To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Wrocław: Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych.
Numer ogłoszenia: 345966 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300714 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 29 62, faks 71 343 29 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych, tj. podejmowanie przez Wykonawcę, w zamian za wynagrodzenie działań zmierzających do stworzenia oraz utrzymania w podmiotowym otoczeniu Zamawiającego pozytywnego wyobrażenia o Zamawiającym lub projektach bądź usługach oferowanych przez Zamawiającego, a także kształtowanie wzajemnych relacji między Zamawiającym a odbiorcami jego usług, jak również zarządzanie procesami komunikacyjnymi między Zamawiającym a odbiorcami jego usług oraz mediami przez świadome, celowe i systematyczne kształtowanie tych procesów. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji, na podstawie odrębnie składanych zleceń, następujących usług: 1) analiza zachowania i zwyczajów grupy celowej produktu lub usługi Zamawiającego w celu wyselekcjonowania kanałów komunikacji z odbiorcami usług lub towarów Zamawiającego, 2) tworzenie i organizacja kampanii reklamowych w oparciu o dostępne i wyselekcjonowane nośniki reklamy zewnętrznej zgodnie z wylistowanymi formatami i specyfikacją danych nośników, 3) Optymalizacji realizowanych kampanii, 4) Wydruk, montaż oraz serwis naprawczy dla zakupionych nośników oraz w ramach zaplanowanych i realizowanych kampanii Out Of Home (OOH), 5) Logistyka w obszarze terminowego dostarczenia do grafika poprawnej specyfikacji technicznej w zakresie danego nośnika reklamowego, 6) Logistyka w obszarze terminowego dostarczenia ekipie wyklejającej lub montującej dany nośnik w prawidłowym formacie. 7) Ubezpieczenie OC nośników, 8) realizacji i dostarczeniu raportów zdjęciowych- po wykonaniu kampanii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, w tym warunki płatności, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ i projekcie umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INNOVATIVE ADVERTISING SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
INNOVATIVE ADVERTISING SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Reklama Wielkoformatowa Sp. z o.o., ul. Grabiszyńska 214/7, 63-237 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 272506,50
Oferta z najniższą ceną: 272506,50 / Oferta z najwyższą ceną: 272506,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa wózków anestezjologicznych, reanimacyjnych i wózków do transportu narzędzi
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34 [2 części]
- Usługa cateringowa posiłków w Ośrodku Szkolenia KW PSP we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Remont i przebudowa części ogrodzenia terenu Przedszkola nr 25 przy ul. Krętej 1A we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa komputera stacjonarnego i przenośnego w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.