eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Utrzymanie i rozbudowa infrastruktury sieciowo-serwerowej i obsługa Furtek Internetowych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Gdańsk: Utrzymanie i rozbudowa infrastruktury sieciowo-serwerowej i obsługa Furtek Internetowych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 346342 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i rozbudowa infrastruktury sieciowo-serwerowej i obsługa Furtek Internetowych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy który będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego i dokona dostawy sprzętu i oprogramowania niezbędnego do zachowania ciągłości i wydajności infrastruktury sieciowo-serwerowej Zamawiającego.
Zamówienia składa sie z 4 głównych zakresów:
a) dostawa 12-o miesięcznych subskrypcji na posiadane przez zamawiającego urządzenia FortiNet.
b) asysta techniczna i utrzymanie aktywnej infrastruktury sieciowej Zamawiającego.
c) utrzymanie 8 Furtek Internetowych.
d) rozbudowa infrastruktury serwerowej Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.);
    1.2. wykażą się przeprowadzeniem audytu bezpieczeństwa internetowego lub wdrożeniem systemu bezpieczeństwa internetowego,
    1.3. wykażą się utrzymaniem co najmniej 2 (dwa) punktów PIAP (Publiczne Punkty Dostępu do Internetu) lub multimedialnych kiosków informacyjnych (łatwe w obsłudze komputery z ekranem dotykowym).
    1.4. wykonali przynajmniej 1 (jedno) wdrożenie serwerów typu blade w liczbie minimum 4 szt. w jednej obudowie, wraz z kartami FC HBA i przełącznikiem SAN za kwotę minimum 150 000 PLN brutto
    1.5. dysponują pracownikiem przeszkolonym z zakresie implementacji i obsługi urządzeń Fortinet
    1.6. dysponują pracownikiem przeszkolonym w zakresie implementacji zaawansowanych sieci transmisji danych z wykorzystaniem przełączników 3Com serii 4500 i 7000
    1.7. dysponują pracownikiem przeszkolonym w zaawansowanej administracji systemem Linux
    1.8. dysponują min. 2 pracownikami, posiadającymi odpowiednie przeszkolenie z zakresu administracji oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego.
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    2.1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2.2. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1 i 1.2.
    2.3. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.3
    2.4. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4
    2.5. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.5
    2.6. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.5 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.6
    2.7. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.6 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.7
    2.8. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.7 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.8
    2.9. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.8 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
    1.2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
    1.3. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 3 lat usług przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa internetowego lub wdrożenia systemu bezpieczeństwa internetowego oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - załącznik nr 3 do oferty;
    1.4. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 3 lat min. 2 usług polegających na utrzymaniu punktów PIAP (Publiczne Punkty Dostępu do Internetu) lub multimedialnych kiosków informacyjnych (łatwe w obsłudze komputery z ekranem dotykowym) - załącznik nr 4 do oferty;
    1.5. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 3 lat min. 1 (jednego) usług wdrożenia serwerów typu blade w liczbie minimum 4 szt. w jednej obudowie, wraz z kartami FC HBA i przełącznikiem SAN za kwotę minimum 150 000 PLN brutto- załącznik nr 5 do oferty;
    1.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dysponują pracownikiem przeszkolonym w zakresie implementacji i obsługi urządzeń Fortinet - załącznik nr 6 do oferty;
    1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dysponują pracownikiem przeszkolonym w zakresie implementacji zaawansowanych sieci transmisji danych z wykorzystaniem przełączników 3Com serii 4500 i 7000 - załącznik nr 7 do oferty;
    1.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dysponują pracownikiem przeszkolonym w zakresie zaawansowanej administracji systemem Linux - załącznik nr 8 do oferty;
    1.9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dysponują min. 2 pracownikami, posiadającymi odpowiednie przeszkolenie z zakresu administracji oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego - załącznik nr 9 do oferty.
    2. W celu potwierdzenia, Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca złożył następujący dokument potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia wymagania min. określone w SIWZ.:Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu i oprogramowania z podaniem nazwy producenta i modelu/wersji a także załączenia folderów, kart sprzętu, itp. pozwalających porównać przedmiot oferty z wymaganiami Zamawiającego - załącznik nr 10 do oferty.
    3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył do oferty formularz cenowy - załącznik nr 11 do oferty oraz zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową, wg załączonego wzoru - załącznik nr 12 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Gdańsku ul Nowe Ogrody 8/12 80 - 803 Gdańsk pok.126.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 13:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Gdańsku ul Nowe Ogrody 8/12 80 - 803 Gdańsk parter stan. 14-17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.