To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Suwałki: Wymiana stolarki okiennej w ilości 8 szt. w lokalach mieszkalnych przy
ul. Sejneńska 3 m 2, 5, ul. Kościuszki 39 m 1 oraz w lokalach użytkowych przy ul. Kościuszki 51i ul. Witosa 4A w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 346432 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317306 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w ilości 8 szt. w lokalach mieszkalnych przy ul. Sejneńska 3 m 2, 5, ul. Kościuszki 39 m 1 oraz w lokalach użytkowych przy ul. Kościuszki 51i ul. Witosa 4A w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w ilości 8 szt. w lokalach mieszkalnych przy ul. Sejneńska 3 m 2, 5, ul. Kościuszki 39 m 1 oraz w lokalach użytkowych przy ul. Kościuszki 51 ( lokal na parterze ) i ul. Witosa 4A ( na parterze pomiędzy X a XI klatką schodową ) w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno-użytkowe. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - minimalnie : 60 m-cy, maksymalnie : 84 m-ce - na roboty montażowe - 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE ATMA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe ATMA Sp. z o.o., ul. Bakałarzewska 21C, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8819,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9215,15
Oferta z najniższą ceną: 9215,15 / Oferta z najwyższą ceną: 12962,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Zagospodarowanie miejsca do rozwoju infrastruktury kulturalnej i turystycznej nad Jeziorem Bialskim w miejscowości Białka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bogusławiu-Bogusławicach oraz w Kucharach
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż agregatu prądotwórczego, zbiornika paliwa a także utylizacja dotychczasowego zbiornika.
- Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 68, 70, 72, 74, 76, 78 i 80 w Gdańsku wraz z przebudową sieci ciepłowniczej
- "Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej w Zajączkowie"
- Remont lokali socjalnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.