłatnego dostarczenia worków do transportu brudnej i czystej bielizny zapewniających zachowanie odpowiedniego reżimu sanitarno-epidemiologicznego, wyniesienia brudnej bielizny z magazynu i załadowania jej na przeznaczony do tego celu wysłany środek transportu; praniu lub poddawaniu dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów oraz wymogów PISE i Państwowego Zakładu Higieny; krochmaleniu (parawany, obrusy, serwety, itp); dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania pieluch i bielizny niemowlęcej; maglowaniu upranej bielizny i odzieży; prasowania upranej bielizny i odzieży; wykonaniu drobnych napraw: przyszywanie guzików, zszywanie, naprawa zamków błyskawicznych, nappów itp.; dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania lub samej dezynfekcji materacy wraz z pokrowcami, poduszek, koców; dostarczeniu do zamawiającego własnym transportem upranej bielizny i odzieży wraz z wniesieniem jej do wskazanych miejsc. Wielkość i zakres zamówienia: Zamawiający szacuje, że w okresie 11 miesięcy średnia ilość prania wyniesie około 27.800 kg. Podana ilość szacunkowa może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb. W przypadku mniejszej ilości prania Wykonawca nie będzie dochodził wypłaty wynagrodzenia oraz odszkodowania za niezrealizowanie w całości przedmiotu umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu w/w warunków udziału w postępowaniu, a ponadto: Ad. 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedstawionych dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie prania i czyszczenia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał uprawnienia do prania i czyszczenia - nie spełni warunku. Ad. 2) Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi opinię Państwowej Inspekcji Sanitarno- Epidemiologicznej (PISE) potwierdzającą, że Pralnia będąca w dyspozycji Wykonawcy w zakresie sanitarnym spełnia wymogi aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia odnośnie pralni szpitalnych. Natomiast nie spełni warunku jeśli nie będzie posiadał w/w dokumentu. Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i samochodów jakie posiada. Wykaz powinien zawierać informacje, że pralnia jest wyposażona w urządzenia pralnicze, prasujące, maglujące oraz, że Wykonawca ma do dyspozycji co najmniej jeden samochód ze szczelną zabudową skrzyni załadowczej z możliwością jej dezynfekcji. Natomiast nie spełni warunku jeśli w/w wykazu nie będzie wynikało, że Wykonawca posiada co najmniej sprzęt wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi dokumenty, z których będzie wynikało, że w ciągu ostatnich trzech lat, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata - należycie wykonał co najmniej 2 usługi wykonywane dla szpitala trwające co najmniej 12 miesięcy, porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania pod względem zakresu i ilości usług. Należyte wykonanie usługi musi być potwierdzone referencjami. Natomiast nie spełni warunku jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że usług było mniej, były wykonane w mniejszej ilości lub były wykonywane nienależycie. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zatrudniany przez niego personel spełnia wymogi zdrowotne i posiada aktualne okresowe badania profilaktyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami). Ad 3) Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ad. 4) Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu (podmiotowe i przedmiotowe) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków zawarte są w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.) Oświadczenie w trybie art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). b). Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych ( wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.) c). Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną Wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub oryginał albo poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia dokumentów, z których wynika umocowanie do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy; d). Oryginał albo poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię opinii Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej potwierdzająca, że Pralnia będąca w dyspozycji Wykonawcy w zakresie sanitarnym spełnia wymogi aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia odnośnie pralni szpitalnych; e). Atesty PZH stosowanych środków pralniczych lub świadectwo potwierdzające uzyskanie polskiej normy; f). schematyczny plan pralni, g). Wykaz posiadanych przez Wykonawcę narzędzi, urządzeń i samochodów niezbędnych do wykonania zamówienia; h). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata co najmniej 2 usług wykonywanych dla Szpitali trwających co najmniej 12 miesięcy, porównywalnych z przedmiotem niniejszego postępowania pod względem zakresu usług - należyte wykonanie usługi musi być potwierdzone referencjami; i). Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zagan.pl (Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu III piętro pok. Nr 302 Dział Marketingu i Zarządzania Jakością.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu ul. Żelazna 1a, 68-100 Żagań pok. nr 316 (sekretariat 3 piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1077F w zakresie budowy nowych izbic wraz z odbudową drogi dojazdowej do mostu
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- ,,Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.''
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, maglowania, prasowania i reperacji bielizny szpitalnej oraz wynajmu bielizny, transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH OD 01.07.2025 DO 31.12.2025
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.