eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek użytkowanych w Urzędzie m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34589

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek użytkowanych w Urzędzie m. st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, tel. +48 022 5953383, fax +48 022 5953368, e-mail: t.sienkiewicz@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek użytkowanych w Urzędzie m. st. Warszawy. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów ekploatacyjnych do drukarek użytkowanych w Urzędzie m. st. Warszawy od podpisania umowy do dnia 15.12.2005 r., w asortymencie i ilosci zgodnej ze wskazaniem zamawiającego w ogłoszeniu i w SIWZ. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1 778 668,52 PLN, co stanowi równ. 192 420,80 euro

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: - AG/005/B/U-962/05 Olprint Sp. z o.o., do kontaktów: Paweł Żymek, ul. Krakowska 82, 50-427 Wrocław, tel. +48 22 6320040, fax +48 22 6320049. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 787614,12 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/TS/341/IV-097/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 30.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 3 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 86 - 83272 z dnia 03.05.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.