To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG MYCIA OKIEN W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP
Numer ogłoszenia: 346671 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366116 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MYCIA OKIEN W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie z poniższym podziałem na części: a. Część I - Siedziba Kancelarii Prezydenta RP - zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie; b. Część II - Zespół Rezydencji Belweder, obiekty przy ul. Belwederskiej 56 w Warszawie, c. Część III - obiekty przy ul. Baciarellego 4 i ul. Flory 2 w Warszawie; d. Część IV- Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 48/50, Warszawa; e. Część V - Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie; f. Część VI - Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie; g. Część VII - Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno - Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1; h. Część VIII - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, Wisła. i. Część IX - Centrum Konferencyjno - Reprezentacyjne Jurata - Hel w Juracie. 2 Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3 W zakres mycia okien wchodzi mycie szyb, ram okiennych, ościeżnic, profili ram i ościeżnic, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, ościeży zewnętrznych oraz żaluzji wewnętrznych i zewnętrznych. 4. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu osobie, która zleciła mu wykonanie Usługi w imieniu Zamawiającego. 5. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 6. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na część zamówienia, w zakres których wchodzi mycie okien wysokich lub oknien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać sprzęt odpowiedni do stosowanej technologii. 7. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia przy pomocy własnego sprzętu (np. drabin) oraz własnymi środkami czyszczącymi. 8. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 9. W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC. 10. Używany przez pracowników lub osoby działające na zlecenie Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa. 11. Zlecenie Usługi wynikać będzie z jednostronnych decyzji Zamawiającego, o których Wykonawca będzie informowany zgodnie z Umową. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania Usługi w terminie 3 Dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia, o którym mowa w pkt. 5.12. 13. Maksymalny czas realizacji danej Usługi, od dnia przystąpienia do jej realizacji, wynosi, dla: Części I - 30 dni Części II - 7 dni Części III - 7 dni Części IV - 14 dni Części V - 3 dni Części VI - 3 dni Części VII - 1 dzień Części VIII - 5 dni Części IX - 2 dni 14. Odbioru wykonania Usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba upoważniona do jej zlecenia, na podstawie pisemnego protokołu odbioru. 15. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT za wykoną Usługę jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbiorubez uwag i zastrzeżeń. 16. Zamawiający nie ma obowiązku zlecenia Usług, i Wykonawcy nie przysługują w związku z brakiem zleceń Usług jakiekolwiek roszczenia. 17. Ceny jednostkowe netto za umycie jednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w formularzu oferty, są stałe podczas trwania Umowy i nie będą podlegały waloryzacji. 18. Zamawiający może rozwiązać Umowę, jeżeli wybrany Wykonawca więcej niż trzy razy nie rozpocznie wykonania Usługi w terminie określonym w pkt. 12. 19. Zamawiający może rozwiązać Umowę, jeżeli wybrany Wykonawca więcej niż trzy razy zrealizuje Usługę z opóźnieniem większym niż trzy dni. 20. Wykonawca zapewni by osoby, którymi będzie się posługiwał podczas lub w związku z realizacją Umowy, poddały się procedurze sprawdzającej dokonanej przez Biuro Ochrony Rządu. Osoby, w stosunku do których sprawdzenia wypadło negatywnie, nie zostaną wpuszczone na teren obiektów Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy ani tym osobom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, a Wykonawca ma obowiązek zapewnić zastępstwo osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Siedziba Kancelarii Prezydenta RP - zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Brudzyński Jerzy, B.S. ALP - SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
Brudzyński Jerzy, B.S. ALP - SERWIS
- B.S. ALP-SERWIS Brudzyński Jerzy, Ul. Broniewskiego 46, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23286,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25278,72
Oferta z najniższą ceną: 25278,72 / Oferta z najwyższą ceną: 45101,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zespół Rezydencji Belweder, obiekty przy ul. Belwederskiej 56 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RADOSZ Zakład Usług Porządkowych Marek Radosz, Ul. Mickiewicza 16B, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4029,48
Oferta z najniższą ceną: 4029,48 / Oferta z najwyższą ceną: 9242,22
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obiekty przy ul. Baciarellego 4 i ul. Flory 2 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALPES Marek Czerczak, Ul. Gołębia 10, 88-230 Piotrków Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4914,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4442,76
Oferta z najniższą ceną: 4442,76 / Oferta z najwyższą ceną: 7297,59
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 48/50, Warszawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Gremar Grzegorz Rudnicki, Ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21373,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16423,55
Oferta z najniższą ceną: 16423,55 / Oferta z najwyższą ceną: 36293,47
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Gremar Grzegorz Rudnicki, Ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1249,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 954,14
Oferta z najniższą ceną: 954,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1779,91
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Brudzyński Jerzy, B.S. ALP - SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
Brudzyński Jerzy, B.S. ALP - SERWIS
- B.S. ALP-SERWIS Brudzyński Jerzy,, Ul. Broniewskiego 46, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6729,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7060,69
Oferta z najniższą ceną: 4275,49 / Oferta z najwyższą ceną: 10003,10
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno - Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALPES Marek Czerczak, Ul. Gołębia 10, 88-230 Piotrków Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 600,24
Oferta z najniższą ceną: 600,24 / Oferta z najwyższą ceną: 6396,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, Wisła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALPES Marek Czerczak, Ul. Gołębia 10, 88-230 Piotrków Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60608,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14605,02
Oferta z najniższą ceną: 14605,02 / Oferta z najwyższą ceną: 53485,32
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Centrum Konferencyjno - Reprezentacyjne Jurata - Hel w Juracie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALPES Marek Czerczak, ,, Ul. Gołębia 10, 88-230 Piotrków Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7335,72
Oferta z najniższą ceną: 7335,72 / Oferta z najwyższą ceną: 27072,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.