Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Poznań: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie. (Przetarg nr 3/U/2008).
Numer ogłoszenia: 34556 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, fax 061 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.wokiss.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie. (Przetarg nr 3/U/2008)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie. Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania i dopuszcza się składanie ofert częściowych. Transport i sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego. Zastosowano prawo opcji. Szczegółowe informacje zostały zawarte w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.20.00 - Usługi transportu publicznego1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 63.22.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : I. pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie , II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1 pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, dotyczy: Zadania Nr I i Nr II 2.1 wypis lub wypisy z licencji w liczbie odpowiadającej liczbie pojazdów samochodowych, dotyczy: Zadania Nr I i Nr II b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu, III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II, lit. a, pkt 1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 3. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 4. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 5. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania /w górę/ liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy ( na załączonym druku dla Zdania nr ). 3. Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.1 Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. 5. aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, dotyczy: Zadania: Nr I i Nr II, 5.1 wypis lub wypisy z licencji w liczbie odpowiadającej liczbie pojazdów samochodowych, dotyczy: Zadania: Nr I i Nr II. 6. Wykaz sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia : Zadanie I - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności do 6 ton - 1 szt. Zadanie II - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności powyżej 6 ton - 1 szt. Zadanie III - ciągnik kołowy rolniczy z przyczepą o ładowności do 8 ton - 1 szt. Zadanie IV - koparko-ładowarka o poj. od 0,6 m3 do 1,2 m3 - 1 szt. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.wokiss.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, VI piętro- pokój 603..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V piętro- pokój 504..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności do 6 ton - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Zadanie I - Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności do 6 ton - 1900 godzin w tym: - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 1400 godzin, - ilość usług na prawach opcji - 500 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności powyżej 6 ton - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Zadanie II - Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności powyżej 6 ton - 50 godzin, w tym: - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 30 godzin, - ilość usług na prawach opcji - 20 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - ciągnik kołowy rolniczy z przyczepą o ładowności do 8 ton - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Zadanie III - Ciągnik rolniczy kołowy z przyczepą o ładowności do 8 ton - 100 godzin, w tym: - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 60 godzin, - ilość usług na prawach opcji - 40 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - koparko-ładowarka o poj. od 0,6 m3 do 1.2 m3 - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt będzie zatrudniany w miarę potrzeb zamawiającego w następującej ilości usług: Zadanie IV - Koparko-ładowarka o poj. od 0,6m³ - 1,2m³ - 160 godzin, w tym: - ilość usług gwarantowana przez zamawiającego - 100 godzin, - ilość usług na prawach opcji - 60 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa kamizelek odblaskowych, dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Budowa naukowego placu zabawna terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Zakup i dostawa odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Biologii Molekularnej
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku - rękawiczki
- Wykonanie modernizacji systemów sterowania AV w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy dzieci do gminnych szkół na terenie Gminy Książ Wlkp. w roku szkolnych 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2025/2026 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- "Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług przewozowych dla uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Pieńsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgorzelcu w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2026 r."
- Przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie miasta i gminy Wolsztyn na podstawie biletów miesięcznych na rok szkolny 2025/2026
- Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2025/2026, oraz uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Świebodzinie
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.