Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Tczew: dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 345211 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 39, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7770020, faks 058 5326003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: warzywa i owoce - CPV 03200000-3 Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Cebula kg. 70 Czosnek kg. 10 Buraki ćwikłowe Kg. 300 Por kg. 75 Marchew kg. 400 pietruszka korzeń kg. 25 ogórek świeży Kg. 35 Pomidor Kg. 30 kapusta głowiasta biała kg. 120 Sałata szt. 120 papryka świeża kg. 15 Pieczarki kg. 75 seler kg. 150 pietruszka natka w pęczkach szt. 250 szczypiorek w pęczkach szt. 100 winogrona kg. 5 banany kg. 25 pomarańcze kg. 50 mandarynki kg. 50 cytryny kg. 60 jabłka kg. 350 gruszki kg. 3 migdały kg. 1 mak kg. 2 groch łuskany kg. 40 Koper szt. 250 Kalafior kg. 5 fasola kg. 70 Zadanie nr 2 : warzywa przetworzone i zakonserwowane - CPV 15330000-1 Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu grzyby suszone kg. 1 ogórki kwaszone kg. 150 kukurydz konserwowa szt. 50 ogórek konserwowy 0,9 l. szt. 150 ogórek konserwowy puszka 10 kg. szt. 20 groszek konserwowy szt. 120 kapusta kwaszona kg. 200 pieczarki konserwowe 0,9 l. szt. 5 przecier pomidorowy 4500 g. szt. 40 papryka konserwowa 450 g. szt. 12 dżemy 280 g. szt. 1500 rodzynki 150 g. szt. 35 ananasy konserwowe 450 g. szt. 20 brzoskwinie zakonserwowane 850g. szt. 20 soki owocowe i warzywne 1l. szt. 55 orzechy włoskie kg. 3 Zadanie nr 3 : ziemniaki - CPV 03212100-1 Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu ziemniaki kg 4000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 32.12.10.0 - Ziemniaki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załączonego wzoru - zał. Nr 1 do oferty, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 i 2 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 8. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 83 - 110 Tczew, ul. Armii Krajowej 39
Godziny pracy MOPS w Tczewie: Poniedziałek - Czwartek 7.15 - 15.
Piątek 7.15 - 16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 83 - 110 Tczew, ul. Armii Krajowej 39 Godziny pracy MOPS w Tczewie: Poniedziałek - Czwartek 7.15 - 15. Piątek 7.15 - 16.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: warzywa i owoce - CPV 03200000-3 Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Cebula kg. 70 Czosnek kg. 10 Buraki ćwikłowe Kg. 300 Por kg. 75 Marchew kg. 400 pietruszka korzeń kg. 25 ogórek świeży Kg. 35 Pomidor Kg. 30 kapusta głowiasta biała kg. 120 Sałata szt. 120 papryka świeża kg. 15 Pieczarki kg. 75 seler kg. 150 pietruszka natka w pęczkach szt. 250 szczypiorek w pęczkach szt. 100 winogrona kg. 5 banany kg. 25 pomarańcze kg. 50 mandarynki kg. 50 cytryny kg. 60 jabłka kg. 350 gruszki kg. 3 migdały kg. 1 mak kg. 2 groch łuskany kg. 40 Koper szt. 250 Kalafior kg. 5 fasola kg. 70.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: warzywa przetworzone i zakonserwowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 : warzywa przetworzone i zakonserwowane - CPV 15330000-1 Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu grzyby suszone kg. 1 ogórki kwaszone kg. 150 kukurydz konserwowa szt. 50 ogórek konserwowy 0,9 l. szt. 150 ogórek konserwowy puszka 10 kg. szt. 20 groszek konserwowy szt. 120 kapusta kwaszona kg. 200 pieczarki konserwowe 0,9 l. szt. 5 przecier pomidorowy 4500 g. szt. 40 papryka konserwowa 450 g. szt. 12 dżemy 280 g. szt. 1500 rodzynki 150 g. szt. 35 ananasy konserwowe 450 g. szt. 20 brzoskwinie zakonserwowane 850g. szt. 20 soki owocowe i warzywne 1l. szt. 55 orzechy włoskie kg. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 : ziemniaki - CPV 03212100-1 Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu ziemniaki kg 4000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH BUDYNKU ZST W TCZEWIE PRZY UL. PARKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO(...)"
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
- Dostawa toalet mobilnych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
- Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





