eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzeń komputerowych i teleinformatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Poznań: Dostawa urządzeń komputerowych i teleinformatycznych
Numer ogłoszenia: 345677 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej , ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, faks 061 8215566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych i teleinformatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie elementów systemu teleinformatycznego przeznaczonego na potrzeby KWPSP w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, wymiany wyeksploatowanych zestawów komputerowych, podzespołów komputerowych oraz zakupu oprogramowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: -część A: Zestawy komputerowe - 20 szt.; Notebooki z wyświetlaczem 13.3 - 5 szt. Notebooki z wyświetlaczem 15.6 - 2 szt. - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; -część B: Oprogramowanie komputerowe - musi być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ; -część C: Przełączniki sieciowe - 2 szt. - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3C do SIWZ; -część D: Pamięci RAM 8GB - 6 szt. i dyski HDD 2.5 - 8 szt. do serwera IBM - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3D do SIWZ; -część E: Części komputerowe i osprzęt - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3E do SIWZ; Minimalne parametry techniczno - użytkowe dla przedmiotów zamówienia wyżej wymienionych zostały określone odpowiednio:dla części A w załączniku Nr 3A do SIWZ, dla części B w załączniku Nr 3B do SIWZ, dla części C w załączniku Nr 3C do SIWZ, dla części D w załączniku Nr 3D do SIWZ, dla części E w załączniku Nr 3E do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy dla części A postępowania wniesienia wadium w kwocie 2.400,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) zaakceptowany i podpisany załącznik nr 3A do SIWZ i/lub, 2) zaakceptowany i podpisany załącznik nr 3B do SIWZ i/lub, 3) zaakceptowany i podpisany załącznik nr 3C do SIWZ i/lub, 4) zaakceptowany i podpisany załącznik nr 3D do SIWZ i/lub, 5) zaakceptowany i podpisany załącznik nr 3E do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium dla części A postępowania, pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) do podpisywania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj.: w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - w kancelarii ogólnej na parterze przy wejściu do budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe - 20 szt.; Notebooki z wyświetlaczem 13.3 - 5 szt. Notebooki z wyświetlaczem 15.6 - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe - 20 szt.; Notebooki z wyświetlaczem 13.3 - 5 szt. Notebooki z wyświetlaczem 15.6 - 2 szt. - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie komputerowe - musi być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przełączniki sieciowe - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełączniki sieciowe - 2 szt. (CPV-32420000-3 - Urządzenia sieciowe) - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3C do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pamięci RAM 8GB - 6 szt. i dyski HDD 2.5 - 8 szt. do serwera IBM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięci RAM 8GB - 6 szt. i dyski HDD 2.5 - 8 szt. do serwera IBM - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3D do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części komputerowe i osprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części komputerowe i osprzęt - muszą być objęte gwarancją określoną zgodnie z załącznikiem nr 3E do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.