eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Góra: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 345510 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 543 24 14, faks 65 543 22 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo - ilościowa stanowiąca załącznik nr 1 do oferty i dodatek nr 2 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości środków dezynfekcyjnych: 2 Oferowane preparaty muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3 Zamawiający wymaga by zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane produkty posiadały: - dla wyrobu medycznego - wpis do Rejestru Wytwórców i wyrobów medycznych lub Deklaracja Zgodności CE dezynfekcja sprzętu medycznego, narzędzi, endoskopów - dla produktu biobójczego pozwolenie na obrót produktem biobójczym - dla produktu leczniczego dopuszczenie do obrotu na terenie Polski pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem leczniczym - dla produktu kosmetycznego - wpis do rejestru wyrobów kosmetycznych Po wyborze najkorzystniejszej oferty/ ofert Wykonawca zobowiązany jest na pisemne wezwanie Zamawiającego dostarczyć aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodną z Rozporządzeniem MZ z dnia 03.07.2002r. oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu na terenie Polski. 4 Zamawiający wymaga, aby aktywność roztworów roboczych po przygotowaniu wynosiła co najmniej 24 godziny. 5 Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty do dezynfekcji rąk, których ilość wymagana do jednorazowego higienicznego odkażania rąk nie przekracza 3 ml w czasie 30 s. 6 Zamawiający wymaga, aby preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodziły od jednego producenta (gwarancja pełnej kompatybilności) ; w opakowaniach dostosowanych do posiadanego systemu dozowania ( typu Dermados). Istnieje możliwość zaoferowania własnego systemu dozowania na czas trwania umowy nieodpłatnie , który będzie o identycznych cechach technicznych i jakościowych jak system obecnie stosowany w szpitalu. Wymiana systemu musi odbywać się bez dokonywania zmian w sposobie mocowania dozowników tzn. bez konieczności wiercenia dodatkowych otworów w ścianach. Oferent w takim przypadku zobowiązany jest do demontażu istniejącego systemu i montażu oferowanego przez siebie na własny koszt. 7 Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego środka był zaopatrzony w etykietę handlowa sporządzoną w języku polskim, w taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. Ponadto etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej poniższe informacje: rodzaj i nazwę środka nazwę producenta numer serii datę ważności Ponadto oferowane środki muszą spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z ich przeznaczeniem. 8 Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 9 Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 10 Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Apteka szpitalna, na własny koszt i ryzyko w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. 11 Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiazującymi przepisami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej w Górze, Administracja , Pokój nr 6, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej w Górze, Administracja , Sekretariat, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.