eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Bukieciarstwo z elementami florystyki dla 10 osób bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w ramach Projektu Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Krotoszyn: Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Bukieciarstwo z elementami florystyki dla 10 osób bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w ramach Projektu Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 345236 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320714 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Bukieciarstwo z elementami florystyki dla 10 osób bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w ramach Projektu Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Bukieciarstwo z elementami florystyki dla 10 osób bezrobotnych w ramach Projektu Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2.Szkolenie dla 10 osób skierowanych przez Zamawiającego ma odbywać w jednej grupie. 3. Szkolenie skierowane jest dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, długotrwale bezrobotnych, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, o niewielkim poczuciu własnej wartości, z niską samooceną, zameldowani na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn. 4. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu bukieciarz - florysta. 5. Program szkolenia powinien obejmować 192 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i praktycznych. W godzinach tych należy ująć ocenę końcową uczestnika szkolenia (np. w formie egzaminu, testu, itp.). Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę 15 minut: długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać 5 dni w tygodniu z uwzględnieniem sobót (w przypadku zajęć w soboty uczestnikom kursu przysługuje inny dzień wolny w tygodniu), w godzinach od 8:00 do 21:00, w ilości nie krócej niż 6 godzin zegarowych dziennie. 7. Kandydaci na szkolenie zostaną wskazani przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu zawodowego w każdy dzień ich odbywania się bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), oraz dodatkowo w każdym dniu szkolenia zapewni dodatkowo catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków, kaszy, ryżu, kompot lub napój). Poza tym Wykonawca zapewni komplet naczyń, sztućców jednorazowego użytku. 9. Warunki lokalowe powinny być na wysokim poziomie, dostosowane do specyfiki szkolenia z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. 10. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt, urządzenia, materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Wykonawca powinien zapewnić właściwe podręczniki i materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. 13. Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną szkolenia: minimum 10 zdjęć dokumentujących szkolenie, i przekaże ją Zamawiającemu w terminie 5 dni od zakończenia danego kursu. 14. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia Logo Unii Europejskiej, Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tam gdzie to możliwe informację, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/ . Np. zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 15. Kurs zawodowy będzie prowadzony przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia. 16. Praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych powinno mieć odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia, którego kserokopia potwierdzona za zgodność Z oryginałem w terminie 5 dni od zakończenia kursu zostanie przekazana Zamawiającemu. 17. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne listy obecności za poszczególne dni szkolenia w terminie 5 dni od jego zakończenia. 18. W przypadku kserokopii list obecności za poszczególne dni kursu powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem i przekazane Zamawiającemu, w ciągu 5 dni od jego zakończenia. 19. Kurs zawodowy powinien mieć charakter wykładów, ćwiczeń i praktyk i powinien zakończyć się wydaniem zaświadczeń, dyplomów bądź certyfikatów. 20. Po zakończonym kursie (ostatni dzień kursu) uczestnik powinien wypełnić ankietę ewaluacyjną, stanowiącą Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 21. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ankiety ewaluacyjnej Zamawiającemu w terminie 5 dni od zakończenia kursu. 22. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 23. Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, pozwalający ocenić nabyte przez uczestników kursu umiejętności. 24.Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dacie i godzinie egzaminu wewnętrznego uczestników szkolenia, co najmniej 3 dni wcześniej. 25. Wykonawca umożliwi uczestnikowi szkolenia przystąpienie do egzaminu końcowego w innym terminie, jeśli z przyczyn losowych nie mógł do niego przystąpić w pierwszym terminie. 26.W przypadku skierowania mniejszej ilości osób na kurs i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się zweryfikować preliminarz kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy. 27. Wykonawca wyda uczestnikom kursu, kończących je z wynikiem pozytywnym w terminie do 5 dni od daty dokonania oceny, zaświadczeń o ukończonym kursie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216). 28. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń o ukończonym kursie w terminie 5 dni od jego zakończenia. 29. Po zakończeniu kursu Wykonawca w terminie 5 dni od jego zakończenia obligatoryjnie musi dostarczyć Zamawiającemu: Potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników kursu; ­ egzemplarz materiałów dydaktycznych, które otrzymali uczestnicy kursu; Oryginalne listy obecności na zajęciach, lub kserokopie list obecności poświadczone za zgodność z oryginałem; kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, poświadczone za zgodność z oryginałem; ­kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanych kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem;­ imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu; dokumentację fotograficzną; ­ wypełnione przez uczestników kursu ankiety ewaluacyjne, służące do oceny kursu. 30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 31. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 32. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES TEMATYCZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Program szkolenia powinien obejmować 192 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i praktycznych przypadających na każdego uczestnika wraz z egzaminem i obejmować co najmniej poniższy zakres tematyczny: 1) zasady przestrzegania przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych; 2) dobieranie odpowiednich kwiatów i roślin do danego wyrobu bukieciarskiego; 3) wykonywanie zamówionych kompozycji kwiatowych wg zasad techniki bukieciarskiej; 4) wykonywanie drobnych dekoracji kwiatowych okolicznościowych na różne okazje, przyjęcia i uroczystości; 5) doradzanie klientom odpowiednich kompozycji kwiatowych na różne okazje; 6) wykonywanie kompozycji kwiatowych wg specjalnych życzeń; 7) udzielanie porad dotyczących pielęgnacji i konserwacji roślin ozdobnych; 8) prowadzanie kalkulacji kosztów zamówionych kompozycji kwiatowych i innych prac bukieciarskich; 9) dbałość o kwiaty i rośliny ozdobne w zakładzie: utrwalanie roślin różnymi metodami, podlewanie, zmiana wody, zraszanie itp. 10) wykonywanie projektów dekoracji roślinnych; 11) przygotowywanie materiału roślinnego, suszu i sztucznych roślin do wykonania dekoracji; 12) wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu; 13) utrwalanie roślin różnymi metodami; 14) pakowanie i transport gotowych kompozycji; 15) stylizacja wnętrz materiałem roślinnym np. w hotelach, biurach, sklepach, rezydencjach, kościołach, mieszkaniach; stoiskach targowych, konferencjach itp.; 16) obrót materiałem florystycznym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotyczy Projektu Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.