eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Delegaturach w Pile, Kaliszu, Koninie i Lesznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Poznań: Ochrona mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Delegaturach w Pile, Kaliszu, Koninie i Lesznie
Numer ogłoszenia: 34630 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Delegaturach w Pile, Kaliszu, Koninie i Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Delegaturach w Pile, Kaliszu, Koninie i Lesznie Załącznik nr 4 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część 1 Ochrona mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu przy, ul. Czarna rola 4 Ochrona mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu w zakresie: 1)całodobowe fizyczne strzeżenie mienia, 2)otwieranie i zamykanie budynku głównego, 3)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 4)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 5)konserwacja systemu ochrony, 6)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 7)obsługa portierni. Zakres dozoru: 1.Ochrona fizyczna i prowadzenie portierni w budynku Inspektoratu w systemie całodobowym przez jednego umundurowanego strażnika bez broni. a)W dni pracy Inspektoratu od 6 00 do 16 00 obejmuje prowadzenie portierni w zakresie: wydawanie, przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru kluczy, nadzór nad systemem alarmującym włamanie, reagowanie na system przeciwpożarowy /TELSAP SYSTEM - TELFA / łączenie rozmów telefonicznych, kierowanie interesantów do odpowiednich pracowników, zamykanie o 16.00 i otwieranie o 6.00 parkingu w dni pracy Inspektoratu. b)W dni pracy Inspektoratu od 16.00 do 6.00 oraz w soboty i dni świąteczne obejmuje całodobową ochronę mienia oraz przeciwdziałanie: kradzieżom, włamaniom, pożarom, dewastacjom, zalaniom, przeciwdziałanie polegać ma na: podjęciu odpowiednich do sytuacji czynności przy użyciu sprzętu znajdującego się na wyposażeniu Inspektoratu / czynności te wykonuje strażnik samodzielnie lub wspólnie z załogą wozu patrolowego /, zawiadomienie odpowiednich służb i straży , zawiadomienie wskazanych osób spośród pracowników WIOŚ Wpuszczanie do budynku Inspektoratu, wydawanie , przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru kluczy - tylko pracowników posiadających upoważnienia wydane przez: WIOŚ Poznań, Z-ca WIOŚ Poznań Naczelnika Wydziału Adm.-Tech., Kierownika RZGW - Inspektorat, Kierownika RZGW - Gospodarstwo. 2.Wykonawca zapewnia łączność bezprzewodową własnymi środkami. 3.Po otrzymaniu sygnału podejmie interwencję w budynku Inspektoratu w ciągu 5 minut. 4.Konserwacja instalacji przeciwwłamaniowej - system rozpoznania ruchu 5.Konserwacja instalacji przeciwpożarowej - system przeciwpożarowy typ TELSAP SYSTEM-TELFA 6.Rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego. 7.Rejestrowanie czasu przybycia grupy interwencyjnej do obiektu chronionego. 8.Przekazywanie informacji i uwag związanych z ochroną obiektu. 9.Zachowanie poufności informacji w zakresie chronionego obiektu. Załącznik nr 5 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część 2 Ochrona obiektu Delegatury w Pile przy, ul. Motylewskiej 5a Ochrona mienia Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w zakresie: 1)okresowe patrolowanie obiektów, 2)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 3)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 4)konserwacja systemu ochrony, 5)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, Zakres dozoru: 1.Patrolowanie obiektów Delegatury w Pile od godziny 15.00 do 7.00 oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy, co najmniej 1 raz na 4 godziny. W czasie patrolu zostanie sprawdzone: zabezpieczenie obiektu chronionego, wystąpienia dewastacji obiektów oraz terenu ogrodzonego płotem, 2.Elektroniczne monitorowanie obiektu (transmisja drogą radiową) - budynków Delegatury w Pile od godziny 15 00 do 7 00 oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy. 3.Monitorowanie podglądu obrazu z kamer telewizji dozorowej z wykorzystaniem łączy sieci internetowej. 4.Urządzenia łączności radiowej (wraz z kompletnym wyposażeniem i okablowaniem) instaluje wykonawca na własny koszt. System musi być w pełni kompatybilny z instalacją alarmową Delegatury. 5.Po otrzymaniu sygnału podejmie interwencję w budynku Inspektoratu w ciągu 5 minut, celem: udaremnienia włamania, napadu kradzieży, dewastacji lub fizycznego odparcia ataku, zabezpieczenie obiektu chronionego do czasu przybycia pracowników placówki, zawiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz wskazanych osób spośród pracowników Inspektoratu, zabezpieczenie wszelkich śladów działań niezgodnych z prawem, udzielić pomocy przedmedycznej ewentualnym poszkodowanym. 6.Konserwacja instalacji antywłamaniowej - system rozpoznania ruchu typu Integra: 30 czujek 7.Konserwacja systemu dostępu/ ekspander czytników kart zbliżeniowych/ i wideodomofonu. 8.Konserwacja przemysłowej telewizji dozorowanej. 9.Rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego. 10.Rejestrowanie czasu przybycia grupy interwencyjnej do obiektu chronionego w postaci ewidencji elektronicznej zgłoszeń alarmów i pobytu ekipy interwencyjnej na zakładzie. Dostarczanie wydruków z ewidencji. 11.Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za sprawne działanie systemów ochronnych tj. instalacji antywłamaniowej, instalacji przeciwpożarowej oraz telewizji dozorowej. 12.Przekazywanie informacji i uwag związanych z ochroną obiektu. 13.Zachowanie poufności informacji w zakresie chronionego obiektu. Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część 2 Ochrona obiektu Delegatury w Kaliszu przy, ul. Piwonicka 19 Ochrona mienia Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w zakresie: 1)okresowe patrolowanie obiektów, 2)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 3)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 4)konserwacja systemu ochrony, 5)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, Zakres dozoru: 1.Elektroniczne monitorowanie obiektu - budynków Delegatury w Kaliszu od godziny 15.00 do 7.00 oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy. 2.Urządzenia łączności radiowej (wraz z kompletnym wyposażeniem i okablowaniem) instaluje wykonawca na własny koszt. Nadajnik radiowy musi być zgodny w pełni z TR-86H. System musi być w pełni kompatybilny z instalacją alarmową Delegatury. 3.Po otrzymaniu sygnału podejmie interwencję w budynku Inspektoratu w ciągu 10 minut, celem: udaremnienia włamania, napadu kradzieży, dewastacji lub fizycznego odparcia ataku, zabezpieczenie obiektu chronionego do czasu przybycia pracowników placówki, zawiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz wskazanych osób spośród pracowników Inspektoratu, zabezpieczenie wszelkich śladów działań niezgodnych z prawem, udzielić pomocy przedmedycznej ewentualnym poszkodowanym. 4.Konserwacja instalacji przeciwwłamaniowej - system rozpoznania ruchu. 5.Konserwacja instalacji przeciwpożarowej - system przeciwpożarowy. 6.Rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego. 7.Rejestrowanie czasu przybycia grupy interwencyjnej do obiektu chronionego. 8.Przekazywanie informacji i uwag związanych z ochroną obiektu. 9.Zachowanie poufności informacji dotyczących chronionego obiektu. Załącznik nr 7 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część 2 Ochrona obiektu Delegatury w Koninie przy, ul. Wyszyńskiego 3a Ochrona mienia Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w zakresie: 6)okresowe patrolowanie obiektów, 7)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 8)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 9)konserwacja systemu ochrony, 10)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, Zakres dozoru: 1.Patrolowanie obiektów Delegatury w Koninie od godziny 15.00 do 7.00 oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy, co najmniej 1 raz na 4 godziny. W czasie patrolu zostanie sprawdzone: zabezpieczenie obiektu chronionego, wystąpienia dewastacji obiektów oraz terenu ogrodzonego płotem, 2.Elektroniczne monitorowanie obiektu (transmisja drogą radiową) - budynków Delegatury w Koninie od godziny 15 00 do 7 00 oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy. 3.Monitorowanie podglądu obrazu z kamer telewizji dozorowej z wykorzystaniem łączy sieci internetowej. 4.Urządzenia łączności radiowej (wraz z kompletnym wyposażeniem i okablowaniem) instaluje wykonawca na własny koszt. System musi być w pełni kompatybilny z instalacją alarmową Delegatury. 5.Po otrzymaniu sygnału podejmie interwencję w budynku Inspektoratu w ciągu 5 minut, celem: 5.0.udaremnienia włamania, napadu kradzieży, dewastacji lub fizycznego odparcia ataku, 5.1.zabezpieczenie obiektu chronionego do czasu przybycia pracowników placówki, 5.2.zawiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz wskazanych osób spośród pracowników Inspektoratu, 5.3.zabezpieczenie wszelkich śladów działań niezgodnych z prawem, 5.4.udzielić pomocy przedmedycznej ewentualnym poszkodowanym. 6.Konserwacja instalacji antywłamaniowej - system rozpoznania ruchu typu DSC POWER 832: 1)ilość linii - 29 2)liczba czujek - 66 szt. 7.Konserwacja instalacji przeciwpożarowej - system rozpoznania pożaru typ CSP-35 A: 1)pakiet linii dozorowanych PLD 2A - 4 szt. 2)pakiet linii sygnałowych PLS 1A - 1 szt. 3)czujka optyczna dymu DOR-35 - 24 szt. 4)gniazdo G-35 Ap - 24 szt. 5)Akumulator 6,5 Ah - 4 szt. 8.Konserwacja przemysłowej telewizji dozorowanej. 9.Rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego. 10.Rejestrowanie czasu przybycia grupy interwencyjnej do obiektu chronionego w postaci ewidencji elektronicznej zgłoszeń alarmów i pobytu ekipy interwencyjnej na zakładzie. Dostarczanie wydruków z ewidencji. 11.Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za sprawne działanie systemów ochronnych tj. instalacji antywłamaniowej, instalacji przeciwpożarowej oraz telewizji dozorowej. 12.Przekazywanie informacji i uwag związanych z ochroną obiektu. 13.Zachowanie poufności informacji w zakresie chronionego obiektu. Załącznik nr 8 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część 2 Ochrona obiektu Delegatury w Lesznie przy, ul. 17 stycznia 4 Ochrona mienia Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w zakresie: 1)okresowe patrolowanie obiektów, 2)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 3)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 4)konserwacja systemu ochrony, 5)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, Zakres dozoru: 1.Patrolowanie obiektów delegatury w Lesznie 5 razy w godzinach od 15 do 7 oraz 8 razy w ciągu całej doby w dni wolne od pracy. 