eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Busko-Zdrój: wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej.
Numer ogłoszenia: 34656 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej , ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 71 28, faks 0-41 378 40 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzpoz.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Postanowienia szczegółowe: 1) badania laboratoryjne muszą być wykonywane przy użyciu odczynników spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679), które zostały zgłoszone do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawnymi w sposób odpowiadający zasadom współczesnej wiedzy medycznej prowadząc stosowną dokumentację medyczną. 3) Punkt wykonywania pacjentom prześwietlenia /RTG/ musi być zlokalizowany na terenie miasta Busko-Zdrój i dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 4) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia, który zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli przedmiotu zamówienia 5) Zamawiający udostępnia stosowne pomieszczenie w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju na punkt pobrań materiału biologicznego. 6) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Punkt pobrań w sprzęt niezbędny do funkcjonowania oraz zgodny z obowiązującymi normami. 7) Wymagane godziny pobierania materiału biologicznego, tj. godziny otwarcia punktu pobrań w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju od 07.00 do 10.15 od poniedziałku do piątku. 8) Wykonawca zapewnia w godzinach pracy punktu pobrań co najmniej dwóch pracowników w celu pobierania materiału biologicznego. 9) Wykonawca zapewnia nieodpłatne pobieranie materiału do badań, sprzęt jednorazowego użytku, wykonanie badań w swoim laboratorium, na swoim sprzęcie i odczynnikach. 10) Wykonawca zapewnia druki skierowań na badania laboratoryjne w ilości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego. 11) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru materiału biologicznego własnym środkiem transportu i na swój koszt. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za warunki pobierania, przechowywania i transportu pobranego materiału biologicznego. 13) Wyniki badań laboratoryjnych dostarczane będą w formie pisemnej w dniu pobrania materiału biologicznego do punktu Rejestracji w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju najpóźniej do godziny 17.30. Wyjątek stanowią wyniki badań mikrobiologicznych i proteinogramu, które dostarczane będą do 4 dni od momentu pobrania. 14) Wyniki badań RTG wraz z opisem lekarza radiologa będą udostępnione w ciągu 3 dni od momentu wykonania. 15) Faktury za wykonane badania wystawiane będą przez Wykonawcę za każdy miesiąc kalendarzowy i dostarczone do Zamawiającego do 15-go dnia następnego miesiąca. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. Wymaganym załącznikiem do faktury będzie wykaz wykonanych badań laboratoryjnych i RTG 16) Zamawiający nie pokryje kosztów badań innych niż wyszczególnione w załączniku Nr 3 - obowiązujące w podstawowej opiece zdrowotnej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania weryfikacji skierowań lekarskich i eliminowania innych badań niż wyszczególnione w załączniku Nr 3. W przypadku wykonania takiego badania Wykonawca poniesie jego koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne 85.15.00.00 - Usługi obrazowania medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w przypadku publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej aktualny wypis z rejestru zakładów opieki zdrowotnej, b) inny wypis potwierdzający osobowość prawną - jeżeli dotyczy, c) aktualne zaświadczenie o wpisie laboratorium do ewidencji prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) certyfikat/zaświadczenie kontroli jakości badań laboratoryjnych, b) referencje poświadczające należyte i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia z wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem ich kwalifikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające jakość wykonywanych usług: - certyfikaty/zaświadczenia kontroli jakości badań laboratoryjnych krajowe i międzynarodowe.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. procedury i zasady przygotowania pacjenta do badań laboratoryjnych i RTG, wykonania tych badań oraz transportu materiału do badań laboratoryjnych. 2. Wzór druku zlecenia na badania laboratoryjne. 3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( Załącznik Nr 5 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6) SIWZ oraz jej podpisem. 6. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. 7. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. Formularz oferty (Załącznik Nr 1). 9. Formularz oświadczeń (Załącznik Nr 2). 10. Arkusz asortymentowo cenowy (Załącznik Nr 3). 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (Załącznik Nr 4) 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik Nr 5). 13. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 6). 14. Projekt Umowy (Załącznik Nr 7).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzpoz.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Przychodnia nr 1 w Busku-Zdroju ul. Sądowa 9 28-100 Busko-Zdrój Pokój 220.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Przychodnia nr 1 w Busku-Zdroju ul. Sądowa 9 28-100 Busko-Zdrój Pokój 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.