Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-06-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Głubczyce: zakup ultrasonografu do badań ogólnodiagnostycznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mieczysław Kulesza, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852078, fax 077 4856533, e-mail: starostwo@powiatglubczycki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatglubczycki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup ultrasonografu do badań ogólnodiagnostycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Powiatowy w Głubczycach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup ultrasonografu do badań ogólnodiagnostycznych o parametrach podanych w dodatku do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Ośwaidczenia i dokumenty wyszczególnione w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.23.10 - Ultrasonokardiografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.10 - Ultrasonokardiografy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 315.000 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenie zawodowe Oświadczenie z art.22 i 24 Ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg wzorów podanych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączniki do SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Okres gwarancji 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego p. 201.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola Nr 3 w Głubczycach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych w SP ZOZ w Głubczycach
- Dostawa 4 kpl. wyposażenia balistycznego dla KP PSP w Głubczycach
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w powiecie głubczyckim" (budynku przy ul. Sobieskiego 5a w Głubczycach)
- Przebudowa drogi nr 1219O na odcinku od skrzyżowania z DP nr 1201O do końca miejscowości Włodzienin-Kolonia - etap I
- Budowa Hali Sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
więcej: przetargi w Głubczycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.