eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Kraków: Dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego
Numer ogłoszenia: 344554 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego: Płyta grzewcza (podgrzewacz laboratoryjny) typu Shott SLK-2 z wyposażeniem dodatkowym - kpl.3; Gęstościomierz przenośny typu DENSITO 30XP - kpl.1; Pehametr przenośny kompletny, walizkowy - kpl.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 0,850-0,900 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 0,900-0,950 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 0,950-1,000 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 1,000-1,050 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 1,050-1,100 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Elektroda Sentix 41, z czujnikiem temperatury, z kablem - szt.2; Szafa stojąca do przechowywania kwasów i zasad, z wentylatorem, 600x520x1920 mm - kpl.1; 3 szafki wiszące 600x300x720mm; 900x300x720mm; 900x300x720mm - laminowane z drzwiczkami przeszklonymi - kpl.1; Szafka 450x250x600mmna trucizny z zamkiem i dodatkową komora na wycieki - szt. 1; Szafa na chemikalia 600x600x1900mm, dwudrzwiowa z wentylatorem - szt.2; Biurko laboratoryjne przyścienne z blatem POSTFORMING o wymiarach 1500 x 750 x 900 mm - szt.2; Krzesło obrotowe o antypoślizgowym siedzisku. - szt.4; Stolik laboratoryjny o wzmocnionym stelażu - profil 60 x 30 mm w kształcie litery C - szt.2; Stół wyspowy ceramiczny 3500x1500x900 z nadstawką, kompletny z szafkami, zlewem, ociekaczem i myjką - kpl. 1; Stół przyścienny ceramiczny 2500x750x900mm kompletny - szt. 1; Stanowisko do mycia o wymiarach 1200x750x900 , kompletne - kpl. 1; Prysznic bezpieczeństwa do spłukiwania całego ciała montowany do ściany - szt. 2; Statyw z wyposażeniem pręt średnica 12 mm, długość 900 mm z podstawą. - kpl. 2; Mieszadło magnetyczne jednostanowiskowe z grzaniem bez statywu 50-1000obr./min, max. obj. cieczy 1 l - szt. 2; Element mieszający, pręciki gładkie, białe, materiał PTFE, 30 mm - szt. 10; Element mieszający, pręciki gładkie, białe, materiał PTFE, 20 mm - szt. 10; Chwytak do kolb i probówek z ABS, nożyce nastawialne, odporny na temp. +110°C - szt.1; Zlewki SIMAX, przeźroczyste o wysokiej odporności chemicznej, odporne na przebarwienia, skala malowana, biała poj. 250 cm3 - szt.5; Zlewki SIMAX, przeźroczyste o wysokiej odporności chemicznej, odporne na przebarwienia, skala malowana, biała poj. 1000 cm3 - szt.2; Tryskawka standardowa z PP, poj. 500 cm3 - szt.2; Tryskawka standardowa z PP, poj. 1000 cm3 - szt.5; Cążki do węży twardych z PP i PTEF, średnica zew. Węży od 1 do 13 mm - szt.1; Uchwyty z PP do mocowania 2 biuret na statywach o średnicy pręta 8-14 mm. Łapy na podkładkach gumowych - szt. 4; Biureta szklana, poj. 25 cm3 , podziałka 0,1 cm3, proste, szkło jasne, kurek szklany - szt. 4 Pipety szklane wielomiarowe, poj. 10 cm3, skala niebieska, klasa A, kodowane kolorami - szt. 10; Tacki laboratoryjne, sztywne, żywica melaminowa biała 428x288x17 - szt. 3; Szpatułko-łyżka powlekana PTFE, dł. 210 mm szer. 25 mm - szt. 4; Wędka magnetyczna, pręt o długości 350 mm, w powłoce chemoodpornej, sztywna - szt. 2; Wąż z PCV śr. wew. 8 mm - szt. 10; Wąż gumowy gładki, śr. wew. 5mm, śr. zew. 8 mm, kolor czerwony - szt. 25; Duotesty pH 1,0-12,0, papierki wskaźnikowe w rolce dł. 5 m - szt. 5; Paski Twardość Węglanowa zakres 3-20°d - szt. 1; Paski do wykrywania obecności Chloru Cl?, zakres 0-2000 mg/l, ilość w opakowaniu 100 szt. - szt. 1; Żel krzemionkowy, bezpieczny (bezkobaltowy) do eksykatorów, bursztynowy - szt. 2; Płyn do mycia szkła laboratoryjnego - szt. 3;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2.Wypełniony formularz cenowy .3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) dla osoby-osób podpisującej-podpisujących ofertę, upoważniający do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.5.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: 1)zmiany Odbiorcy, 2)zmiany terminu wykonania umowy- w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, 3)zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu umowy - w przypadku dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej odbiorcą, bądź zmiany odbiorcy, 4)gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że wyrób zamienny spełnia wymagania zawarte w dokumentacji przetargowej oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie podwyższeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.