eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa Pieluchomajtek i podkładów dla ZNZOZ Caritas A.W.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Warszawa: Dostawa Pieluchomajtek i podkładów dla ZNZOZ Caritas A.W.
Numer ogłoszenia: 345139 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Caritas Archidiecezji Warszawskiej , ul. Krakowskie Przedmieście 62, 00-322 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 826 56 04 wew. 248, faks 0-22 826 56 04 wew. 201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Pieluchomajtek i podkładów dla ZNZOZ Caritas A.W..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych oddychające Rozmiar: Pieluchomajtki dla dorosłych oddychające Rozmiar: Dzienne M 33480 szt. Dzienne L 63000 szt. Nocne L szt 66000 szt. Pieluchomajtki dla dorosłych standard (nie oddychające) Rozmiar: Dzienne M 33480 szt. Dzienne L 63000 szt. Nocne L 66000 szt. Podkłady 60x90 lub 60x80 130000 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają konieczność posiadania takichuprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 11.2 Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 11.1 SIWZ dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych w pkt 13.2 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści w/w oświadczenia oraz dokumentów określonych w pkt. 13.2 SIWZ wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, których mowa w pkt. 11.1 SIWZ Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. 11.3 W przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt 11.1 lit d). Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisania do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału wymienionych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych (zgodne w treści załącznikiem nr 3 do SIWZ, 13.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2 lit a) do SIWZ składa dokument lub wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt 10.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionej wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.5 W przypadku złożenia ofert przez Wykonawców wspólnie do oferty winny być ponadto załączone: a) oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum, b) wszystkie dokumenty wskazane w pkt 10.2 lit. A), b) Specyfikacji, dotyczącej każdej z osób/podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ressacramiser.caritas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Caritas Archidiecezji Warszawskiej 00-322 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 62 Tel (022) 826 56 04 w 328 www.ressacramiser.caritas.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespółu Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Caritas Archidiecezji Warszawskiej 00-322 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 62 Tel (022) 826 56 04 w 328.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.