To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346540 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Sianów: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Z PŁYT YOMB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321126-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sianów, krajowy numer identyfikacyjny
52910833217, ul.
ul. Armii Polskiej
30,
76004
Sianów, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 185 281, faks
943 185 320, e-mail
urzad@sianow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Z PŁYT YOMB
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Z.271.37.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych", obejmująca wykonanie dróg o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym - zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ. Przebudowa drogi w Skwierzynce dz. nr 240 obejmuje wykonanie nawierzchni w układzie trzypasowym. 2. Przetarg polega na określeniu ceny 1 metra bieżącego wykonania drogi z płyt YOMB, według opisanej technologii z uwzględnieniem odległości miejsca wykonywania robót od siedziby Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dróg: ZADANIE I SKWIERZYNKA - (dz. nr 242, 241/3, 148/12, obr. Skwierzynka) - nawierzchnia w układzie dwupasowym z płyt betonowych typu JOMB "C" - szacunkowa długość ~ 440 mb. ZADANIE II SKWIERZYNKA - (dz. nr 240, obr. Skwierzynka) - nawierzchnia w układzie trzypasowym z płyt betonowych typu JOMB "C" - szacunkowa długość ~ 140 mb. ZADANIE III MOKRE (dz. nr 128 obr. Mokre) - nawierzchnia w układzie dwupasowym z płyt betonowych typu JOMB "C" - szacunkowa długość ~ 250 mb. 3. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na przebudowę dróg gminnych dla poszczególnych zadań, polegający na ułożeniu płyt YOMB. Zakres prac określa przedmiar stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość dróg przeznaczonych do przebudowy. Ograniczenie przedmiotu umowy, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 5. Potwierdzeniem wykonania robót, będzie protokół odbioru robót podpisany przez strony. 6. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty i usługi "towarzyszące" realizacji robót, w szczególności: wywóz urobku na odległość do 2 km., przejazd, transport maszyn, dokumentacja geodezyjna powykonawcza, odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, itp. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 8. Wszelkie szkody wynikłe w trakcie realizacji umowy w tym w obrębie sąsiednich terenów stanowiących własność osób fizycznych i prawnych obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj.: zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno-techniczne. 10. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Istniejące w sąsiedztwie planowanej inwestycji posesje są zamieszkałe. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i wykonywania umowy w sposób nie utrudniający dostępu do nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233226-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: SKWIERZYNKA - (dz. nr 242, 241/3, 148/12, obr. Skwierzynka) |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT89813 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 87582 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: SKWIERZYNKA - (dz. nr 240, obr. Skwierzynka) |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47921 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36782 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