2.Elektroniczne monitorowanie obiektu - 2 budynków Delegatury w Lesznie od godziny 15 do 7 oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy. 3.Urządzenia łączności radiowej( wraz z kompletnym wyposażeniem i okablowaniem) instaluje wykonawca na własny koszt. System musi być kompatybilny z instalacją alarmową delegatury : w budynku A - typ JA-63 PROFI JABLOTRON- sygnalizacja włamania i napadu wraz z czujnikiem sygnalizacji gazu w budynku B - typ CA6V2 SATEL Gdańsk-sygnalizacja włamania i napadu 4.Po otrzymaniu sygnału podejmie interwencję w budynkach delegatury w ciągu 5 minut celem: -udaremnienia włamania, napadu kradzieży, dewastacji lub fizycznego odparcia ataku -zabezpieczenie obiektu chronionego do czasu przybycia pracowników placówki, -zawiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz wskazanych osób spośród pracowników Inspektoratu, -zabezpieczenie wszelkich śladów działań niezgodnych z prawem, -udzielić pomocy przed medycznej ewentualnym poszkodowanym. 5.Konserwacja wymienionych w pkt.3 instalacji przeciw włamaniowych 6.Rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego. 7.Rejestrowanie czasu przybycia grupy interwencyjnej do chronionego obiektu 8.Przekazywanie uwag i informacji związanych z ochroną obiektu. 9.Zachowanie poufności informacji w zakresie chronionego budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, c)posiadają koncesje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Wykonawca przedstawi koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 5 (pięć), trwających co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usług dozoru w obiektach odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. licencje pracownika ochrony fizycznej - dla co najmniej 5 (pięciu) osób, licencje pracownika zabezpieczenia technicznego - dla co najmniej 2 (dwóch) osób; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 PLN. (słownie: jeden milion złotych). 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 3.Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 4.Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 5.Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 6.Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7.Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem /ZMIANA/ lub /WYCOFANIE/ 9.Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 10.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą /za zgodność z oryginałem/ potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1.formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiącym załącznik nr 2. 3.zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 10.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: licencje pracownika ochrony fizycznej - dla co najmniej 5 (pięciu) osób, licencje pracownika zabezpieczenia technicznego - dla co najmniej 2 (dwóch) osób; 11.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 5 (pięć) pozycji + 5 (pięć) referencji. 12.polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środoiwska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środoiwska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WIOŚ Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - WIOŚ Poznań 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: Ochrona mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu w zakresie: 1)całodobowe fizyczne strzeżenie mienia, 2)otwieranie i zamykanie budynku głównego, 3)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 4)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 5)konserwacja systemu ochrony, 6)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 7)obsługa portierni. 2.Opis przedmiotu zamówienia i zakres: Wg załącznika nr 3 - wzór umowy dla wszystkich jednostek, Wg załącznika nr 4 - WIOŚ Poznań, ul. Czarna Rola 4, 3.Miejsce wykonywania dozoru mienia: Poznań, ul. Czarna Rola 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5, 74.61.30.00-9, 74.61.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Delegatury w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 - Delegatury w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: Ochrona mienia Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w zakresie: 1)okresowe patrolowanie obiektów, 2)powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, 3)utrzymywanie systemu elektronicznej ochrony w stanie poprawnego funkcjonowania, 4)konserwacja systemu ochrony, 5)monitorowanie systemu elektronicznej ochrony oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 2.Opis przedmiotu zamówienia i zakres: Wg załącznika nr 3 - wzór umowy dla wszystkich jednostek, Wg załącznika nr 5 - Delegatura w Kaliszu, ul. Piwonicka 19, Wg załącznika nr 6 - Delegatura w Koninie, ul. Wyszyńskiego 3a, Wg załącznika nr 7 - Delegatura w Lesznie, ul. 17 stycznia 4, Wg załącznika nr 8 - Delegatura w Pile, ul. Motylewska 5a. 3.Miejsce wykonywania dozoru mienia: Kalisz, ul. Piwonicka 19 Konin, ul. Wyszyńskiego 3a Leszno, ul. 17 stycznia 4 Piła, ul. Motylewska 5a.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5, 74.61.30.00-9, 74.61.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.