Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Ślesin: Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum w Ślesinie
Numer ogłoszenia: 345497 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. M. Kopernika w Ślesinie , ul. Młodzieżowa 1, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2708037, faks 063 2708037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna niemajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum w Ślesinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości 65 000 litrów w roku 2009 bezpośrednio do kotłowni w Gimnazjum. 2. Olej opałowy lekki winien być paliwem ekologicznym przeznaczonym do celów grzewczych i odpowiadać standardom jakościowym określonym przez producenta. 3. Przedmiot zamówienia winien co najmniej odpowiadać niżej wymienionym wymaganiom fizykochemicznym: 1) gęstość w temp. 15o C, nie większa niż 0,860 g/ml, 2) wartość opałowa, nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, 3) temperatura zapłonu, nie niższa niż 6 o C, 4) lepkość kinematyczna w temp. 20o C, nie większa niż 6,00 mm2 /s, 5) temperatura płynięcia, nie wyższa niż (-20o C) , 6) zawartość siarki, nie większa niż 0,20 m/m), 7) zawartość wody, nie większa niż 2,2 % kg, 8) zawartość stałych ciał obcych, nie większa niż 24 mg/kg, 9) barwa /ustalona wzrokowo/ czerwona. 4. W okresie zimowym dopuszcza się stosowanie depresatorów poprawiających własności niskotemperaturowe. 5. Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów wg PN-91/C-04024 i oznaczony odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami niebezpieczeństwa i materiału. 6. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 7. Przedmiot zamówienia winien również spełniać wymogi określone w projekcie umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.00.0 - Oleje opałowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy i nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 Ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Stan prawny: Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić każdy z uczestników osobno. 2.2. Potencjał finansowo -ekonomiczny: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić każdy z uczestników osobno. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą / spełnia - nie spełnia / w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) zwanego dalej /rozporządzeniem/ wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy , Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo- /oryginał lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu/ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z informacją o wykonawcy. 3. Koncesję, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą prawo energetyczne 4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Uwaga: a) wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/, przez osobę/y podpisującą(e) ofertę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić w inny sposób. b) jeżeli w określonym terminie wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy. B. Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy, 2. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 4. Zaparafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - stała marża detaliczna w okresie obowiazywania umowy - 70
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjumslesin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimanzjum w Ślesinie im. Mikołaja Kopernika
ul. Młodzieżowa 1, 62-561 Ślesin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Gimanzjum w Ślesinie im. Mikołaja Kopernika ul. Młodzieżowa 1,/sekretariat/ 62-561 Ślesin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.