eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawaBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubawa: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Lubawa, do kontaktów: Józef Nidzworski, Estera Gwizdała, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6452612, fax 089 6452318, e-mail: uglubawa@poczta.onet.pl, www.gminalubawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Prątnica Zadanie nr 2. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami Złotowo - Omule. Zadanie nr 3. Budowa sieci wodociągowej przesyłowej Łążyn - Prątnica. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Gminy Lubawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zad nr 1-3000,00zł; nr 2-2000,00zł; nr 3-2500,00zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3)Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 200.000 zł,- 4)W ciągu ostatnich 5-ciu lat wykonali jako główny wykonawca min. 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o długości minimum 2 km. 5)spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ. Wymagane dokumenty : Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.08.2005, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 10:00, Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73 - sala sesyjna , pokój nr 15.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.