eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa i modernizacja obiektów wraz z infrastrukturą techniczną, II Komisariatu Policji w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Szczecin: Przebudowa i modernizacja obiektów wraz z infrastrukturą techniczną, II Komisariatu Policji w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11
Numer ogłoszenia: 346020 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja obiektów wraz z infrastrukturą techniczną, II Komisariatu Policji w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku II Komisariatu Policji przy ul. Krakusa i Wandy 11 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje : roboty budowlane, instalacje elektryczne wraz z montażem agregatu prądotwórczego oraz modernizacja wentylacji grawitacyjnej. 2) Szczegółowy opis robót branży budowlanej i elektrycznej został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót poszczególnych branż oraz w kosztorysach nakładczych załączonych do siwz. 3) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. 4) Zamawiający dopuszcza w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przekaże przedmiot niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. 6) Zamawiający zastrzega, że kosztorysy szczegółowe ofertowe muszą być zgodne z załączonymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót pod rygorem odrzucenia oferty. 7) Warunki zawarcia umowy. 1. Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia przedłoży polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia budowy i placu budowy od odpowiedzialności cywilnej, w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia Wykonawcy na każde zdarzenie w okresie ubezpieczenia, przy czym ubezpieczenie to winno obejmować również wszystkich podwykonawców uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Zamawiający wymaga od wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z opisem w pozycjach kosztorysów nakładczych i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy, kontakt: - Grażyna Bernardelli - inspektor nadzoru branży sanitarnej- tel. 91 82 11 488 - Bogdan Majerowski - inspektor nadzoru branży budowlanej tel.: 94 34 29 478 - Janusz Piojda - inspektor nadzoru branży instalacyjnej tel. 91 82 11 464 9) Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany zaznaczyć w odpowiednich pozycjach szczegółowego kosztorysu ofertowego, przedstawiając w opisie zastosowanych urządzeń i materiałów nazwę producenta, markę, typ oferowanych rozwiązań równoważnych. Jako załączniki należy dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne itp. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi brak równoważności w spełnieniu właściwości i parametrów technicznych itp. przedstawionych urządzeń i materiałów oferta podlega odrzuceniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28.09.2012r. do godziny 12.30, a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp 8.W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie Zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa czynna jest codziennie w godz. od 11.00 do 14.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, t.j. co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu lub budowie obiektu budowlanego z wykonaniem robót branży budowlanej, instalacji elektrycznej. Każda z wykazanych robót powinna zawierać całkowity zakres prac. Wartość każdej z wykazanych robót nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 i Nr 170, poz. 1217) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, instalacji elektrycznych do wykonania przedmiotu zamówienia (lub równoznaczne, zgodne z przepisami prawa obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2.Wypełnione i podpisane szczegółowe kosztorysy ofertowe, wycenione na podstawie kosztorysów nakładczych Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane metodą szczegółową na podstawie KNR-ów podanych w kosztorysach nakładczych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający zastrzega, że kosztorysy ofertowe szczegółowe mają być zgodne z załączonymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót - pod rygorem odrzucenia oferty. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 12:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.