eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ I MASZYN BIUROWYCH - SPRAWA NR 8/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34551 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ I MASZYN BIUROWYCH - SPRAWA NR 8/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail przetargi@13wog.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.13wog.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.13wog.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, UL. CZWARTAKÓW 3, 86-300 GRUDZIĄDZ bud 1 pom. 07


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ I MASZYN BIUROWYCH - SPRAWA NR 8/2017
Numer referencyjny: 8/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń i maszyn biurowych zgodnie z wymaganiami oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego i ilościami następująco: 1 TONER HP LJ CP3505X Q6470A NR 501A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 9 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 2 TONER HP LJ CP3505X Q7581A NR 503A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 3 TONER HP LJ CP3505X Q7583A NR 503A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 4 TONER HP LJ CP3505X Q7582A NR 503A ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 5 TONER HP LJ CM1415FN CE320A NR 128A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 6 TONER HP LJ CM1415FN CE321A NR 128A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 7 TONER HP LJ CM1415FN CE322A NR 128A ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 8 TONER HP LJ CM1415FN CE323A NR 128A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 9 TONER HP LJ 1200 C7115A NR 15A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 7 SZT.; 10 TONER HP LJ 1600/2600 Q6000A NR 124A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 11 TONER HP LJ 1600/2600 Q6001A NR 124A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 8 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 12 TONER HP LJ 1600/2600 Q6002A NR 124A ZÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 13 TONER HP LJ 1600/2600 Q6003A NR 124A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 14 TONER HP LJ 1300 Q2613A NR 13A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 15 TONER HP LJ 1022 Q2612A NR 12A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 50 SZT. ; - Ilość opcja - 40 SZT.; 16 TONER HP LJ 4250 Q5942A NR 42A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 17 TONER HP LJ 1100 C4092A NR 92A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 18 TONER HP LJ 1005/1006 CB435A NR 35A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 25 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 19 TONER HP LJ 1160 Q5949A NR 49A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 20 TONER HP CLJ PRO M477FDN CF412A NR 410A ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 7 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 21 TONER HP CLJ PRO M477FDN CF413A NR 410A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 7 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 22 TONER HP CLJ PRO M477FDN CF411A NR 410A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 7 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 23 TONER HP CLJ PRO M477FDN CF410A NR 410A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 24 TONER HP CP 1215 CB543A NR 125A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 20 SZT.; 25 TONER HP CP 1215 CB542A NR 125A ZÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 20 SZT.; 26 TONER HP CP 1215 CB541A NR 125A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 20 SZT.; 27 TONER HP CP 1215 CB540A NR 125A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 60 SZT. ; - Ilość opcja - 60 SZT.; 28 TONER HP 1132 CE285A NR 85A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 15 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 29 TONER HP LJ PRO 200 CF212A NR 131A ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 30 TONER HP LJ PRO 200 CF213A NR 131A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 31 TONER HP LJ PRO 200 CF211A NR 131A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 32 TONER HP LJ PRO 200 CF210A NR 131A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 33 TONER HP LJ PRO M176N CF350A NR 130A CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 34 TONER HP LJ PRO M176N CF351A NR 130A NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 35 TONER HP LJ PRO M176N CF352A NR 130A ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 36 TONER HP LJ PRO M176N CF353A NR 130A CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 37 TONER KYOCERA FS-1028MFP TK-130 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 7 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 38 TONER KYOCERA FS-1030DN TK-120 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 39 TONER KYOCERA TALFA 3051CI TK-8305K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 23 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 40 TONER KYOCERA TALFA 3051CI TK-8305Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 8 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 41 TONER KYOCERA TALFA 3051CI TK-8305M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 42 TONER KYOCERA TALFA 3051CI TK-8305C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 43 TONER KYOCERA FS-4200DN TK-3130 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 44 TONER KYOCERA FS-1035 MFP/DP TK-1140 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 8 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 45 TONER KYOCERA FS-C5350DN TK-560K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 8 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 46 TONER KYOCERA FS-C5350DN TK-560C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 7 SZT.; 47 TONER KYOCERA FS-C5350DN