Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Ustka: Sukcesywne dostawy wraz z transportem: kruszywa o frakcji 0 - 31,5 mm (mieszanka optymalna), kruszywa o frakcji 0 - 63 mm (beton kruszony), piasku podsypkowego, na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka
Numer ogłoszenia: 3457 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wraz z transportem: kruszywa o frakcji 0 - 31,5 mm (mieszanka optymalna), kruszywa o frakcji 0 - 63 mm (beton kruszony), piasku podsypkowego, na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy wraz z transportem: 1) kruszywa o frakcji 0 - 31,5 mm (mieszanka optymalna), 2) kruszywa o frakcji 0 - 63 mm (beton kruszony), 3) piasku podsypkowego, na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka. Szacunkowa wielkość dostawy (łącznie): nie mniej niż 1000 ton i nie więcej niż 5000 ton. 1) szacunkowo: 1500 ton kruszywa o frakcji 31,5 mm (mieszanka optymalna), 2) szacunkowo: 1500 ton kruszywa o frakcji 0-63 mm (beton kruszony), 3) szacunkowo: 2000 ton piasku podsypkowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 14.21.10.00 - Piasek 44.11.10.00 - Materiały budowlane 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w punkcie 8 SIWZ, 3. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania tychże wykonawców, zgodnie z pkt. 9 SIWZ. 5. w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru praw nego łączącego go z nimi stosunków - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 7. oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (oświadczenie wynika z treści załącznika nr 1 - Formularz oferty) zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: ceny, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ustka.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka
76-270 Ustka, ul. Piotra Dunina 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować: Gmina Ustka, ul. Piotra Dunina 24, 76-270 Ustka (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ciągów komunikacyjnych - II etap Węzła Integracyjnego
- Modernizacja istniejącego zejścia na plażę nr 9 w miejscowości Dębina
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Badania archeologiczne, remont i restauracja ruin Zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)"
- Usługi transportowo - przeprowadzkowe wyposażenia biurowego dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni.
- Usługa dystrybucji dla Instytutu Książki w podziale na dwie części
- Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Trzeszczany
- "Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli gminnych, Szkoły Podstawowej w Odrach i Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części"
- Zakup i dostawa kruszywa na remonty dróg gminnych w 2025 roku
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.