Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Sinevia Sp. z o. o
Numer ogłoszenia: 34551 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., ul. Tytusa Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04 , strona internetowa www.sinevia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Sinevia Sp. z o. o.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Sinevia Sp. z o. o.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia podstawowego była dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych do Sinevia Sp. z o.o. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr 325084 - 2015 z dnia 01.12.2015 r ) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostawy. Zamówienie jest udzielone temu samemu Wykonawcy, któremu zostało udzielone zamówienie podstawowe, w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia tego zamówienia. W związku z powyższym są spełnione przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
OCTACOM Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 3, 05-506 Lesznowola, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Węgrzce Osiedle, Nowy Glinnik Osiedle, Gliwice, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 4 części
- Dostawa zestawów ratownictwa medycznego PSP R-1 wraz z szynami Kramera i deskami ortopedycznymi na potrzeby Samorządu Województwa Mazowieckiego
- Wsparcie techniczne licencji Oracle
- Dostawa aparatu do przyśpieszonych badań starzeniowych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych i wirtualnej centrali
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej-II
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni
- Dostawa laptopów i stacji dokujących
- Dostawa wyposażenia ICT do pracowni komputerowej oraz Laboratorium Inteligentnych Instalacji Elektrycznych w związku z realizacją projektu p.n. "Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Miasta Radzyń Podlaski w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODL.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie" oraz na potrzeby CUS w Szczecinie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.