eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczserwisowanie systemów alarmowych włamania i napadu, systemów kontroli dostępu oraz systemów telewizji zamkniętej zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Bydgoszcz: serwisowanie systemów alarmowych włamania i napadu, systemów kontroli dostępu oraz systemów telewizji zamkniętej zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych.
Numer ogłoszenia: 34673 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwisowanie systemów alarmowych włamania i napadu, systemów kontroli dostępu oraz systemów telewizji zamkniętej zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n.: serwisowanie systemów alarmowych włamania i napadu, systemów kontroli dostępu oraz systemów telewizji zamkniętej zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 3 części, 3 zadania: Część A zamówienia - serwisowanie systemów alarmowych włamania i napadu zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych. Część B zamówienia - serwisowanie systemów kontroli dostępu zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych. Część C zamówienia - serwisowanie systemów telewizji zamkniętej zainstalowanych w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy i podległych jednostkach terenowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 50.34.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - co najmniej 2 osoby posiadające licencję zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia (wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.) - dotyczy części A, B, C zamówienia, 3. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na: odpowiednio dla każdej części zamówienia: - serwisowaniu (konserwacji i naprawach) systemów alarmowych włamania i napadu, trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zamawiającego o wartości kontraktu co najmniej 20 tys zł brutto - dotyczy części A zamówienia i/lub, - serwisowaniu (konserwacji i naprawach) systemów kontroli dostępu, trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zamawiającego o wartości kontraktu co najmniej 10 tys zł brutto - dotyczy części B zamówienia i/lub, - serwisowaniu (konserwacji i naprawach) systemów telewizji zamkniętej, trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zamawiającego o wartości kontraktu co najmniej 10 tys zł brutto - dotyczy części C zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do cz. I SIWZ), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do cz. I SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy dołączyć kserokopie licencji zabezpieczenia technicznego, 6.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na: odpowiednio dla każdej części zamówienia: - serwisowaniu (konserwacji i naprawach) systemów alarmowych włamania i napadu, trwających co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zamawiającego o wartości kontraktu co najmniej 20 tys zł brutto - dotyczy części A zamówienia i/lub, - serwisowaniu (konserwacji i naprawach) systemów kontroli dostępu, trwających co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zamawiającego o wartości kontraktu co najmniej 10 tys zł brutto - dotyczy części B zamówienia i/lub, - serwisowaniu (konserwacji i naprawach) systemów telewizji zamkniętej, trwających co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zamawiającego o wartości kontraktu co najmniej 10 tys zł brutto - dotyczy części C zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do cz. I SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: formularz SIWZ można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 432 ( IV piętro) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409(IV p)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2009r. o godz. 10.30 w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 ( IV p.). Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 p.z.p. Ad. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium oceny ofert stanowi cena jednej roboczogodziny serwisowania. Cena 100%. Zostanie wybrana oferta najtańsza za daną część zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.