eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 IM. M. KOSZUTSKIEJ \WERY\ W LISKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2006-06-30

POZYCJA 34649

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 IM. M. KOSZUTSKIEJ \WERY\ W LISKOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Kaliski, do kontaktów: Leszek Sarzyński (062) 5014222 Magdalena Nowacka (062) 5014221, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, e-mail: organizacyjny@powiat.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Leszek Sarzyński (062) 5014222 Magdalena Nowacka (062) 5014221, Leszek Sarzyński, Magdalena Nowacka, 62-800 Kalisz, Pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062) 5014222, (062) 5014221, fax (062) 7572622, e-mail: organizacyjny@powiat.kalisz.pl, organizacyjny@powiat.kalisz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 IM. M. KOSZUTSKIEJ \WERY\ W LISKOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół Nr 2 im. M. Koszutskiej Wery w Liskowie ul. Leśna 1, 62-850 Lisków, powiat kaliski, województwo wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Nr 2 im. M. Koszutskiej Wery w Liskowie. Zakres robót obejmuje: 1) ocieplenie dachu styropianem wraz z kołkowaniem, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, 3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z parapetami, 4) wykonanie nowych schodów zewnętrznych, 5) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z prawem budowlanym i dokumentacją techniczną. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1)ocieplenie ścian warstwą styropianu FS 20 grubości 10 cm i nałożenie tynku mineralnego grubości 2 mm, 2)ocieplenie dachu styropianem dwustronnie laminowanym papą PSK2 -80-na styropianie FS 20 grubości 8 cm oraz 6 cm wraz z kołkowaniem, 3)pokrycie dachów warstwą papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia, 4)częściowe rozebranie kominów średnio 50 cm wraz z czapką i wykonanie nowych wraz z czapką betonową i otynkowaniem, 5)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na nową z PCV wraz z obróbkami ościeży oraz wymiana parapetów zewnętrznych, 6)wymianę starych luxferów na nowe podwójne, 7)pomalowanie krat okiennych, 8)demontaż starych rur i rynien spustowych i ponowny montaż nowych z PCV, 9)demontaż starych instalacji odgromowych i montaż nowych 10)rozbiórkę starego ekranu przy rynnach i ponowny montaż nowego ekranu z blachy fałdowej powlekanej, 11)rozbiórkę schodów zewnętrznych i wykonanie nowych schodów zewnętrznych żelbetowych z betonu B20 zbrojonych konstrukcyjnie prętami ø 12 co 15 cm na ubitym podłożu piaszczystym, 12)wyłożenie schodów płytką mrozoodporną i antypoślizgową , 13)wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych z bloczków ściennych betonowych na podłożu piaszczystym wyłożoną kostką brukową gr 8 cm z wykonaniem obrzeży betonowych, 14)wykonanie przy schodach i pochylni balustrad metalowych z profili rurowych, 15)pokrycie daszków nad schodami papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z nowymi obróbkami z blachy powlekanej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12.000zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) zatrudniają co najmniej jedną osobę na stanowisku kierowniczym, która: a) posiada uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, b) jest wpisana na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo w okręgowej izbie architektów, 4) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 24 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty stosując kryteria: spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 1 oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), wskazana w ust.10 pkt 3 siwz, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzje o posiadaniu uprawnień budowlanych, b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów, 3)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 2, w wykazie należy ująć zarówno pracowników wykonawcy, jak również podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kalisz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 10:15, Siedziba Zamawiajacego pok. 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.