eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawymiana nawierzchni bitumicznych jezdni na ulicach miasta stołecznego Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34555

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni na ulicach miasta stołecznego Warszawy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Magdalena Ulandowska tel. +48 22 6529192; 2) merytorycznie: Grażyna Lendzion tel. 506-, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 8909211, e-mail: zdm@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201021, fax +48 22 6201021, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6201021, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni na ulicach miasta stołecznego Warszawy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Część I ul. Al. Krakowska odcinek: gr. miasta - Łopuszańska jezdnia wschodnia, zakres: 33.000 m kw. ul. Piękna odcinek: Pl. Konstytucji - Al. Ujazdowskie, zakres 8.400 m kw. ul. Białobrzeska odcinek: Al. Jerozolimskie - Dickensa, zakres 12.600 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części I: 54.000 m kw. Część II ul. Prosta odcinek: Towarowa - Jana Pawła II, zakres: 10.000 m kw. ul. Żelazna odcinek: Chmielna - Al. Solidarności, zakres: 15.000 m kw. ul. Al. Jerozolimskie odcinek: Towarowa - Jana Pawła II, zakres: 21.000 m kw. ul. Chałubińskiego-Al. Niepodległości odcinek: Al. Jerozolimskie-Trasa Łazienkowska, zakres: 15.400m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części II: 61.400 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I Razem zakres rzeczowy dla Części I: 54.000 m kw. Część II Razem zakres rzeczowy dla Części II: 61.400 m kw. RAZEM ZAKRES RZECZOWY: 115.000 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - w przypadku części 1 zamówienia - 60.000,00 zł. (słownie sześćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 65.000,00 zł. (słownie sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. W dokumencie potwierdzającym wniesienia wadium Wykonawca powinien oznaczyć, na którą część zamówienia zostało wniesione wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1.1. Warunki ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień; 1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. Warunki szczegółowe: 1.2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ Stanowisko/ Wymagana liczba osób/ Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika 1./ Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży drogowej)/ 1 osoba/ 5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 1.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.1. 1.2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, o łącznej powierzchni 100.000 m kw., w tym jedno zadanie na wymianę nawierzchni bitumicznej jezdni na ulicach miejskich o powierzchni większe bądź równe 25.000 m kw. 1.2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.3. 1.2.5. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 1.2.5.1. średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 12.500.000,00 zł. (słownie dwanaście milionów pięćset tysięcy złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 12.500.000,00 zł. (słownie dwanaście milionów pięćset tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 1.2.5.2. płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1). 1.2.5.3. dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 3.000.000,00 zł. (słownie trzy miliony złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 3.000.000,00 zł. (słownie trzy miliony złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 1.2.5.4. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 3.000.000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych) dla każdej części. 1.2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1.2.6.1. warunek określony w pkt 1.2.5.1. spełniają łącznie, z tym, ze jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00zł dla każdej części. 1.2.6.2. warunek określony w pkt 1.2.5.3., 1.2.5.4. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 1.2.6.3. warunek określony w pkt 1.2.5.2. spełnia każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTEPOWANIU 1.1 Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. 1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 1.1.3. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji kierownika robót drogowych, do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - zał. nr. 3 do oferty. 1.1.4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty. 1.1.5.Tabela elementów wartości scalonych - zał. nr. 5 do oferty (5/ cz. 1 oraz 5/ cz. 2). 1.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.7. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o ich badaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 1.1.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.1.10. Kosztorysy ofertowe - zgodne z przedmiarami robót załączonymi w Rozdziale V. 1.1.11. Kopia wniesienia wadium. 1.1.12. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 14.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 1.1.12. Instrukcji dla wykonawców. 1.4.2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 1.4.3. Wadium może być wniesione przez jednego lub niektórych z podmiotów, w taki sposób, aby łączna wysokość wadium była równa wysokości wadium żądanej przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu. 1.4.4. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.1., 1.1.6. 1.1.7. powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) Gotówka w kasie Zamawiającego 2) Potwierdzenie przelewu 3) Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 12:30, ZDM ul. Chmielna 120, sala konferencyjna nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: WYMIANA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI NA ULICACH MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY Część I ul. Al. Krakowska odcinek: gr. miasta - Łopuszańska jezdnia wschodnia, zakres: 33.000 m kw. ul. Piękna odcinek: Pl. Konstytucji - Al. Ujazdowskie, zakres 8.400 m kw. ul. Białobrzeska odcinek: Al. Jerozolimskie - Dickensa, zakres 12.600 m kw. 1) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni winna być wykonana poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni gr. 12 cm i ułożenie warstwy wiążącej gr. 9 cm z asfaltobetonu z dodatkiem polimerów i warstwy ścieralnej gr. 3 cm z SMA, wg Zeszytu nr 63. Na podbudowie w miejscach spękań, należy ułożyć siatki szklane powlekane asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie większe 100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu wzdłuż pasma mniejsze 4,5%. Oznakowanie poziome należy wykonać z taśm ze strukturą klejoną na gorąco. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy dla Części I: 54.000 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: WYMIANA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI NA ULICACH MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY Część II ul. Prosta odcinek: Towarowa - Jana Pawła II, zakres: 10.000 m kw. ul. Żelazna odcinek: Chmielna - Al. Solidarności, zakres: 15.000 m kw. ul. Al. Jerozolimskie odcinek: Towarowa - Jana Pawła II, zakres: 21.000 m kw. ul. Chałubińskiego-Al. Niepodległości odcinek: Al. Jerozolimskie-Trasa Łazienkowska, zakres: 15.400m kw. 1) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni winna być wykonana poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni gr. 12 cm i ułożenie warstwy wiążącej gr. 9 cm z asfaltobetonu z dodatkiem polimerów i warstwy ścieralnej gr. 3 cm z SMA, wg Zeszytu nr 63. Na podbudowie w miejscach spękań, należy ułożyć siatki szklane powlekane asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie większe 100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu wzdłuż pasma mniejsze 4,5%. Oznakowanie poziome należy wykonać z taśm ze strukturą klejoną na gorąco. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy dla Części II: 61 400 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.