TK-560M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 10 SZT.; 48 TONER KYOCERA FS-C5350DN TK-560Y ZÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 10 SZT.; 49 TONER KYOCERA FS-4020DN TK-360 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 50 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 51 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 52 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 53 TONER KYOCERA FS-C8600DN TK-8600Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 54 TONER KYOCERA P7040CDN TK-5160K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 55 TONER KYOCERA P7040CDN TK-5160C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 56 TONER KYOCERA P7040CDN TK-5160Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 57 TONER KYOCERA P7040CDN TK-5160M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 58 TONER KYOCERA TASKALFA 3252CI TK-8335K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 59 TONER KYOCERA TASKALFA 3252CI TK-8335C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 60 TONER KYOCERA TASKALFA 3252CI TK-8335Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 61 TONER KYOCERA TASKALFA 3252CI TK-8335M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 62 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 23 SZT. ; - Ilość opcja - 10 SZT.; 63 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 25 SZT. ; - Ilość opcja - 10 SZT.; 64 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 30 SZT. ; - Ilość opcja - 15 SZT.; 65 TONER KYOCERA FS-C5250 TK-590C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 25 SZT. ; - Ilość opcja - 9 SZT.; 66 TONER DEVELOP INEO+253 TN-213K A0D71D2 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 67 TONER DEVELOP INEO+253 TN-213C A0D74D2 NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 68 TONER DEVELOP INEO+253 TN-213M A0D73D2 CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 69 TONER DEVELOP INEO+253 TN-213Y A0D72D2 ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 70 TONER LEXMARK E460DN E460X31E CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 6 SZT.; 71 TONER LEXMARK E260DN E260A11E CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 60 SZT. ; - Ilość opcja - 40 SZT.; 72 TONER LEXMARK X264 X264H11G CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 73 TONER LEXMARK SC820DE 72K20KE CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 74 TONER LEXMARK SC820DE 72K20CE NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 75 TONER LEXMARK SC820DE 72K20YE ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 76 TONER LEXMARK SC820DE 72K20ME CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 77 TONER XEROX VERSANT 80 PRES 006R01642 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 78 TONER XEROX VERSANT 80 PRES 006R01645 ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 79 TONER XEROX VERSANT 80 PRES 006R01644 CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 80 TONER XEROX VERSANT 80 PRES 006R01643 NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 81 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C280/C220 TN-216C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 82 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C280/C220 TN-216Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 83 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C280/C220 TN-216M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 84 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C280/C220 TN-216K CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 85 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C284/C364 TN-321K A33K150 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 16 SZT. ; - Ilość opcja - 10 SZT.; 86 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C284/C364 TN-321C A33K450 NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 8 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 87 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C284/C364 TN-321M A33K350 CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 88 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C284/C364 TN-321Y A33K250 ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 8 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 89 TONER KONICA MINOLTA BIZHUB C454 TN-512K A33K152 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 90 TONER KONICA MINOLTA C253 TN-213K A0D7152 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 91 TONER SAMSUNG CLP 770ND CLT-K6092S CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 92 TONER SAMSUNG CLP-770ND CLT-M6092S CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 0 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 93 TONER SAMSUNG CLP-770ND CLT-C6092S NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 0 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 94 TONER SAMSUNG CLP-770ND CLT-Y6092S ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 0 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 95 TONER SAMSUNG SCX-3400/ML-2160 MLT-D101S CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 96 TONER SHARP MX2310U MX-23GTBA CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 97 TONER SHARP MX2310U MX-23GTCA NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 98 TONER SHARP MX2310U MX-23GTYA ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 99 TONER PANASONIC KX-FL 613PD KX-FA83E CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 100 TONER PANASONIC KX-MB2025/ KX-MB2030 KX-FAT411E CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 101 TUSZ HP PSC 1510 C8766EE NR 343 KOLOR - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 6 SZT.; 102 TUSZ HP DJ 895CXI /1120C/1280 51645AE NR 45 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 103 TUSZ HP DJ 3820 /940C /840C C6615DE NR 15 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 