Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Tychy: Usługi przewozowe autokarem zawodników MOSM Tychy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach
Numer ogłoszenia: 346743 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach , al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 325 71 35, faks 032 325 71 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozowe autokarem zawodników MOSM Tychy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe autokarem na zawody sportowe oraz obozy sportowe w okresie od 02.01.2011 r. do 31.12.2011 r. dla następujących dyscyplin: hokej na lodzie, piłka nożna, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, kajaki, tenis stołowy, boks, zapasy. 2) W podanym okresie przewidywanych jest około 235 wyjazdów, w tym: wyjazdów do 100 km - ok 170 rozliczanych na zadzie ryczałtu, powyżej 100 km - ok. 65 rozliczanych stawką za 1 km. 3) Autokar powinien posiadać: - minimum 30 miejsc siedzących dla następujących dyscyplin: piłka nożna, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, kajaki, tenis stołowy, boks - minimum 48 miejsc siedzących dla następujących dyscyplin: hokej na lodzie, lekka atletyka. - dyspozycyjność wg potrzeb Zamawiającego zgodnie z terminarzem zawodów. 4) Średni czas postoju wyniesie 4-8 godzin. 5) W szczególnych i uzasadnionych przypadkach (wynikających z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczy) wykonawca powinien podstawić autokar z dnia na dzień. 6) Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdem trwającym 3-4 dni (turnieje mistrzowskie, itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy oraz pełne wyżywienie. 7) W razie potrzeby Wykonawca musi zapewnić obsługę 6-8 wyjazdów na zawody sportowe w cią?gu jednego dnia. 8) Opłata za jeden przewóz będzie liczona od miejsca podstawienia autokaru do miejsca dowozu zawodników i z powrotem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób. Okres ważności licencji nie może kończyć się przed dniem 31.12.2011 r.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych powyżej oraz warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w skutek zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 43-100 Tychy, al. Piłsudskiego 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz w zamieszkałym lokalu mieszkalnym położonym w Tychach przy ul. Arctowskiego 1d/9
- Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 750 Mg - sukcesywna dostawa soli drogowej.
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Wykonanie zmiany organizacji ruchu na drogach wewnętrznych osiedla A w Tychach
- Rewaloryzacja Parku Łabędzi w Tychach
- Remont dwóch ciągów schodów zewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU.
- " Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Adamówka"
- Dowóz (przywóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych z gminy Ryki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/26
- Usługa transportowa dla 60 pacjentów DCOPiH leczonych radioterapią we Wrocławiu.
- "Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Mokrsko do ZSiP w Mokrsku, do ZSiP w Krzyworzece oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.