eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe MiastoII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Postępowanie przetargowe dostawa Paliw płynnych Nr. sprawy ZP, PN/9 /2009 .Nie otwierać przed dniem 23.10 .2009 r godz. 10:00 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Nowe Miasto: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Postępowanie przetargowe dostawa Paliw płynnych Nr. sprawy ZP, PN/9 /2009 .Nie otwierać przed dniem 23.10 .2009 r godz. 10:00 .
Numer ogłoszenia: 345764 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Postępowanie przetargowe dostawa Paliw płynnych Nr. sprawy ZP, PN/9 /2009 .Nie otwierać przed dniem 23.10 .2009 r godz. 10:00 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakupu na stacjach wykonawcy paliw płynnych dla ambulansów sanitarnych i innych pojazdów . 1.1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania). 1)zadanie nr 1 - olej napędowy w ilości 58.080,0 litrów oznaczenie Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 09134220-5 i normie (PN-EN 590), 2)zadanie nr 2 - paliwo gazowe - gazu Propan i butan w ilości 5.408,0 litrów oznaczenie Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 09122000-0. 1.2.Opis przedmiotu zamówienia wymienionego w poz.3.1.1. i jego minimalna- gwarantowana ilość została określona w formularzach asortymentowo- cenowych - załączniki nr 3 SIWZ. 1)Przewidywane ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. 1.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach + 5 %. 1).W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach określonych w formularzach asortymentowo-cenowych do oferty. 2) W przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy przysługiwać będzie zwiększone wynagrodzenie przedmiotu zamówienia obliczone po cenach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych oferty. 1.4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 1.5.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 1.6.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r o biokomponentach i biopaliwach ciekłych ( Dz. U. z 2006 r Nr 169, poz.1199) oraz zawarte w Polskich normach . 1.7.Zakup paliw odbywać sie będzie w stacjach paliw wykonawcy w przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu ,365 dni w roku , w rozliczeniu bezgotówkowym. 1)Zamawiający wymaga , aby stacje paliwowe wykonawcy były dostępne na terenie całej Polski , a ajbliższa stacja paliw wykonawcy powinny być oddalone od siedziby zamawiającego w odległości nie większej niż 15 km. 2)W wyjątkowych okolicznościach gdyby pojazd służbowy nie mógł na jednym zbiorniku dojechać na miejsce wykonania zadania i z powrotem zamawiający będzie zmuszony zatankować pojazd w innym miejscu i na innej stacji gdy w danym miejscu nie ma stacji wykonawcy ,z którym została zawarta 1.8.Odbiór przedmiotu umowy będzie następował w obecności przedstawicieli stron ( ze strony zamawiającego kierowców karetek pogotowia ) w miejscu wskazanym przez wykonawcę (stacja poboru paliw) na podstawie dowodu wydania WZ ( z podaną ceną dnia z dystrybutora ) na każdy pojazd tankujący . 1.9.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną ,o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy. 1.10.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa w art.36 ust.2 pkt 7 ustawy. 1.11.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 1.12.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części-np. składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej części dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy. 1.13.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to , iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu i używania przedmiotu zamówienia 1.14.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to , iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu i używania przedmiotu zamówienia .Oferowany przez wykonawcę paliwa muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty,certyfikaty itp. 1.15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu o których mowa w art 36 ust 2 pkt 8 ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) 09.12.20.00 - Propan i butan .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w art 22 ust 1 pkt1-4,ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, w tym posiadają aktualną na dzień składania ofert koncesje Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi , wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r - Prawo Energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r Nr.89,poz.625 ze zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do dostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie sieci stacji rozumianej jako stacje paliw zlokalizowane na terenie Polski realizujące bezgotówkowy sposób rozliczenia transakcji , czynne cała dobę 7 dni w tygodniu zapewniające tankowanie paliwa , o którym mowa w SIWZ, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń aktualnych dokumentów , informacji potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków . Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu (Oferta) wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ należy załączyć: a)Oświadczenie ,że Wykonawca spełnienia wymagania wynikające z art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 i 2 SIWZ ( w przypadku konsorcjum oświadczenie zawarte w art.22 ust 1 pkt 1-3 składane jest wspólnie ,a pkt 4 musi złożyć każdy wykonawca z osobna). 2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku konsorcjum ubiegającego się o zamówienia ,każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument). b)Kserokopię aktualnej koncesje zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej dotyczącej dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz.U.z 2006 r Nr 89, poz.625 z e zmian.) ( w przypadku gdy wykonawca nie ma obowiązku składa oświadczenie na pismie) , 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2008 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155 ze zm.)- zamiast dokumenty o których mowa w pkt. 2. p.pkt. a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie zaległych płatności lub wstrzymaniem w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.Dokumenty ,o których mowa w pkt 3. litera a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed termin em składania ofert. Dokument ,o których mowa w pkt. 6.2. litera c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4.Jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów podanych w pkt. 3. i 3.1. , o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa wykaz stacji paliw zlokalizowanych na terenie Polski. 6.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na sumę 100.000,00 zł ważną na dzień składania ofert ;( w przypadku konsorcjum każdy członek konsorcjum składa oddzielnie) . 7.Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ,o ile ofertę składa pełnomocnik. Kopia pełnomocnictwa powinna być sporządzona notarialnie. 8.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumaczy przysięgłych na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 9.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcę. WARUNKI UMOWY 1.Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej SIWZ z uwzględnieniem danych zawartych w poszczególnych załącznikach (zadaniach) lub całej ofercie i zaakceptuje projekt umowy i postanowienia w nim zawarte . 2.Projekt umowy jest integralną częścią zamówienia stanowiąc załącznik nr 5. do SIWZ. Projekt umowy powinien być parafowany przez osobę,osoby uprawnioną (e) do podpisywania i załączony do oferty. 3.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1)Jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w  wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy. 2)W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych. 3)W przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto 4)W przypadku zmiany wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Główny Urząd Statystyczny cena ulegnie zmianie o wielkość tegoż wskaźnika. 4.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ ul.Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P po wpłaceniu 30 PLN Płatne w kasie Banku Spółdzielczego Belsk Duży po otrzymaniu faktury na konto 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P- budynek administracyjny (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej napędowy DO SILNIKÓW DIESLA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik zawiera olej napędowy zgodny z normą (PN-EN 590) do ambulansów sanitarnych .Wartość zamówienia 181.453,88 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.42.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Paliwa gazowe -Propan Butan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik zawiera gaz Propan Butan do napędzania silników ambulansów sanitarnych .Wartość zamówienia 8.671,64 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.12.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.