eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › ODŚNIEŻANIE DRÓG LESNYCH ORAZ DOJAZDÓW POŻAROWYCH W 2012 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Przechlewo: ODŚNIEŻANIE DRÓG LESNYCH ORAZ DOJAZDÓW POŻAROWYCH W 2012 ROKU
Numer ogłoszenia: 344867 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Niedźwiady , ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, tel. 059 8334371, faks 059 8334472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/przetargi.php?id=45/ http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/r

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODŚNIEŻANIE DRÓG LESNYCH ORAZ DOJAZDÓW POŻAROWYCH W 2012 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) mechaniczne odśnieżanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady. 2) Zakres zamówienia obejmuje usunięcie pokrywy śnieżnej z jezdni w celu przejezdności dróg i dojazdów na szerokość do 3 m oraz mijanek na których występują. Szczegóły dotyczące zakresu, rozmiaru, terminu i miejsca wykonanych przez wykonawcę usług, określone będą zleceniami. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zleconej usługi w ciągu 4 godzin od przyjęcia zlecenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w kwocie: - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych, 00.100) 4.2. Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, 3) gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego. 4.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS o.Przechlewo 03 9326 0006 0060 1193 2000 0010 do 04.01.2012 r. przed upływem terminu otwarcia ofert, z dopiskiem ODŚNIEŻANIE Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4.5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 4.6. Zgodnie z art. 46. ust.1. Ustawy PZP Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP. 4.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.9. Zgodnie z art. 46. ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26. ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1). Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2). Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3). Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru Załącznik Nr 4 SIWZ Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie wg wzoru Załącznik Nr 4 SIWZ Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował minimum następującym narzędziami oraz urządzeniami technicznymi: a. co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym o mocy 160 KM z pługiem czołowym dwustronnym lub jednostronny przyczepiany z przodu, Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowano tymi zasobami, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 SIZW. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a. co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowano tymi zasobami, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 SIWZ. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: Oświadczy, że w momencie podpisania umowy będzie posiadał opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00.100. Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełna w oparciu o dołączone do oferty dokument wg wzoru - Załącznik Nr 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Formularz ofertowy (wg wzoru - Załącznik Nr 2 SIWZ). 2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 4 SIWZ). 4). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w załączniku nr 5 wskaże osoby, którymi będzie dysponował (wg wzoru - Załącznik Nr 5a SIWZ) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w załączniku nr 6 SIWZ wskaże urządzenia, którymi będzie dysponował (wg wzoru - Załącznik Nr 6a SIWZ) 7). Oświadczenie, że przy podpisaniu umowy Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający opłacenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) - na cały okres wykonywania umowy wg wzoru - Załącznik Nr 7 SIWZ. 8) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) (wg wzoru - Załącznik Nr 8 SIWZ). 9). W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 10). W przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania 3). Oświadczenie, że Wykonawca w Urzędzie Skarbowym nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, oświadczenie powinno(y) odnosić się do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych. (wg. wzoru - Załącznik Nr 9 SIWZ). 4). Oświadczenie, że Wykonawca we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, oświadczenie powinno(y) odnosić się do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych (wg. wzoru - Załącznik Nr 10 SIWZ) 5). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3 SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji poszczególnych prac w przypadku zaistnienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności tj. w skutek działania siły wyższej, a w szczególności warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. O zaistnieniu okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zadań wykonawca zobligowany będzie powiadomić Zamawiającego niezwłocznie telefonicznie i następnie w formie pisemnej oraz przedstawić stosowne dowody na jej potwierdzenie . 1. W przypadku stwierdzenia, przy odbiorze prac, istotnych usterek w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający może odmówić przyjęcia prac wykonanych wadliwie, do czasu usunięcia usterek. 2. Zamawiający może, po bezskutecznym upływie wyznaczonego na usunięcie usterek terminu, powierzyć poprawienie prac innej firmie na koszt Wykonawcy. 3. Szkody nieodwracalne wynikłe z nieterminowego wykonania prac lub przedłużającego się terminu usunięcia usterek obciążają w całości Wykonawcę prac. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy realizacji umowy wobec osób trzecich. . Wykonawca, w przypadku opóźnienia wykonania prac z własnej winy, zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości 100,00 zł, słownie: sto złotych 00/100 za każdy dzień opóźnienia liczony po upływie terminu podanego w zleceniu prac do wykonania. 2. W przypadku opóźnienia w regulowaniu należności za wykonane prace przez Zamawiającego, Wykonawca ma prawo do naliczania i egzekwowania ustawowych odsetek, a także do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Zamawiającego, w przypadku opóźnienia w regulowaniu należności przekraczającej 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/przetargi.php?id=45/ http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie ul. Dworcowa 50 pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2012 godzina 11:45, miejsce: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie ul. Dworcowa 50 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.