Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Jawor: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania - Przebudowa drogi powiatowej nr 2786 D - ul. Starojaworska o długości 4,218 km -ETAP I i II
Numer ogłoszenia: 34598 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, fax 076 7290160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania - Przebudowa drogi powiatowej nr 2786 D - ul. Starojaworska o długości 4,218 km -ETAP I i II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania - Przebudowa drogi powiatowej nr 2786 D - ul. Starojaworska o długości 4,218 km - ETAP I i II. Roboty budowlane przy realizacji zadania inwestycyjnego obejmują wykonanie przebudowy chodnika w ciągu drogi oraz przebudowę nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem. Nadzór inwestorski pełniony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (a w szczególności art. 25, wraz z kontrolowaniem rozliczenia budowy, art. 26 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustaleniami stron. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi określa załącznik Nr 6 - Przedmiar do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonali co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi nadzoru, z podaniem wartości tych inwestycji, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - dysponują osobami (osobą) legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk jakie im będą powierzone. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - na wzorze stanowiącym załącznik Nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 2. 5) Oświadczenie Wykonawcy - art. 44 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że ma do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie im zostaną powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na niżej wymienione stanowisko. - inspektor nadzoru robót drogowych - 1 osoba - doświadczenia zawodowe 3 lata, -Inspektor nadzoru robót sanitarno - wodociągowych - 1 osoba, doświadczenie zawodowe - 3 lata. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) a także aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. 7) Wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi nadzoru, z podaniem wartości tych inwestycji,dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzenie nadzorowania co najmniej 1 zadania o wartości brutto minimum 4 000 000 zł (cztery miliony złotych) - załącznik Nr 4 8) Polisę a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. spjawor-bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26 59 - 400 Jawor.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26 59 - 400 Jawor Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026" na terenie miasta Jawor
- ZAKUP I DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z PRZYCZEPAMI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
- "Zakup 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze"
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na opracowaniu projektu zamiennego...
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





