To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz tonerów do drukarek dla Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach na potrzeby projektu pn. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11.
Numer ogłoszenia: 344942 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246818 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz tonerów do drukarek dla Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach na potrzeby projektu pn. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz tonerów do drukarek dla Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach na potrzeby projektu pn. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII - Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 - Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Założenia: 1) Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane artykuły biurowe oraz tonery do drukarek, zgodne ze specyfikacją określoną w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2; 2) Artykuły biurowe oraz tonery do drukarek dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych i zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 CZERWCA 2013r. 3) Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU, WND-POKL.08.02.01-20-075/11, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII - Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 - Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU MIDAX CITKO DARIUSZ, Rynek Zygmunta Augusta 28 lok. 2B, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2344,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2206,67
Oferta z najniższą ceną: 2206,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2719,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa zespołów prądotwórczych
- Dostawa i montaż urządzeń med., wyp. pom. wraz z zainstalowaniem i dostos. do uruchomienia i użytkowania kriokomory w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach Program Współpracy VI-A Litwa - Polska
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku OSP w Potaszni
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej Kalina w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i papieru biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie i Oddziałów Zamiejscowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





