To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-17
Prudnik: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice w drodze
powiatowej realizowana w ramach operacji pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz
z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II
Numer ogłoszenia: 34592 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9224 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice w drodze powiatowej realizowana w ramach operacji pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w drodze powiatowej Nr 1612 O oraz odtworzenie nawierzchni drogowej po budowie w/w kanalizacji. II. Zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC O 300 i O 200 - w drodze powiatowej nr. 1612 O zlokalizowanej w miejscowość Niemysłowice wraz z przyłączami kanalizacyjnymi O 160, zakres wg. przedmiaru robót. W załączniki nr 13 do SIWZ przedstawiono odcinki kanalizacji sanitarnej przeznaczone do wykonania przez Wykonawcę zamówienia. 2. Odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice w miejscu budowy sieci kanalizacji sanitarnej obejmować będzie: a) wycięcie lub sfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, b) wykorytowanie podłoża pod budowę warstw konstrukcyjnych i nowej nawierzchni w śladzie wykopu, c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w śladzie wykopu, d) wykonanie podbudowy - warstwy dolnej z kruszywa łamanego (tłucznia) o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu w śladzie wykopu, e) wykonanie podbudowy - warstwy górnej z kruszywa łamanego (tłucznia) o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu w śladzie wykopu (podbudowa pod ułożenie warstw mineralno - bitumicznych), f) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm w śladzie wykopu: g) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości 4 cm w śladzie wykopu: h) ułożenie do niwelety drogi wszystkich urządzeń infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjne. Zadaniem Wykonawcy zamówienie jest odtworzenie całej szerokości drogi powiatowej na odcinkach sieci: od studni SN 39 do studni SN 39.1 oraz do studni SN 41 do studni 41.2. Na wyżej wymienionych odcinkach wykonawca musi sfrezować całą szerokość nawierzchni asfaltowej a następnie na całej szerokości wykonać warstwę wiążąc (4 cm) i ścieralną nawierzchni asfaltowej (4 cm). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ i załącznikach: 1). Projekt wykonawczy: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice. - załącznik nr 9. 2). Specyfikacje techniczne do projektu: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice. - załącznik nr 10. 3). Przedmiar robót - załącznik nr 11. 4). Oświadczenie projektanta - załącznik nr 12. 5). Wyciąg z projektu budowlanego odcinków sieci kanalizacji sanitarnej będących przedmiotem wykonania zamówienia zagonie z SIWZ - załącznik nr 13. 6). Pozwolenie na budowę - załącznik nr 14. 7). Zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu - załącznik nr 15. 8). Decyzja na lokalizację kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w pasie drogi powiatowej - załącznik nr 16. Projekt organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. 8. Wymienione załączniki w SIWZ wraz z całą dokumentacją projektową są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca może zapoznać się z całą dokumentacją projektową w tym z zatwierdzonym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Wykonawca może skopiować dokumentację, koszt skopiowania pokrywa Wykonawca. III. Informacje dotyczące materiałów budowlanych: 1) Wymienione materiały instalacyjne przewidziane do realizacji zadania zapewnia Zamawiający tj.: - rury PVC O300 i O200 oraz O160, - kompletne studnie betonowe O1000, - kompletne studnie O425 i 315, - korki, trójniki i kolana PVC, - środek poślizgowy. Materiały instalacyjne dostępne będą w magazynie znajdującym się w siedzibie Zamawiającego - ul. Poniatowskiego 1 w Prudniku. Materiał przekazany zostanie Wykonawcy zamówienia. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie załadunku, transportu, rozładunku przekazanych materiałów instalacyjnych do budowy kanalizacji sanitarnej. Za uszkodzenia i zabezpieczenie przekazanych materiałów odpowiada Wykonawca zamówienia. 2) Materiały sypkie przeznaczone do wykonania osypek i zasypek rur oraz do zasypania wykopu tj: piasek i pospółkę zapewnia Zamawiający. Materiały sypkie znajdują się na placu magazynowym materiałów sypkich Zamawiającego ul. Poniatowskiego 1 w Prudniku. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie sobie załadunku, transportu, rozładunku przekazanych materiałów sypkich do budowy kanalizacji sanitarnej. Inne materiały sypkie - kruszywa (tłuczeń) przeznaczone do wykonania podbudowy drogi zapewnia Wykonawca zamówienia. 3) Materiały przewidziane do wykonania odtworzenia nawierzchni drogowych zapewnia Wykonawca zamówienia. 