Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Złocieniec: Remont budynku mieszkalnego w Siecinie nr 29
Numer ogłoszenia: 346058 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złocieniec , ul. Myczkowskiego 2, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3672421, 3672480, faks 094 3670292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa, Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego w Siecinie nr 29.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. TARAS 1.1.Roboty rozbiórkowe -rozbiórka pokrycia z dachówki (atrapa daszku)-24,0 m2 -oczyszczenie dachówek -240 szt -oczyszczenie gąsiorów -10 szt -rozebranie obicia ścian drewnianych z deki boazeryjnej -balustrada tarasu -27,28 m2 -rozebranie łacenia daszku -24,0 m2 -rozebranie obróbek blacharskich -11,55 m2 -rozebranie rynien opadowych nadających się do użytku -17,02 m -rozebranie szkieletu parkanu-konstrukcja atrapy daszku i balustrady-24,0 m2 -odbicie tynku zewnętrznego na stropie tarasu -18,378 m2 -rozebranie posadzek z płytek ceramicznych -32,715 m2 -rozbiórka cokolika -13,0 m -skucie nierówności betonu z płyty betonowej tarasu -32,715 -wywiezienie gruzu z rozbiórki -1,036 m3 -wywiezienie gruzu dopłata za każdy km -razem 22 km. 1.2. Izolacja tarasu , ułożenie płytek ceramicznych, obróbka blacharska , rynny opadowe -obróbki blacharskie z blachy powlekanej -5,25 m2 -montaż rynien opadowych pochodzących z demontażu -17,02m -przygotowanie pow. gruntowanie pod uszczelnienie -34,015 -izolacja pozioma szczelin dylatacyjnych ,taśmami uszczelniającymi -18,94 m -wysokoelastyczna izolacja tarasu zaprawą hydroizolacyjną -34,015 m2 -posadzki z płytek klinkierowych 30*30 i gr. 9 mm -32,715 m2 -cokoliki z płytek klinkierowych wys. 10 cm. 1.3. Uzupełnienie tynków od spodu tarasu, malowanie -uzupełnienie tynków zewnętrznych kat II na stropie tarasu -18,378 m2 -tynki-gładzie jednowarstwowe gr. 3 mm z kleju na stropie tarasu -29,043 m2 -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji -tynki gładkie -90,08 m2 -gruntownie podłoży preparatami ATAS-UNI-GRUNT-przed malowaniem -90,08 m2 -dwukrotne malowanie farbą olejna drzwi metalowych -3,2 m2 1.4. Balustrada tarasu, atrapa daszku wraz z pokryciem -obsadzenie wsporników w betonie pod obsadzenie podwalin -48,0 szt -wykonanie i montaż konstrukcji szkieletowej -podwaliny -0,077 m3 -jak wyżej lecz słupki -0,138 m3 -jak wy wyżej lecz krokiewki -0,138 m3 -jak wyżej lecz rygle -0,138 m3 -wymiana elementów balustrady drewnianej tarasu -pochwyt-18,8 m -poszycie ścian szkieletowych ,deską boazeryjną ,pióro-wpust szer. 10 cm -27,8 m2 -dwukrotna impregnacja ALTAXEM desek boazeryjnych balustrady -31,184 m2 -ołacenie atrapy daszku ,łatami 38*50 mm -24,0 m2 -pokrycie atrapy daszku dachówkami zakładkowymi (dachówki i gąsiory z rozbiórki) -24,0 m2 -obróbki blacharskie z blachy powlekanej -6,305 m2 2. ODNOWIENIE ELEMENTÓW DREWNIANYCH ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH -oczyszczenie elementów drewnianych -45,766 m2 -dwukrotna impregnacja drewna ALTAXSEM -45,766 m2 -jednokrotna impregnacja drewna ALTAXSEM -39,238 m2 -wymiana elementów obicia ścian -narożnik zewnętrzny -16,5 mb -rusztowania jednokolumnowe -8 kol. 3. OGRODZENIE WOKÓŁ POSESJI-ROBOTY MALARSKIE -oczyszczenie elementów drewnianych -86,449 m2 -dwukrotna impregnacja drewna ALTAXSEM -86,449 m2 -odbicie tynków zewnętrznych na cokole ogrodzenia -7,56 m2 -uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych cokołu -7,56 m2 -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi cokołu -18,9 m2 -ręczne zeskrobanie farby olejnej z elementów metalowych -72 szt -miniowanie słupków ogrodzeniowych -111,6 m -dwukrotne malowanie farbą olejną słupków ogrodzeniowych -111,6 m -miniowanie furtki ogrodzeniowej , stalowej -1.0m2 -dwukrotne malowanie farbą olejną furtki ogrodzeniowej -1,0 m2 -dwukrotne malowanie farbą olejną elementów stalowych bramy wjazdowej -22,0 m.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien wykazać , iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował minimum sprzętem jak : betoniarka, żuraw okienny lub wyciąg przyścienny,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Projektanta i Kierownika Budowy (uprawnienia budowlane wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_zlocieniec/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: sposób uzyskania SIWZ - w pokoju nr 10, na stronie internetowej lub poprzez wysyłkę..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Nadleśnictwo Złocieniec Ul. Myczkowskiego 2 78-520 Złocieniec Pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOCIEŃCA
więcej: przetargi w Złocieńcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącym im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie
- Odnowienie tynków i malatury oraz posadzek w budynku sali gimnastycznej.
- Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 20 w Olsztynie przy Al. Piłsudskiego 52A.
- Dostosowanie do przepisów przeciw pożarowych budynku Szkoły Podstawowej nr 85 przy ul. gen. R. Traugutta 37 we Wrocławiu
- Remont korytarzy na parterze i piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Grodzisku Wielkopolskim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.