eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżewo › Dobudowa pomieszczeń rehabilitacji do budynku Gminnej Przychodni w Jeżewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-17

Ogłoszenie nr 344795 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.

Jeżewo: Dobudowa pomieszczeń rehabilitacji do budynku Gminnej Przychodni w Jeżewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 322607-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329685-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, krajowy numer identyfikacyjny 9235101500000, ul. ul. Świecka  12, 86131   Jeżewo, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068, e-mail ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-jezewo.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dobudowa pomieszczeń rehabilitacji do budynku Gminnej Przychodni w Jeżewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UG.271.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na dobudowie pomieszczeń rehabilitacji do budynku Gminnej Przychodni w Jeżewie, zlokalizowanej na działce nr. 101/9, przy ulicy Czerskiej 4 w miejscowości Jeżewo. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Książką Przedmiarów. Budynek rehabilitacji parterowy, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym, konstrukcji betonowej pokrytym papą zgrzewalną. Powierzchnia zabudowy 162,26 m2, kubatura 649 m3, powierzchnia użytkowa 135,32 m2, wysokość budynku 4,34 m. Obiekt będzie dostępny dla osób skierowanych przez lekarza pierwszego kontaktu na zabiegi rehabilitacyjne zgodnie z zakresem usłub zakontraktowanych przez NFZ. Przewidziano pomieszczenia z aparaturą i sprzętem fizjoterapeutycznym, sanitariaty dla pracowników obsługi oraz osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przewidziano zapewnienie dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych (porudzających się na wózkach inwalidzkich) poprzez pochylnię zlokalizowaną przy wejściu do budynku od strony elewacji zachodniej. Instalacje elektryczne, wod-kan, c.o., należy rozbudować względem istniejących sieci w budynku Przychodni. Zakres zadania obejmuje: 1) Likwidację klatki schodowej i wsypów opału oraz likwidację otworów okiennych w zachodniej elewacji budynku, wykonaniem niezbędnych przeróbek ścian wewnętrznych w piwnicy (pomieszczenia kotłowni, magazynu opału i garażu, zamurowaniem otworów zbędnych, uzupełnieniem tynków); 2) Demontaż płyt betonowych i chodnikowych w miejscu realizacji inwestycji oraz elewacji północnej od budynku do drogi wewnętrznej, elewacji południowej do płyty parkingowej. Wykonanie profilowania i ponownego utwardzenia terenu z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowej (23+10x6m) od strony elewacji północnej. Przedsięwzięcie ma na celu wykonanie podjazdu do magazynu oleju opałowego z dostawą oleju oraz odprowadzenia wód opadowych podmywających fundamenty budynku Przychodni. 3) Dobudowa budynku jednokondygnacyjnego bez podpiwniczenia i poddasza użytkowego. 4) Wykonanie robót wykończeniowych ogólnobudowlanych po pracach montażowych (prace malarsko-tynkarskie, posadzkowe i okładzinowe ścian); 5) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem, montaż balustrad metalowych przy schodach zewnętrznych, wykonanie opaski odwadniającej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Książka Przedmiarów, które stanowią załączniki do dokumentacji przetargowej i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Malarstwo Tapeciarstwo Usługi Remontowo Budowlane Stosik Leszek,  stomar@biuro.pl,  ul. Dworcowa 9/a,  86-150,  Osie,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 586000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.