104 TUSZ HP DJ 3820 /1280/940C C6578AE NR 78 KOLOR - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 105 TUSZ DO HP DJ 5150/5652/5550 C6656AE NR 56 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 20 SZT. ; - Ilość opcja - 10 SZT.; 106 TUSZ DO HP DJ 5150/5652/5550 C6657AE NR 57 KOLOR - Ilość - zakres podstawowy - 18 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 107 TUSZ HP DJ 500PS C4913A NR 82 ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 108 TUSZ HP OJ 6500/OJ7000 CD975AE NR 920XL CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 10 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 109 TUSZ HP OJ 6500/OJ7000 CD972AE NR 920XL NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 110 TUSZ HP OJ 6500/OJ7000 CD973AE NR 920XL CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 111 TUSZ HP OJ 6500/OJ7000 CD974AE NR 920XL ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 3 SZT.; 112 TUSZ HP OJ 6310 C8767EE NR 339 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 113 TUSZ HP OJ 6310 C9363EE NR 344 KOLOR - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 114 TUSZ HP J3680 C9351AE NR 21 CZARNY    - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 115 TUSZ HP J3680 C9352AE NR 22 KOLOR     - Ilość - zakres podstawowy - 6 SZT. ; - Ilość opcja - 4 SZT.; 116 TUSZ HP OJ PRO 8100 CN045AE NR 950XL CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 0 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 117 TUSZ HP OJ PRO 8100 CN046AE NR 951XL NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 118 TUSZ HP OJ PRO 8100 CN047AE NR 951XL CZERWONY       - Ilość - zakres podstawowy - 0 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 119 TUSZ HP OJ PRO 8100 CN048AE NR 951XL ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 120 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 NR C13T693500 CZARNY MAT - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 121 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 NR C13T693100 CZARNY PHOTO - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 122 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 NR C13T693200 NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 123 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 NR C13T693300 CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 124 TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 NR C13T693400 ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 125 TUSZ BROTHER DCP130C LC-1000BKYJ1 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 126 TUSZ BROTHER DCP130C LC-1000CYJ1 NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 127 TUSZ BROTHER DCP130C LC-1000MYJ1 CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 128 TUSZ BROTHER DCP130C LC-1000YYJ1 ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 129 TUSZ CANON IP4950 PGI-525BK CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 130 TUSZ CANON IP4950 CLI-526BK CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 4 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 131 TUSZ CANON IP4950 CLI-526C NIEBIESKI - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 132 TUSZ CANON IP4950 CLI-526M CZERWONY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 133 TUSZ CANON IP4950 CLI-526Y ŻÓŁTY - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 134 BĘBEN LEXMARK E460DN/E360DN/E260DN E260X22G - Ilość - zakres podstawowy - 5 SZT. ; - Ilość opcja - 5 SZT.; 135 BĘBEN LEXMARK E250D  E250X22G - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 136 BEBEN KYOCERA FS-1035MFP DK-170 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 137 BĘBEN BROTHER FAX-2920 DR-2000 - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 138 DEVELOPER KYOCERA FS-4020 DV-360 CZARNY - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 139 POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ EPSON SCOL/S.C.-T5000 C13T619300 - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; 140 POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER SHARP MX-2310U MX-230HB - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 141 TAŚMA BROTHER TZE-561 LAMINOWANA, 36MM, DO DRUKAREK TYPU PT, DRUK CZARNY/NIEBIESKIE TŁO - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 142 TAŚMA BROTHER TZE-B31 LAMINOWANA, 12MM, DO DRUKAREK TYPU PT, DRUK CZARNY / FLUORESCENCYJNE POMARAŃCZOWE TŁO - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 143 TAŚMA BROTHER TZE-241 1,8 M x 18 MM, CZARNY/BIAŁY - Ilość - zakres podstawowy - 1 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 144 TAŚMA WOSKOWO-ŻYWICZNA ZEBRA GK420T 84MM X 74 M KOD: 03200GS08407 - Ilość - zakres podstawowy - 2 SZT. ; - Ilość opcja - 1 SZT.; 145 TAŚMA BARWIĄCA OKI ML 3320/3321 9002303 CZARNA - Ilość - zakres podstawowy - 28 SZT. ; - Ilość opcja - 20 SZT.; 146 TAŚMA EVOLIS KOLOR R5F001EAA - Ilość - zakres podstawowy - 3 SZT. ; - Ilość opcja - 2 SZT.; Opis przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone, o parametrach nie gorszych niż produkty oryginalne (tzn. materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy pochodzący od producenta urządzeń, do których są przeznaczone) w zakresie pojemności, wydajności i jakości spełniać wszystkie parametry opisane lub określone przez podany symbol materiału eksploatacyjnego oryginalnego. Wyprodukowane najpóźniej w ostatnim kwartale poprzedzającym datę dostawy. 2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. 3) Każdy materiał eksploatacyjny winien posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne kartonowe opakowanie zawierające logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenie numerem katalogowym produktu (symbolem) umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego (oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem) i posiadać listę kompatybilności (typ drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, do stosowania w których są przeznaczone). Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej informacje: numer katalogowy, termin ważności / przydatności do użycia. Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 4) Materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnią bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym. 5) Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego teksu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/ kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). 6) Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia wyszczególnione w Załączniku nr 4 do SIWZ winny być dopuszczone do obrotu na terenie UE. 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. 8) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. Dopuszcza się oferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem, że: 1) są to oryginalne zamienniki, które charakteryzują się takimi samymi lub lepszymi parametrami jakości i wydajności wydruku/kopiowania jak materiały eksploatacyjne dedykowane dla danej drukarki/kopiarki przez jej producenta; 2) spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w szczególności: - są fabrycznie nowe, nieregenerowane; - do ich produkcji nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych; - zostały objęte gwarancją przydatności do użycia, do czasu wyczerpania się środka barwiącego, jednak nie krócej niż na 18 miesięcy; (chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego) - nie posiadają pojemności startowych; - muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania; - Materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać elementy elektroniczne dające właściwe i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera - o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. W tym zakresie Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. załączenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) certyfikatu niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanego artykułu równoważnego z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 lub ISO/ICE 24712, ISO/IEC 19798; (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej Załącznika nr 1 do SIWZ dany certyfikat dotyczy) 2) do każdego zaoferowanego produktu równoważnego raport z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot przygotowany zgodnie z normą ISO/IEC jw. Wymaga się załączenia raportów przygotowanych zgodnie z normą, a nie na podstawie norm. W raporcie przygotowanym zgodnie z normą muszą znaleźć się informacje: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności, data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, tryb drukowania, użyty nośnik, format papieru, czy stosowano procedurę wstrząsania, model drukarki, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, codzienne włączanie-wyłączanie zasilania, temperatura, wilgotność, kody testowanych wkładów. (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej Załącznika nr 1 do SIWZ dany raport dotyczy) 3) karty charakterystyki substancji - mieszaniny: dokument zawierający opis zagrożeń, które może spowodować substancja lub mieszanina. Dane fizyko - chemiczne na jej temat. Karta powinna być przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006 i 453/2010. (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej Załącznika nr 1 do SIWZ dana karta charakterystyki substancji dotyczy) Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że "oferuje produkty równoważne" wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Ustawy) i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie: a) Oświadczenia, że Wykonawca oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem nazwy producenta produktu równoważnego w treści Załącznika nr 5 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych są równoważne do materiałów eksploatacyjnym wymienionych przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ, złożonego w treści Załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej oraz dokumentów określonych w ust. 6 przyjmuje się, że zaoferowane przez niego materiały są oryginalnymi. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie porównywalnych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez producentów urządzeń. Wykonawca oferujący produkty równoważne, w razie wybrania jego oferty, ponosił będzie odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego, powstałe na skutek zastosowania w nich produktu równoważnego na zasadach określonych w umowie. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do odbioru opakowań po zużytych tuszach i tonerach z siedziby Zamawiającego w ilości nie przekraczającej ilość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Odbiór zużytych opakowań powinien nastąpić w terminie nie przekraczającym 7 dni od zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy w formie elektronicznej lub pisemnej. Odbiór winien następować co najmniej raz w kwartale. Pierwszy odbiór nastąpi w drugim kwartale 2017 roku, a ostatni w pierwszym kwartale 2018 roku. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela 18 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały (chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego). Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru towaru. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości 173 576,17 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Służbę Sprzętu Łączności i Informatyki pisemnie udokumentowana. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji - maksymalnie o kwotę 173 576,17 zł. Ilości sztuk asortymentu wskazana w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) jest ilością szacunkową, podaną orientacyjnie. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazanych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący "Ogólne Warunki Umowy".

