Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: Aparatura i sprzęt medyczny Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa - Białołeka, do kontaktów: Stępka Elżbieta, 03-125 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5193376, fax 022 5193375, e-mail: zaopatrzenie@zozbialoleka.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zozbialoleka.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aparatura i sprzęt medyczny. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa ul. Milenijna 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Aparatura i sprzęt medyczny 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.13.10.00 - Stomatologiczne instrumenty ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.10.00 - Stomatologiczne instrumenty ręczne 33.31.00.00 - 33.31.00.00 Oryginalny kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Oryginalny kod CPV: 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 7 zadań z zakresu aparatury i sprzętu medycznego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 25.08.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków wymagań zawartych w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 100% cena Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbialoleka.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 09:00, Warszawa ul. Milenijna 4 pok. 105.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Unity stomatologiczne. 1) Krótki opis: Unity stomatologiczne z pełnym wyposażeniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.10. 3) Wielkość lub zakres: 2 kpl z wyposażeniem opisanym w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Autoklaw z wyposażeniem. 1) Krótki opis: Autoklaw z wyposażeniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10, 29.46.41.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 kpl autoklawy z wyposażeniem opisanym w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Drobny sprzęt stomatologiczny. 1) Krótki opis: Drobny sprzęt stomatologiczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: drobne artykuły stomatologiczne i narzędzia opisane w asortymencie i ilościach w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Urządzenie do leczenia aktywnym tlenem. 1) Krótki opis: Urządzenie do leczenia aktywnym tlenem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 kpl. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Sprzęt kardiologiczny. 1) Krótki opis: Aparaty holterowskie, bieżnia wysiłkowa defibrylator zestaw komputerowy z oprogramowaniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.01. 3) Wielkość lub zakres: Aparaty holterowskie, 3 szt., bieżnia wysiłkowa, defibrylator zestaw komputerowy z oprogramowaniem. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Wyposażenie pracowni gastroskopowej. 1) Krótki opis: Wideogastroskop 2 szt., myjnia, ssak, zestaw komputerowy z oprogramowaniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00, 33.19.10.00, 30.23.21.00. 3) Wielkość lub zakres: wyposażenie pracowni wideo gastroskopowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: RTG do zdjęć wewnętrznych. 1) Krótki opis: Aparat wraz z systemem radiografii cyfrowej 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00. 3) Wielkość lub zakres: dla potrzeb gabinetu stomatologicznego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodociągowej instalacji hydrantowej p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Łukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa materiałów do chirurgii szczękowo - twarzowej oraz implantów zębowych
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.