eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Prochowice w wysokości 1.200.000,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Prochowice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Prochowice w wysokości 1.200.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 345842 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Prochowice w wysokości 1.200.000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy Prochowice kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1.Kwota kredytu : 1 200 000,- zł 2.Okres kredytowania - to okres od dnia podpisania umowy do dnia ostatniej spłaty tj. do 20 września 2016 roku. 3.Uruchomienie kredytu - jednorazowo. 4.Ostateczny termin wykorzystania kredytu to : 30 listopada 2011r. 5.Karencja w spłacie kapitału do 19 marca 2012 roku. 6.Spłata kapitału nastąpi: * w roku 2012 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2013 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2014 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2015 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2016 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * spłaty rat kapitału nastąpią: 20 marca i 20 września każdego roku. * spłata ostatniej raty - 20 września 2016 roku. 7.W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8.Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych ,do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, gdy termin spłaty odsetek, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagane odsetki w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Ostatnia rata odsetkowa będzie płatna razem z ratą kapitałową w dniu 20.09.2016 r. 9.Cena ofertowa, którą stanowią: a) koszty oprocentowania Ko - wyliczone o stałą stopę oprocentowania kredytu równą stawce WIBOR 3M z dnia 18 października 2011r. w wysokości 4,76% powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. b) prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca. 10.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: a) prowizja przygotowawcza, b) oprocentowanie kredytu: zmienne obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o trzymiesięczny wskaźnik WIBOR liczonej jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (kapitału i odsetek) bez konsekwencji finansowych - przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 20.09.2016r. Wcześniejsze spłacenie kredytu wymaga uprzednio powiadomienie Wykonawcy (banku). 12.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13.Zamawiający oświadcza, że jest rzetelnym Klientem, z zaciągniętych zobowiązań wywiązuje się terminowo. W dotychczasowej współpracy z Bankami prowadzącymi rachunki kredytowe i podstawowy nie odnotowano zajęć komorniczych ani administracyjnych. 14.Zamawiający nie posiada zobowiązań pozabilansowych, ani zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, ani też nie udzieliła gwarancji i poręczeń. 15.Zamawiający nie korzysta z wykupu wierzytelności. 16.Zamawiający nie posiada udziałów i akcji w spółkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Urzędzie Miasta i Gminy Prochowice pok. 2 ul. Rynek 1 59-230 Prochowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Prochowice ul. Rynek 1 59-230 Prochowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.