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
Dodatkowe kody CPV:30192113-6, 30124300-7, 30124000-4, 30192320-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 14


II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie maksymalnym 14 dni kalendarzowych od poniedziałku do czwartku - w godzinach od 7.30 do 15.00, w piątki od 7.30 do godz. 12.30. Realizacja podstawowego zakresu zamówienia nastąpi w sposób jednorazowy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Zakres zamówienia, wynikający z prawa opcji będzie realizowany do dnia 30.06.2017 r. na podstawie bieżących potrzeb, w sposób sukcesywny, na podstawie każdorazowo składanych przez Zamawiającego zamówień. Termin realizacji poszczególnych zamówień - do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. W tym zakresie Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. załączenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) certyfikatu niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanego artykułu równoważnego z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 lub ISO/ICE 24712, ISO/IEC 19798; (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej Załącznika nr 1 do SIWZ dany certyfikat dotyczy) 2) do każdego zaoferowanego produktu równoważnego raport z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot przygotowany zgodnie z normą ISO/IEC jw. Wymaga się załączenia raportów przygotowanych zgodnie z normą, a nie na podstawie norm. W raporcie przygotowanym zgodnie z normą muszą znaleźć się informacje: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności, data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, tryb drukowania, użyty nośnik, format papieru, czy stosowano procedurę wstrząsania, model drukarki, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, codzienne włączanie-wyłączanie zasilania, temperatura, wilgotność, kody testowanych wkładów. (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej Załącznika nr 1 do SIWZ dany raport dotyczy) 3) karty charakterystyki substancji - mieszaniny: dokument zawierający opis zagrożeń, które może spowodować substancja lub mieszanina. Dane fizyko - chemiczne na jej temat. Karta powinna być przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006 i 453/2010. (z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej Załącznika nr 1 do SIWZ dana karta charakterystyki substancji dotyczy) 2.Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że "oferuje produkty równoważne" wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Ustawy) i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie: a) Oświadczenia, że Wykonawca oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem nazwy producenta produktu równoważnego w treści Załącznika nr 5 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych są równoważne do materiałów eksploatacyjnym wymienionych przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ, złożonego w treści Załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej oraz dokumentów określonych w ust. 6 przyjmuje się, że zaoferowane przez niego materiały są oryginalnymi.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu dokona oceny wszystkich złożonych w wyznaczonym terminie ofert oraz oceny czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych - dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale III ust. 6 i 7 SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa - o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - www.13wog.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 2 SIWZ, dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem "KASA" - numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja20
Rodzaj materiału eksploatacyjnego20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: "DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ I MASZYN BIUROWYCH - sprawa numer 8/2017 nie otwierać do dnia 09.03.2017 r. do godziny 11.00." Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty. Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 18, pom. 02, poziom kondygnacyjny "-1" - w dniu 09.03.2017 r. o godz. 11.00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.