4) Wymiana gruntu: Projekt przewiduje całkowitą wymianę gruntu na odcinkach sieci kanalizacji zlokalizowanych w pasie drogowym (jezdnia), a na poboczach utwardzonych i chodnikach może pozostać istniejący grunt, gdy będzie nadawał się do zagęszczenia. Wywóz gruntu i jego późniejsze zagospodarowanie jest staraniem Wykonawcy zamówienia. Informacje dotyczące wymiany gruntu zawarte są w projekcie wykonawczym - załącznik nr 9. IV. Wymagania organizacyjne: - przed przystąpieniem do realizacji zadania nastąpi przekazanie placu budowy - do 5 dni od daty zawarcia umowy. - przed przystąpieniem do robót Wykonawca Zamówienia - kierownik robót powiadomi właściciela działki o zamiarze rozpoczęcia prac, zostanie spisany z Zamawiającym protokół przekazania terenu. Uprawniony kierownik z ramienia Wykonawcy podpisze oświadczenie o przejęciu obowiązków kierownika. - Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia przez uprawnionego geodetę, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac. - Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakości, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Kierownicy robót zobowiązani są do dokonania wpisów do dziennika budowy. V. Odbiór robót: Wykonawca zgłasza Zamawiającemu odbiór robót ulegających zanikowi wraz z próbami szczelności dla kanalizacji, celem stwierdzenia ich należytego wykonania, oraz spisze protokoły prób szczelności. W trakcie kontroli Zamawiający może nakazać przerwania prac po zgłoszeniu uwag i zaistniałych nieprawidłowości Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego. Po wykonaniu całości prac obejmujących przedmiot zamówienia na zgłoszenie Wykonawcy, Zamawiający przystąpi do odbioru całości robót - co będzie potwierdzone spisaniem protokołu. Wykonawca zamówienia wykona na własny koszt kamerownie ułożonej sieci kanalizacji sanitarnej po wykonaniu prób szczelności i wykonaniu zasypki oraz zagęszczeniu wykopu. Film z kamerownia wraz z profilami podłużnymi przekaże na płycie CD Zamawiającemu, profile należy przekazać również w formie papierowej. Wykonawca zgłosi gotowość do przeprowadzenie prób szczelności kanalizacji powiadamiając o tym z trzy dniowym wyprzedzeniem Zamawiającego. Próby szczelności muszą być przeprowadzone w obecności przedstawiciela Zamawiającego i udokumentowane spisaniem protokołu. Wykonawca zamówienia musi przekazać Zamawiającemu operat geodezyjny powykonawczy zatwierdzony w miejscowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej (Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Prudniku) w ilości 3 szt. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do zgłoszenia i przeprowadzenia obioru odtworzonego pasa jezdni z właścicielem nieruchomości (drogi) i Zamawiającym. Wykonawca musi spisać protokół odbioru z właścicielem nieruchomości (drogi) i przekazać go Zamawiającemu. W czasie odbioru Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania odwiertów (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) w celu pobrania próbek odtworzonej nawierzchni i ich oceny. Wykonawca zamówienia przekaże Zamawiającemu aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały wykorzystane do odtworzenia nawierzchni oraz wymagane dla tych materiałów wyniki badań laboratoryjnych. Wykonawca zamówienia musi uzyskać skwitowanie należytego przywrócenia terenu z właścicielami poszczególnych posesji gdzie były prowadzone roboty. VII. Warunki gwarancji i serwisu: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji obejmujący cały zakres zamówienia. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Usterki na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego muszą być usunięte przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od zgłoszenia. VIII. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia (bez zastrzeżeń), odbędzie się po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówienia fakturę VAT z podanym kontem bankowym. Faktura powinna być z 30 dniowym terminem płatności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ CHMIELAK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "CHMIELAK"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ CHMIELAK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "CHMIELAK"
- PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE - CHMIELAK Grzegorz Chmielak, ul. Piastowska 39/1, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258891,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149938,29
Oferta z najniższą ceną: 149938,29 / Oferta z najwyższą ceną: 214853,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Moszczance
- Odbudowa drogi powiatowej nr 1618 O relacji Łąka Prudnicka - Pokrzywna
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolniczych w Prudniku w ramach projektu Gmina Głuchołazy, Gmina Branice, Gmina Kietrz i Powiat Prudnicki
- Zakup samochodu do przewozu 9 osób wraz z zabudową do przewozu osób z niepełnosprawnością
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna
- Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.