eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Adaptacja pomieszczeń na potrzeby statutowe szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Wejherowo: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby statutowe szkoły
Numer ogłoszenia: 346072 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera , ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722415, faks 058 6722095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspg4.wejher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby statutowe szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - wykucie z muru okien PCV - demontaż kominków wentylacyjnych na dachu - rozebranie posadzki z płytek glazurowanych w pomieszczeniu szatni, wc i natrysków - rozebranie podkładu cementowego pod posadzki w pomieszczeniu szatni, wc i natrysków - rozebranie podłoża betonowego w celu uzyskanie miejsca na ławę i płytę fundamentową - rozebranie ścian działowych z cegieł wg projektu - rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - wykonanie otworów na okna i drzwi - rozebranie okładziny ściennej z płytek glazurowanych w pomieszczeniu szatni, wc i natrysków - odbicie tynków cementowo-wapiennych ścian we wszystkich pomieszczeniach - demontaż rurociągu stalowego wodociągowego w pomieszczeniu szatni, wc i natrysków - demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego w pomieszczeniu szatni, wc i natrysków - wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki - wykopy ręczne pod wiatrołap - zasypanie ścian fundamentowych wiatrołapu z zagęszczeniem mechanicznym - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych wewnętrznych pod ściany - wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej pod podnośnik samochodowy - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych pod projektowany wiatrołap - wymurowanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych pod wiatrołap - izolacja ław fundamentowych 2 x papa asfaltowa na lepiku - izolacja przeciwwilgociowa podposadzkowa z folii PCV gr. 0,2 mm - izolacja pionowa ścian fundamentowych lepikiem na gorąco dwukrotnie - izolacja wszystkich posadzek styropianem gr. 10 cm (poza płytą fundamentową pod podnośnik) - izolacja ścian fundamentowych wiatrołapu styropianem gr. 12 cm wraz z otynkowaniem - pokrycie dachu wiatrołapu dwiema warstwami papy asfaltowej termozgrzewalnej - osadzenie w dachu 4 szt kominków wentylacji wc i szatni - uzupełnienie ścian wewnętrznych i zewnętrznych bloczkami z betonu komórkowego - wymurowanie ściany działowej z bloczków wapienno-piaskowych silka gr. 24 cm - wymurowanie ścianek działowych z gazobetonu gr. 12 cm - wymurowanie ścian zewnętrznych wiatrołapu z gazobetonu gr. 24 cm - wykonanie nadproża z dwóch ceowników 200 mm w istniejącym murze nad bramą garażową - wykonanie podciągu z dwóch ceowników 240 mm w istniejącej ścianie nośnej - wykonanie nadproży okiennych i drzwiowych z belek typu L-19 w istniejących ścianach - wykonanie nadproży okiennych i drzwiowych z belek typu L-19 w projektowanych ścianach - wykonanie płyty stropowej żelbetowej nad wiatrołapem - wykonanie warstwy wyrównawczej ze spadkiem 5% na stropie wiatrołapu - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki gr. 5 cm zbrojonej siatką z prętów 4,5 mm o oczkach 15 x 15 cm - wykonanie posadzki cementowej zatartej na gładko w Sali zajęć warsztatowych nr 1 - wykonanie podkładu betonowego gr. 10 cm pod posadzkę w wiatrołapie - ułożenie posadzki z płytek gresowych w sanitariatach - frezowanie posadzki w Sali zajęć warsztatowych nr 1 pod posadzkę epoksydową - zagruntowanie podłoża w Sali zajęć warsztatowych nr 1 pod posadzkę epoksydową - wykonanie posadzki epoksydowej rozlewno-szpachlowej gr. 3 mm w Sali zajęć warsztatowych nr 1 z posypką piaskiem kwarcowym - wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III ścian we wszystkich pomieszczeniach - wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III sufitu wiatrołapu - wykonanie gładzi gipsowych gr. 3 mm ścian wszystkich pomieszczeń (za wyjątkiem miejsc przeznaczonych pod glazurę - sanitariaty do wys. 2,00 m) - wykonanie gładzi gipsowych gr. 3 mm sufitu wiatrołapu - wykonanie sufitów podwieszanych na wys. 3,00 m z płyt g-k w sanitariatach, szatniach oraz części korytarza - licowanie ścian płytkami glazurowanym 20 x 25 cm na wys. 2,00 m w sanitariatach - osadzenie okien z wysokoudarowego PCV z nawietrznikami - osadzenie parapetów wewnętrznych z płyty MDF gr. 3 cm i szerokości 40 cm - osadzenie drzwi wewnętrznych płytowych pełnych z regulowanymi ościeżnicami z płyt MDF w okleinie drewnopodobnej - osadzenie drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych w profilach aluminiowych, przeszklonych - osadzenie drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych w profilach aluminiowych, termicznych, przeszklonych - osadzenie bramy garażowej przemysłowej, segmentowej podnoszonej automatycznie - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w całym skrzydle budynku - montaż grzejników płytowych - badanie szczelności instalacji co - wykonanie instalacji wodociągowej w skrzydle budynku - wykonanie instalacji kanalizacyjnej w skrzydle budynku - biały montaż urządzeń sanitarnych - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu światła i siły.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień ( art.67 ust.1 pkt 6)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku z art.22 ust 1 pkt 2 Wykonawca winien przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz wykonać wg załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (przedstawić referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku z art. 22 ust.1 pkt 3 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dołączeniem uprawnień budowlanych -załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzial ności cywilnej - wymagana jest minimum jedna osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (pełnienia funkcji kierownika budowy) oraz osoby do pełnienia funcji kierownika robót elektrycznych i kierownika robót sanitarnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nr 1 Oferta (wzór) ; Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ustawy p.z.p.(w/g wzoru) Nr 5 Ustanowienie pełnomocnika (w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia) Do oferty należy załączyć: a) kosztorys uproszczony z zestawieniem elementów cenotwórczych: Kp, Kz,Z, stawka r-b. c) oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy ( załącznik nr 9 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspg4.wejher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. J. Wejhera 84-200 Wejherowo ul. Sobieskiego 344.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. J. Wejhera 84-200 Wejherowo ul. Sobieskiego 344 sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.