eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa konserwacji kopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Warszawa: Usługa konserwacji kopiarek
Numer ogłoszenia: 34592 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze IPN, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5818826, 5818824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji kopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych, dostawy i wymiany oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych znajdujących się w zestawach konserwacyjnych zalecanych przez producenta dla danego typu kopiarki (bez wymiany tonerów), kopiarek TOSHIBA, CANON i KONICA MINOLTA, zgodnie z warunkami określonymi w części III SIWZ - Specyfiakcji Technicznej, z podziałem na 3 zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w SIWZ: 1. Prowadzenie działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. 2. Posiadanie aktualnego zaświadczenia autoryzacji uzyskanego od przedstawiciela firmy: Canon, Toshiba, Konica Minolta, uprawniającego do prowadzenia autoryzowanego punktu serwisowego. 3. Posiadanie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 4. Wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2, oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do formularza oferty), 3. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia (zał. nr 2 do formularza oferty), 4. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom (zał. nr 3 do formularza oferty), 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług zgodnych przedmiotem zamówienia (zał. nr 4 do formularza oferty), 6. Aktualne zaświadczenie autoryzacji,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej, Gospodarstwo Pomocmicze, 00-839 Warszawa, ul. Towarowa 28, pok 502.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna IPN, parter bydynku przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych kopiarek TOSHIBA, dostawy i wymiany oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych znajdujących się w zestawach konserwacyjnych zalecanych przez producenta dla danego typu kopiarki (bez tonerów), zgodnie z warunkami określonymi w części III SIWZ - Specyfikacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych kopiarek CANON, dostawy i wymiany oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych znajdujących się w zestawach konserwacyjnych zalecanych przez producenta dla danego typu kopiarki (bez tonerów), zgodnie z warunkami określonymi w części III SIWZ - Specyfikacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych kopiarek KONICA MINOLTA, dostawy i wymiany oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych znajdujących się w zestawach konserwacyjnych zalecanych przez producenta dla danego typu kopiarki (bez tonerów), zgodnie z warunkami określonymi w części III SIWZ - Specyfikacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.