eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańwykonanie prac termomodernizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34660

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie prac termomodernizacyjnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, do kontaktów: Justyna Bittner, tel. 061 869 48 48, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8694807; 8694808, fax 061 8694809, e-mail: justinb@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac termomodernizacyjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach położonych w Poznaniu przy ul.23 Lutego 18,Madalińskiego 19,Chłapowskiego 5,5a,6,Rolna 8-8a,Wilczak 4,ul.Wilczak 4a,Wilczak 4b. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 80000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, min. 1 pracę w zakresie tożsamym, co do przedmiotu zamówienia w budynku o wysokości nie mniejszej niż 30m. Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat 1 pracę konserwatorsko - renowacyjną objętą nadzorem konserwatorskim w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.000m2 w zakresie tożsamym, co do przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wykazać się obrotem średniorocznym, z tytułu wykonawstwa w zakresie budowlanym, z okresu ostatnich 3 lat w wysokości 3.000.000,00 zł. Wykonawca winien posiadać zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,00 zł. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca doubezpieczy się do wysokości kwoty podanej w ofercie.Zamawiający wymaga udzielenia 60 - miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego. Na wmontowane urządzenia zastosowanie będą miały okresy gwarancji przewidziane przez producenta.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania budową. Potwierdzi fachowość kadry odpisami uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,instalacji i urządzeń wodociągowych,kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych,instalacji i urządzeń elektrycznych,wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne na obiektach zabytkowych (Dz.U. nr 93 poz. 1033 z 2000r.).Wykonawca musi posiadać referencje Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.08.2005, cena - 100. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.